Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Brigádníci na náhodné oslovování lidí u stanic metra v Praze – kolik platit a koho shánět?

Petr Balvín
verified
rating uzivatele
21. 8. 2017 15:49:10
Napsal Aleš Jiříček;1406042
Je to zakazane a vim proc:
Reklama na území Pražské památkové rezervace (Portál hlavního města Prahy)
Ale to se vztahuje jen na centrum, na druhou stranu je tu spousta vytížených míst i mimo centrum, viz. zličín, chodov, černý most, háje, atd. atd...
21. 8. 2017 15:49:10
https://webtrh.cz/diskuse/brigadnici-na-nahodne-oslovovani-lidi-u-stanic-metra-v-praze-kolik-platit-a-koho-shanet/strana/2/#reply1296352
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
21. 8. 2017 15:49:37
jj editnul sem to tam :)
21. 8. 2017 15:49:37
https://webtrh.cz/diskuse/brigadnici-na-nahodne-oslovovani-lidi-u-stanic-metra-v-praze-kolik-platit-a-koho-shanet/strana/2/#reply1296351
podnikatel94
verified
rating uzivatele
21. 8. 2017 16:51:54
Napsal Bacon;1405977
Nedá mi to... Zajímalo by mě, kam ta tvá práce má někoho posunout. Brigáda v McD je něco jako meme, myslím, že někomu může přijít cool tam dělat. Ale dokážu si představit, že za tvou brigádu by se někteří možná i styděli. Přeci jen, v Mekáči neobtěžuješ lidi, v Mekáči oni přijdou za tebou. Nemusíš navazovat první kontakt, atd.
To myslíš vážně tuhle otázku? ... S každým osloveným člověkem roste sociální inteligence. Když člověk osloví takto tisíc lidí na ulici a zjistí, že se mu nic nestane a že lidé nejsou zlí, posune ho to v životě docela dost. Zvlášť člověka, který se stydí nebo má přesně jako ty pocit, že někoho otravuji. Pokud tu práci budu dělat s tím, že se těm lidem chystám do života dát něco skvělého, zlepšit jim život, budou to tak brát i ti oslovení lidé a nebude to už obtěžování. Není to práce, kdy my něco chceme, ale aby nakonec ti lidé nás chtěli.
Je to jako balit holku, oslovíš jí sice jako první, ale musí mít pocit, že po ní nechceš nic. Můžeš jí dát sex, hezký život, pokud si tebe zaslouží. Není to naopak. Vždycky se najde žena, která to bude brát jako že jí otravuješ. Ale bude to jedna ze sta, stejně jako jeden ze sta bude protivný a nepřijemný. Ale tito lidé, co nadávají ostatním lidem co dělají svou práci, ať už je to prodej po telefonu nebo oslovování na ulici, jsou většinou hloupější, v životě moc daleko nedotáhnou a nejsou movití, takže pro nás stejně nezajímaví.
Odměnu jsem zvýšil na 500 Kč a na zítra už mám 6 pohovorů. Kupodivu všichni až na jednoho mají vysokou školu a asi dva nebo tři měli v životopise zkušenosti s callcentrem nebo něčím takovým.
Zakázané je to jen v centru.
---------- Příspěvek doplněn 21.08.2017 v 17:12 ----------
Těch 500 dám ale samozřejmě jen v případě, že kontakt vezme telefon a uzavře se nějaký obchod.
21. 8. 2017 16:51:54
https://webtrh.cz/diskuse/brigadnici-na-nahodne-oslovovani-lidi-u-stanic-metra-v-praze-kolik-platit-a-koho-shanet/strana/2/#reply1296350
Freesmeki
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 8. 2017 17:24:54
Napsal podnikatel94;1406056
To myslíš vážně tuhle otázku? ... S každým osloveným člověkem roste sociální inteligence. Když člověk osloví takto tisíc lidí na ulici a zjistí, že se mu nic nestane a že lidé nejsou zlí, posune ho to v životě docela dost. Zvlášť člověka, který se stydí nebo má přesně jako ty pocit, že někoho otravuji. Pokud tu práci budu dělat s tím, že se těm lidem chystám do života dát něco skvělého, zlepšit jim život, budou to tak brát i ti oslovení lidé a nebude to už obtěžování. Není to práce, kdy my něco chceme, ale aby nakonec ti lidé nás chtěli.
Je to jako balit holku, oslovíš jí sice jako první, ale musí mít pocit, že po ní nechceš nic. Můžeš jí dát sex, hezký život, pokud si tebe zaslouží. Není to naopak. Vždycky se najde žena, která to bude brát jako že jí otravuješ. Ale bude to jedna ze sta, stejně jako jeden ze sta bude protivný a nepřijemný. Ale tito lidé, co nadávají ostatním lidem co dělají svou práci, ať už je to prodej po telefonu nebo oslovování na ulici, jsou většinou hloupější, v životě moc daleko nedotáhnou a nejsou movití, takže pro nás stejně nezajímaví.
Máte naprosto zkreslené představy. Dovolím si tvrdit, že otravovat to nebude jednoho ze sta, ale většinu. Navíc vaše filozofie mi připomíná jehovisty. Začnou se s vámi bavit a až po několika minutách z toho vyplyne, že jim o něco jde. Nepřijde mi to morální a hnusí se mi to. Ale pro mne za mne si to tak dělejte, je to vaše firma a vás si s tím budou spojovat. Navíc touto cestou získáte pouze specifickou klientelu, otázkou je, jestli tu žádoucí. S tím počítejte.
21. 8. 2017 17:24:54
https://webtrh.cz/diskuse/brigadnici-na-nahodne-oslovovani-lidi-u-stanic-metra-v-praze-kolik-platit-a-koho-shanet/strana/2/#reply1296349
Ass
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
21. 8. 2017 17:29:27
To mi přijde docela jako blábol. Jedné ze sta to bude připadat jako otravování ? Tyhle lidi u metra štvou snad všechny. Když si vzpomenu jak jsem jezdil metrem a každou chvilku mi nějaký blb skočil do cesty s úžasnou nabídkou nebo nutností podpořit zelený svět, případě s pomocí dětem v Uzbekistánu nebo dokonalou nabídkou půjčky/hypotéky/leasingu/hradu v Karpatech. Přijde mi, že snad není otravnější forma reklamy. Každé ráno slyším v rádiu tu debilní reklamu na Kaufland "nemáte rádi začátek pracovního týdne ? A co sleva 20 haléřů na rohlík ?" a každý den si akorát zopakuju, že dnes opět do Kauflandu nepojedu, takhle tam nejezdím už x let, to samé bych aplikoval u Vašeho brigádníka u metra. Nebyla by lepší nějaká méně otravná forma reklamy, která třeba i pobaví ?
21. 8. 2017 17:29:27
https://webtrh.cz/diskuse/brigadnici-na-nahodne-oslovovani-lidi-u-stanic-metra-v-praze-kolik-platit-a-koho-shanet/strana/2/#reply1296348
Podival jsem se po tom inzeratu, kde berete tu jistotu, ze si prumerny brigadnik vydela 5 tisic za den? Ani bych se nedivil, ze uz po jednom dni nikdo neprijde.
VYPLŇOVÁNÍ DOTAZNÍKŮ U STANIC METRA - AŽ 6000 KČ ZA DEN - Praha 5, nabízím
Podle vseho se bude jednat o nabidku realitnich sluzeb :)
21. 8. 2017 17:43:30
https://webtrh.cz/diskuse/brigadnici-na-nahodne-oslovovani-lidi-u-stanic-metra-v-praze-kolik-platit-a-koho-shanet/strana/2/#reply1296347
podnikatel94
verified
rating uzivatele
21. 8. 2017 18:43:09
Ano, tohle je přesně ono. Nikde tam není psána jistota, že si brigádník vydělá 5000 Kč za den, pokud nikoho nesežene :) Uvidíme, ve čtvrtek mají nastoupit, tak pak napíšu v pátek jak to šlo.
Jakou méne otravnou formu reklamy? Ze své zkušenosti jsem přesvědčen, že agresivní, sprostí a věčně otravení lidí jsou zpravidla hloupí a mají nějaký komplex. Normální člověk jednoduše odmítne a jde dál a za minutu o tom neví.
---------- Příspěvek doplněn 21.08.2017 v 18:45 ----------
Nechtěl jsem to sem zveřejňovat a diskuzi zanechat pouze na teoretické rovině, ale ono je to tak lepší. Ano, jedná se o nabídku realitních služeb. Ukol brigádníka je zjistit, zda daný člověk prodává nemovitost a pak se s ním dál bavit. Když rozdávali lístečky tak se docela dost lidí vracelo a ptali se, davali se s brigádníkem do řeči že zrovna teď oni neco prodávají... proto mě napadlo udělat tohle přímo.
Otravné je volání na inzeráty bezrealitky nebo reklama v televizi.
21. 8. 2017 18:43:09
https://webtrh.cz/diskuse/brigadnici-na-nahodne-oslovovani-lidi-u-stanic-metra-v-praze-kolik-platit-a-koho-shanet/strana/2/#reply1296346
ixemin
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
21. 8. 2017 18:58:20
Asi žiješ mimo realitu.
Na sreality je aktuálně k prodeji cca 50 000 bytů a domů po celé ČR, což na celou republiku není zas tak moc.
Kolik tak asi z těch oslovených lidí bude aktuálně něco prodávat? A kolik z nich si zrovna Vás zvolí jako svého makléŕe?
Takže jako polezu z metra a náhodný kluk, ideálně v saku po tátovi se mně zeptá "Dobrý den, neprodáváte nemovitosti? A co počasí, hezké že? Dáte mi prosím své číslo? Zavolá Vám makléř a domluvíte se" To ti fakt nepřijde otravné?
Mimochodem, v McD jsem dělal, taky mně to naučilo hezké sociální interakci, skvěle jsem si pokecal jak s kolegy tak se zákazníky, mimo to jsem získal pracovní návyky, naučil jsem se hospodařit s penězi, a to nepočítám softskills, které jsem tam časem získal, řízení lidí, zákaznický servis, atd atd... Ve 21 letech jsem měl i 750 eur čistýho, ve 23 kolem 1200, což nebylo vůbec špatný. Takže práce to zbytečná fakt není a myslí, že člověka posune rozhodně víc, než "Agent s teplou vodou"
21. 8. 2017 18:58:20
https://webtrh.cz/diskuse/brigadnici-na-nahodne-oslovovani-lidi-u-stanic-metra-v-praze-kolik-platit-a-koho-shanet/strana/2/#reply1296345
podnikatel94
verified
rating uzivatele
21. 8. 2017 19:02:57
No tak takhle to přesně nebude. Čistá demagogie a překrucování co ty píšeš. Nikde jsem nepsal, že někdo bude chodit v saku po tátovi. Diskuze o počasí byla myšlena jen jako příklad. Že já sem něco psal sem. Čekal jsem hodnotnou diskuzi a ne řešení, jestli je reklama otravná nebo ne. Za chvíli se tady může začít nadávat na zlé kapitalisty a vysoké ceny v Kauflandu. XXX Lutz tatatata nebo zelený Alzák jsou také extrémně otravné reklamy, ale fungují a o to jde. Kdybych měl pořád přemýšlet co si o mě ostatní myslí nebo jestli někoho neotravuji tak můžu tak maximálně prodávat v tom mekáči.
"Kolik tak asi z těch oslovených lidí bude aktuálně něco prodávat? A kolik z nich si zrovna Vás zvolí jako svého makléŕe?"
Člověče, dělej se sebou něco...jestli takhle přemýšlíš i o sobě...na to se snad ani nedá nic napsat!
21. 8. 2017 19:02:57
https://webtrh.cz/diskuse/brigadnici-na-nahodne-oslovovani-lidi-u-stanic-metra-v-praze-kolik-platit-a-koho-shanet/strana/2/#reply1296344
ixemin
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
21. 8. 2017 19:11:37
Ono to ale přesně jako sako po tátovi vypadá. Od začátku jsi tajuplný jak OVB, tak co asi čekáš za rady?
Dnešní trh práce vypadá tak, že lidi chtějí solidní a jistý výdělek.
Po prvním dnu se ti na to studenti VŠ s mozkem nejspíš vykašlou, protože si uvědomí, že dostat se na onech 6000 denně bude fakt oříšek, reálně zpracují tak 1 kontakt, jestli budou mít štěstí?
Takoví lidé půjdou reálně raději do callcentra, kde jsou ve stabilní teplotě, seděj na zadku, mají tam kafe, pití a já nevím co.
Ty to sice možná nevidíš jako přímý prodej, ale v podstatě taky hledáš jen pouliční obchodníky.
U rozdávání letáčků se ti možná lidi vrátí, protože si to přečtou bez nějakého nátlaku. Ale když se jich cizí člověk zeptá, zda-li prodávají nemovistost, zapnou se kontrolky a lidi čekají podvod. Tak to prostě je.
XXX Lutz, Alza a další fungují kvůli své intenzitě a budování brandu, otravují intenzitou. Na podobný efekt bys potřeboval několik bridgádníků ve všech stanicích metra po delší dobu.
21. 8. 2017 19:11:37
https://webtrh.cz/diskuse/brigadnici-na-nahodne-oslovovani-lidi-u-stanic-metra-v-praze-kolik-platit-a-koho-shanet/strana/2/#reply1296343
podnikatel94
verified
rating uzivatele
21. 8. 2017 19:19:23
Jasně, prostě jsem jen nechtěl to prezentovat veřejně.
Rady jsem čekal třeba od někoho, kdo klidně z jiného uplně oboru tuto formu získávání klientů dělá. Upřímně, když jeden clověk zpracuje jeden kontakt ze kterého bude prodej a pak se na to vykašle, i tak se mi to pořád vyplatí.
"Ale když se jich cizí člověk zeptá, zda-li prodávají nemovistost, zapnou se kontrolky a lidi čekají podvod." To je sice pravda, ale šikovný brigádník zase stejně rychle jako se rozsvítí kontrolka vybuduje zpátky důvěru.
21. 8. 2017 19:19:23
https://webtrh.cz/diskuse/brigadnici-na-nahodne-oslovovani-lidi-u-stanic-metra-v-praze-kolik-platit-a-koho-shanet/strana/2/#reply1296342
lada1979
verified
rating uzivatele
21. 8. 2017 19:32:05
no ještě, že u nás není metro.
21. 8. 2017 19:32:05
https://webtrh.cz/diskuse/brigadnici-na-nahodne-oslovovani-lidi-u-stanic-metra-v-praze-kolik-platit-a-koho-shanet/strana/2/#reply1296341
Fipa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 8. 2017 11:06:49
"Průměrný brigádník si u nás vydělá mezi 4000 až 6000 Kč za jeden den." ehm..lháři..ehemehm
22. 8. 2017 11:06:49
https://webtrh.cz/diskuse/brigadnici-na-nahodne-oslovovani-lidi-u-stanic-metra-v-praze-kolik-platit-a-koho-shanet/strana/2/#reply1296340
Mám kamaráda co u metra nabízel něco od VZP bylo to zdarma a měl za každé vyplnění dotazníku asi 100 kč nebo tak něco. Už tak tam měli obrovskou fluktuaci a měli snad 3x denně teambuilding a pořádný vedení.
Ale začít nereálnýma slibama 5 tisíc denně, inzerát podat pod falešným jménem, nevím jestli je to dobrý začátek.
22. 8. 2017 11:23:49
https://webtrh.cz/diskuse/brigadnici-na-nahodne-oslovovani-lidi-u-stanic-metra-v-praze-kolik-platit-a-koho-shanet/strana/2/#reply1296339
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 8. 2017 11:32:28
To je napad jak z 90tych let. Mozna bych to jeste vylepsil ceduli z kartonu povesenou na krku.
22. 8. 2017 11:32:28
https://webtrh.cz/diskuse/brigadnici-na-nahodne-oslovovani-lidi-u-stanic-metra-v-praze-kolik-platit-a-koho-shanet/strana/2/#reply1296338
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit