Zadejte hledaný výraz...

Box "zavoláme vám" – má to smysl?

Jaroslav Bereza
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 11. 2014 18:18:20
Zákazník by rád měl na svém webu box, kde se vyplní tel. číslo a čas a potom se tomu návštěvníkovi zavolá zpět. Např. jako to jde zde úplně dole "získejte více informací" http://daksmarketing.cz/
Přemýšlel jsem jestli to je lepší než klasický formulář kde se píše jméno, kontakt a zpráva. Má to nějaké výhody nebo nevýhody? Obvykle box pro zavolání zpět moc nevídám. Kdy je lepší použít zavolání zpět a kdy je lepší použít ten klasický formulář? Máte s tím zkušenosti?
24. 11. 2014 18:18:20
https://webtrh.cz/diskuse/box-zavolame-vam-ma-to-smysl#reply1070976
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
24. 11. 2014 19:10:20
Záleží asi na oboru. Jsou lidi, kteří si raději píší než volají. Moje ségra by třeba nikdy číslo nevyplnila, protože nerada mluví. Pro mě je zase rychlejší telefon, tak tam klidně to číslo zadám.
24. 11. 2014 19:10:20
https://webtrh.cz/diskuse/box-zavolame-vam-ma-to-smysl#reply1070975
Jaroslav Bereza
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 11. 2014 22:29:06
No v tomto případě jde o pořadatelé akcí(např. festivalů apod.) a ti hodně volají. Jenže já klidně můžu dát na web viditelně číslo na které můžou rovnou volat. Zajímá mě jakou by pak mohli mít motivaci místo toho použít ten formulář na zavolání zpět.
24. 11. 2014 22:29:06
https://webtrh.cz/diskuse/box-zavolame-vam-ma-to-smysl#reply1070974
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
24. 11. 2014 22:35:51
Pak tu je ještě jedna jednoduchá věc a to, vyzkoušet to. Takovou "funkci" máš za pár korun, tak to jednoduše vyzkoušej a dej lidem na výběr. Časem uvidíš, jestli to mělo přínos nebo ne.
A ještě jedna věc. Hodně věcí můžeš vydedukovat a logicky přijtí na to, jestli do něčeho jít nebo ne. U některých je však nejlepší to prostě a jednoduše vyzkoušet. Jinak na to nepřijdeš.
24. 11. 2014 22:35:51
https://webtrh.cz/diskuse/box-zavolame-vam-ma-to-smysl#reply1070973
Osobně bych volila box kde bude na výběr jak kontaktovat....jestli email, nebo telefon. Případně upřesnit čas kdy volat a hlavně ať tam je jméno. protože zavolat někomu jak to dělají různé call společnosti kdy ani neví jestli volají muži nebo ženě je fakt opruz....
24. 11. 2014 23:01:41
https://webtrh.cz/diskuse/box-zavolame-vam-ma-to-smysl#reply1070972
U nás aktivně callback využíváme a naši zákazníci taky, ať už stávající a nebo noví.
Jen pro informaci nejvíce ho využívají lidé s titulem ing. a bc., nevím proč, asi to něco znamená :D
25. 11. 2014 07:50:32
https://webtrh.cz/diskuse/box-zavolame-vam-ma-to-smysl#reply1070971
Honza Hommer
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
27. 11. 2014 12:26:56
Napsal Wladass;1143781
U nás aktivně callback využíváme a naši zákazníci taky, ať už stávající a nebo noví.
Jen pro informaci nejvíce ho využívají lidé s titulem ing. a bc., nevím proč, asi to něco znamená :D
Protože jsou z zvyklí více telefonovat :-)
27. 11. 2014 12:26:56
https://webtrh.cz/diskuse/box-zavolame-vam-ma-to-smysl#reply1070970
Spíš si myslím, že chtěj ušetřit každou korunu za telefon ;)
27. 11. 2014 12:48:45
https://webtrh.cz/diskuse/box-zavolame-vam-ma-to-smysl#reply1070969
kubauhlir
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
21. 4. 2015 14:56:34
Osobně když neco chci, tak zvednu telefon a volám :)
Nicméně nejake okno kde po zakliknuti kontaktujte me na -email -telefon se formular premeni prave na jednu z techto moznosti a tam se jen napise mobil pripadne mail a odeslat.
21. 4. 2015 14:56:34
https://webtrh.cz/diskuse/box-zavolame-vam-ma-to-smysl#reply1070968
LANGEO s.r.o.
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
21. 4. 2015 15:29:06
My to na webu máme (www.langeo.cz - nahoře vpravo) a tuto možnost využívá velice málo lidí (tak 2 lidi za týden). Ale z našeho pohledu to pomáhá budovat vstřícný vztah s klientem, když vidí, že tuto možnost má, ovšem změřené to nemáme.
21. 4. 2015 15:29:06
https://webtrh.cz/diskuse/box-zavolame-vam-ma-to-smysl#reply1070967
boolk
verified
rating uzivatele
29. 5. 2015 20:32:34
Podle oboru.
Na jednom z webů máme velký podíl seniorů a navíc jde o záležitost, která je přece jen komplexnější a je velice náročné dobře odpovídat po emailu. Tak je povzbuzujeme, aby volali nebo si nechali zavolat zpět.
(a zavedli jsme to až jako reakci na vývoj situace s odpovídáním na emailové dotazy)
29. 5. 2015 20:32:34
https://webtrh.cz/diskuse/box-zavolame-vam-ma-to-smysl#reply1070966
laksdklasd
verified
rating uzivatele
10. 6. 2015 11:38:52
Napsal Jaroslav Bereza;1143650
Zákazník by rád měl na svém webu box, kde se vyplní tel. číslo a čas a potom se tomu návštěvníkovi zavolá zpět. Např. jako to jde zde úplně dole "získejte více informací" http://daksmarketing.cz/
Přemýšlel jsem jestli to je lepší než klasický formulář kde se píše jméno, kontakt a zpráva. Má to nějaké výhody nebo nevýhody? Obvykle box pro zavolání zpět moc nevídám. Kdy je lepší použít zavolání zpět a kdy je lepší použít ten klasický formulář? Máte s tím zkušenosti?
Tak box zavoláme je například tady http://www.liptovskymikulas.cz/ubytovani-aquapark-tatralandia/ (pravé menu) nebo tady http://www.ricniplavby.cz (taky pravé menu) a člověk by tak nějak předpokládal, že to bude využívané. Ale co já vím, tak opak je pravdou. Skoro vůbec nikdo to nepoužívá. Pokud se chce někdo na něco zeptat, tak odešle konkrétní nezávaznou rezervaci a dotaz vloží přímo do poznámky. Takže tam může uvést konkrétní datum, konkrétní pobyt a baví se konkrétně. Než aby odeslal jednoduchý nic neříkající formulář. Takže box zavoláme vám nedoporučuji.
10. 6. 2015 11:38:52
https://webtrh.cz/diskuse/box-zavolame-vam-ma-to-smysl#reply1070965
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit