Zadejte hledaný výraz...

Benchmarky pro měření výkonu e-mailu

petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
10. 3. 2013 21:30:18
http://blog.wunderman.cz/2013/02/zname-benchmarky-pro-mereni-vykonu-e-mailu/
Známe benchmarky pro měření výkonu e-mailu
(...)
  • nejlepší je posílat e-maily v pátek nebo neděli, špatně si nevede ani úterý;
  • e-mail by měl mít maximálně 10 odkazů, ideálně 5;
  • většina klientů naopak posílá e-maily v pondělí nebo ve středu;
  • vyplatí se vše důsledně měřit a zlepšovat se.
(...)
+ infografika s čísly na http://blog.wunderman.cz/wp-content/uploads/2013/02/wunder_mail.jpg
10. 3. 2013 21:30:18
https://webtrh.cz/diskuse/benchmarky-pro-mereni-vykonu-e-mailu#reply876158
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
10. 3. 2013 22:46:27
Hovorí sa tu o newsletroch?
10. 3. 2013 22:46:27
https://webtrh.cz/diskuse/benchmarky-pro-mereni-vykonu-e-mailu#reply876157
carlos
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
10. 3. 2013 22:55:26
>nejlepší je posílat e-maily v pátek
Trvate na tom i kdyz patecni navstevnost webu je tak zoufala? Tomu se mi opravdu nechce verit...
10. 3. 2013 22:55:26
https://webtrh.cz/diskuse/benchmarky-pro-mereni-vykonu-e-mailu#reply876156
Podle mě se to nedá zobecnit. Posílejte newsletter v době, kdy máte na webu nejvyšší aktivitu. Na Webtrhu to třeba jsou pondělí až čtvrtek.
Uveďte tolik odkazů, kolik dává smysl.
Naprostá většina newsletterů má chybný předmět typu "Svět hostingu 07/2012".
Samozřejmě měření je klíčové.
11. 3. 2013 11:22:30
https://webtrh.cz/diskuse/benchmarky-pro-mereni-vykonu-e-mailu#reply876155
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit