Zadejte hledaný výraz...

Bazírování na dobrém jménu v PPC

NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 3. 2013 21:44:17
stále častěji se setkávám, že některé e-shopy v honbě za prokliky použivají název naší firmy v PPC reklamách. Taky se s tím potýkáte nebo je to již v česku normální jev?
viz: seznam
11. 3. 2013 21:44:17
https://webtrh.cz/diskuse/bazirovani-na-dobrem-jmenu-v-ppc#reply876530
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
11. 3. 2013 21:48:12
Napiste Seznamu a oni podobne inzeraty vybanuji.
11. 3. 2013 21:48:12
https://webtrh.cz/diskuse/bazirovani-na-dobrem-jmenu-v-ppc#reply876529
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 3. 2013 21:49:03
To je akorát hon za impressemi. Vaše jméno je hledané a tak na něj optimalizují svoje PPC.
11. 3. 2013 21:49:03
https://webtrh.cz/diskuse/bazirovani-na-dobrem-jmenu-v-ppc#reply876528
-pavel-
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 3. 2013 22:12:58
sežeňte pár set známých, ať jim něco proklikaj
11. 3. 2013 22:12:58
https://webtrh.cz/diskuse/bazirovani-na-dobrem-jmenu-v-ppc#reply876527
Už jsem to zažil, jedna firma co znám na tom byla stejně, ale kampaně konkurence mířili na jejich hlavní softwarový produkt, kde je u sw asi válka největší. Zabralo jednoduché řešení, a to dát ten název pod ochranou známku, tím pádem jsou tyto slova a fráze pro ostatní pasé.
Rozhodně se mi líbí i nápad pavla, proklikat jim nějaké hezké peníze bez efektu, pak jen blázen takovou frázi nechá v kampani :)
11. 3. 2013 22:51:58
https://webtrh.cz/diskuse/bazirovani-na-dobrem-jmenu-v-ppc#reply876526
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
11. 3. 2013 23:27:17
Seznam by ty proklikané peníze vrátil. Také se mě snažil jeden konkurent takto poškodit a každý den mi od Seznamu přišla vratka.
11. 3. 2013 23:27:17
https://webtrh.cz/diskuse/bazirovani-na-dobrem-jmenu-v-ppc#reply876525
AK47
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
12. 3. 2013 01:31:44
Obchodní zákonník - Nekalá soutěž:
§ 44
Základní ustanovení
(1) Nekalou soutěží je jednání v hospodářské soutěži nebo v hospodářském styku, které je v rozporu s dobrými mravy soutěže a je způsobilé přivodit újmu jiným soutěžitelům, spotřebitelům nebo dalším zákazníkům. Nekalá soutěž se zakazuje.
(2) Nekalou soutěží podle odstavce 1 je zejména:
a) klamavá reklama,
c) vyvolávání nebezpečí záměny,
d) parazitování na pověsti podniku, výrobků či služeb jiného soutěžitele,
Právní prostředky ochrany proti nekalé soutěži
§ 53
Osoby, jejichž práva byla nekalou soutěží porušena nebo ohrožena, mohou se proti rušiteli domáhat, aby se tohoto jednání zdržel a odstranil závadný stav. Dále mohou požadovat přiměřené zadostiučinění, které může být poskytnuto i v penězích, náhradu škody a vydání bezdůvodného obohacení.
12. 3. 2013 01:31:44
https://webtrh.cz/diskuse/bazirovani-na-dobrem-jmenu-v-ppc#reply876524
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
12. 3. 2013 09:18:03
Tohle to fakt nechápu, proč se za tohle někomu vrací peníze.
Napsal beraniste;921686
Seznam by ty proklikané peníze vrátil. Také se mě snažil jeden konkurent takto poškodit a každý den mi od Seznamu přišla vratka.
12. 3. 2013 09:18:03
https://webtrh.cz/diskuse/bazirovani-na-dobrem-jmenu-v-ppc#reply876523
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
12. 3. 2013 09:32:33
Co na tom nechápeš?
12. 3. 2013 09:32:33
https://webtrh.cz/diskuse/bazirovani-na-dobrem-jmenu-v-ppc#reply876522
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
12. 3. 2013 09:36:53
To že se někdo chová jako prase a parazituje na jméně, neznamená že člověk klesne na jeho úroveň. Jsou i jiné způsoby jak toto řešit.
12. 3. 2013 09:36:53
https://webtrh.cz/diskuse/bazirovani-na-dobrem-jmenu-v-ppc#reply876521
Napsal rouballik;921759
Tohle to fakt nechápu, proč se za tohle někomu vrací peníze.
Tu nejde o to či to je parazitovanie alebo nie, ide o to, že to je tzv. click fraud (http://en.wikipedia.org/wiki/Click_fraud) kedy sú reklamy preklikávané umelo, bez záujmu o daný produkt/službu.
12. 3. 2013 09:42:56
https://webtrh.cz/diskuse/bazirovani-na-dobrem-jmenu-v-ppc#reply876520
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
12. 3. 2013 09:45:27
Člověk přeci kupuje klik a dostává klik ne? Moje mamka běžně kliká 5 x na ten samý sklil za sebou, protože jí to tam prostě vyleze a ona jinak než přes vyhledavač chodit neumí. Nevidim důvod proč by se za to mělo někomu něco vracet. Pro profesionála je to možná nějaké vyklikávání, ale pro úplného laika je to běžný postup jak leze na weby.
Dokonce jsem o tomto četl studii jak sklik a podobné trvalé reklamní systémy vytváří cestu nikoli reklamu. Jednoduše řečeno napíšu "parfem" a vyjedou první "Xparfemy" a mnoho lidí se naučí tuto cestu a né cestu naklikat www.xparfemy.cz
Napsal beraniste;921766
Co na tom nechápeš?
12. 3. 2013 09:45:27
https://webtrh.cz/diskuse/bazirovani-na-dobrem-jmenu-v-ppc#reply876519
Napsal rouballik;921771
Člověk přeci kupuje klik a dostává klik ne? Moje mamka běžně kliká 5 x na ten samý sklil za sebou, protože jí to tam prostě vyleze a ona jinak než přes vyhledavač chodit neumí. Nevidim důvod proč by se za to mělo někomu něco vracet. Pro profesionála je to možná nějaké vyklikávání, ale pro úplného laika je to běžný postup jak leze na weby.
Dokonce jsem o tomto četl studii jak sklik a podobné trvalé reklamní systémy vytváří cestu nikoli reklamu. Jednoduše řečeno napíšu "parfem" a vyjedou první "Xparfemy" a mnoho lidí se naučí tuto cestu a né cestu naklikat www.xparfemy.cz
Ale inzerent neplati za kazdy klik. Kdyz vy kliknete 2x na jeden inzerat, zaplati jenom jeden. Jsou tam mechanismy, ktere chrani inzerenta pred tim, aby ho nekdo "vyklikal". Takze zdaleka neplati to, ze se zaplati za kazdy klik. A to bud primo, ze se mu ani neodecte z uctu dana suma, nebo tim, ze se mu pak "falesne" kliky vrati zpet.
12. 3. 2013 09:56:44
https://webtrh.cz/diskuse/bazirovani-na-dobrem-jmenu-v-ppc#reply876518
NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 3. 2013 09:59:41
tak jsem se díval a má to i na další jména co něco znamenají v našem oboru
viz:
nářadí veselý
12. 3. 2013 09:59:41
https://webtrh.cz/diskuse/bazirovani-na-dobrem-jmenu-v-ppc#reply876517
Napsal NV;921776
tak jsem se díval a má to i na další jména co něco znamenají v našem oboru
viz:
nářadí veselý
treba ma jenom spatne udelany dynamicky inzerat, to se pak stava. Nemusi to byt vylozeny zamer.
Osobne bych je na to upozornil, ze pouzivaji vas nazev ve svych inzeratech. Smirne a klidne je pozadal o odstraneni, dal jim na to tak tyden a podekoval. Po tydnu bych to zkontroloval a pokud je to ok, dale neresil a pokud ne, tak bych oslovil seznam.
Nam se to kdysi davno stalo taky, ze vlivem spatne vytvorenych inzeratu se nam zobrazoval v jednom nazev jineho subjektu. Nemusi to byt hned umysl.
12. 3. 2013 10:02:35
https://webtrh.cz/diskuse/bazirovani-na-dobrem-jmenu-v-ppc#reply876516
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit