Zadejte hledaný výraz...

Banner na webu 1000 UIP/den, nulový proklik.

igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
1. 2. 2016 10:34:25
Nie, samozrejme ze nie je. 1 prispevok denne, k veci (ziadne maciatka a pod). Organicky narast, ziadny kupovani navstevnici. Sledujem to uz dlhodobo a ten trend obmedzovania organickeckeho dosahu je pomerne zjavny.
Pokial sa to pohybovalo na urovni 10%, potom 6%, 4-3%, este to bolo ako-tak akceptovatelne. Cisla 0,5-1% su vsak katastrofalne (ak berieme do uvahy sumu, ktoru sme za liky zaplatili). Z pohladu FB je to scasti pochopitelne - tlacia na nutnost platenia za dosah, osobne si vsak myslim, ze zo stredno- az dlhodobeho hladiska ich to moze polozit - obmedzili sme platby za FB reklamu a podla mojich informacii tak urobilo pomerne vela inych firiem celosvetovo...
1. 2. 2016 10:34:25
https://webtrh.cz/diskuse/banner-na-webu-1000-uip-den-nulovy-proklik/strana/2#reply1170370
lolekbolek
verified
rating uzivatele
1. 2. 2016 10:49:40
možno to urobilo veľa firiem celosvetovo, ale evidentne ešte nie dostatočne veľa - http://www.zive.sk/clanok/111882/vysledky-facebooku-vyrazne-prekonali-ocakavania
1. 2. 2016 10:49:40
https://webtrh.cz/diskuse/banner-na-webu-1000-uip-den-nulovy-proklik/strana/2#reply1170369
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
1. 2. 2016 14:27:35
Existuje bannerová slepota a spousta lidí má dokonce AdBlock, nebo podobný plugin, který reklamu blokuje.... A pokud chci koukat na filmy, tak to poslední, po čem toužím, je klikat na nějakou reklamu... To by fakt už muselo být něco fakt moooooc zajímavého.
---------- Příspěvek doplněn 01.02.2016 v 14:29 ----------
Já kupuju bannery jen přes PPC systémy... Platím jen za prokliky. Platit za zobrazení jsou vyhozené prachy. Kolikrát banner člověk prostě vůbec nevidí, protože ho vlastně ani vidět nechce.
1. 2. 2016 14:27:35
https://webtrh.cz/diskuse/banner-na-webu-1000-uip-den-nulovy-proklik/strana/2#reply1170368
Napsal J.Čakloš;1261950
Sranda. Zhodou okolností sme tam mali kúpenú reklamu tuším 2 - 3 roky dozadu. :-)
Za tých pár kačiek nám to ale v tej dobe stálo, preklikov sme mali celkom dosť. Nechcem už trepať, ale okolo 2 000 ľudí nám odtiaľ prišlo. Ale zasa je pravda, že pre nás to bolo o niečo viac cielené (browser hra). Teraz tam vidím reklamu na hodiny, ktorá danú kategóriu ľudí určite neosloví.
Prečo na žiadnu správu neodpisuješ?
4. 2. 2016 17:43:17
https://webtrh.cz/diskuse/banner-na-webu-1000-uip-den-nulovy-proklik/strana/2#reply1170367
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit