Zadejte hledaný výraz...

Automatizace procesů vyřízení objednávky

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 3. 2014 17:44:35
Chtěl bych se zeptat, zda je možné v eshopu vyřizování objednávek udělat tak, že: si otevřu objednávku na vyřízení - objednávku skladník zabalí a když je hotov, zaklikne si "odeslání objednávky" a teď veškeré další úkony budou provedeny automaticky - odešle se zákazníkovi email o připravení a odeslání objednávky, na jedné tiskárně se vytiskne faktura, odešlou se data do programu od GLS a automaticky se na druhé tiskárně vytiskne štítek ...
Je vůbec možné bez jakéhokoliv zásahu toto udělat?
21. 3. 2014 17:44:35
https://webtrh.cz/diskuse/automatizace-procesu-vyrizeni-objednavky/#reply1008207
unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
21. 3. 2014 17:52:23
"Bez jakéhokoli zásahu" znamená co?
Jinak, tohle zvládně jednoduchej skript.
21. 3. 2014 17:52:23
https://webtrh.cz/diskuse/automatizace-procesu-vyrizeni-objednavky/#reply1008206
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 3. 2014 17:55:32
to znamená, že jedním kliknutím se provede všechno co jsem napsal, bez nějakého zbytečného potvrzování čehosi ... nevíte, jak nato?
21. 3. 2014 17:55:32
https://webtrh.cz/diskuse/automatizace-procesu-vyrizeni-objednavky/#reply1008205
unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
21. 3. 2014 18:05:44
Jak jsem psal, jednoduchým scriptem. Možná bych viděl problém v v tom programu od GLS, pokud by neměl api. Muselo by se ti řešit simulováním kliků a klávesnice, ale nic neřešitelného.
21. 3. 2014 18:05:44
https://webtrh.cz/diskuse/automatizace-procesu-vyrizeni-objednavky/#reply1008204
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 3. 2014 18:28:24
Jednou jsem používal prográmek, jmenovalo se to nějak autosurf a tam se dali takové skripty vytvořit ... minulý týden jsem si dal práci, ale nic podobného už jsem nenašel. Vůbec nevím, co by se k tomu dalo použít. M.
21. 3. 2014 18:28:24
https://webtrh.cz/diskuse/automatizace-procesu-vyrizeni-objednavky/#reply1008203
unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
21. 3. 2014 18:54:43
Napsal beraniste;1070542
Jednou jsem používal prográmek, jmenovalo se to nějak autosurf a tam se dali takové skripty vytvořit ... minulý týden jsem si dal práci, ale nic podobného už jsem nenašel. Vůbec nevím, co by se k tomu dalo použít. M.
Jaká platforma? Win, Linux, OS X?
21. 3. 2014 18:54:43
https://webtrh.cz/diskuse/automatizace-procesu-vyrizeni-objednavky/#reply1008202
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 3. 2014 19:12:10
Win vista
21. 3. 2014 19:12:10
https://webtrh.cz/diskuse/automatizace-procesu-vyrizeni-objednavky/#reply1008201
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 3. 2014 07:06:37
Pýtajúceho otázku som pochopil tak, že nechce aby všetko prebehalo bez klikania, ale chce aby všetko bolo v jednej administrácii (programe). Teda napr. vystavenie fa, expedícia, notifikačná smska, email o expedície, tlač sprievodných dokladov, napr. sprievodky a pod.
Tiež ma zaujímal či existuje taký kompletný systém, v krabicovom prevedení.
22. 3. 2014 07:06:37
https://webtrh.cz/diskuse/automatizace-procesu-vyrizeni-objednavky/#reply1008200
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
22. 3. 2014 08:21:01
A nejlepší, aby to všechno bylo provedeno na jedno kliknutí
22. 3. 2014 08:21:01
https://webtrh.cz/diskuse/automatizace-procesu-vyrizeni-objednavky/#reply1008199
Pette
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 3. 2014 12:29:07
Uplne automatizovane to mozne urobit nie je, vzdy tam treba kontrolu a nejaku mieru ludskeho posudenia. A ked sa bavime o prepajani programov tretich stran ako je napr GLS Connect, potom aj prispobenie sa ich logike prace.
22. 3. 2014 12:29:07
https://webtrh.cz/diskuse/automatizace-procesu-vyrizeni-objednavky/#reply1008198
unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
22. 3. 2014 12:51:29
Napsal Pette;1070705
Uplne automatizovane to mozne urobit nie je, vzdy tam treba kontrolu a nejaku mieru ludskeho posudenia. A ked sa bavime o prepajani programov tretich stran ako je napr GLS Connect, potom aj prispobenie sa ich logike prace.
Proč by nebylo? Max. nějaká závěrečná kontrola, ale ne nezbytně.
22. 3. 2014 12:51:29
https://webtrh.cz/diskuse/automatizace-procesu-vyrizeni-objednavky/#reply1008197
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 3. 2014 07:51:11
jestli na tohle přijdu, tak to bude konkurenční výhoda jak prase
23. 3. 2014 07:51:11
https://webtrh.cz/diskuse/automatizace-procesu-vyrizeni-objednavky/#reply1008196
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
23. 3. 2014 09:10:36
Není to úplně triviální, ale možné to je i bez pomoci aplikací třetích stran; popíšu, jak to funguje u nás..
Používáme běžnou administraci ve webovém prohlížeči - tam je samozřejmě omezení, že pokud chce člověk tisknout, musí to ještě potvrdit, což jsou další zbytečná kliknutí. Lze to vyřešit dvěma způsoby - buď přes ActiveX objekty, které jsou ale bezpečnostním rizikem, fungují jen v IE a je to krkolomné, anebo pomocí vlastní systémové služby nainstalované v PC s tiskárnami, která čeká na pokyn pro tisk z našeho serveru. Je to malá aplikace, která běží neviditelně na pozadí a pomocí realtimové notifikace (konkrétně přes knihovnu SignalR) jí může událost v administraci naprosto bez zpoždění poslat nějakou zprávu, aby udělala to a to.
Dobrý příklad je třeba na PoS (pokladna) - tam taky používáme rozhraní z administrace, aby byly všechny prodeje ihned synchronizované se skladem e-shopu, zároveň prodavač vidí, jestli na daný kus není rezervace v podobě ještě nevyřízené objednávky a když je potřeba tisknout, tak před frontou lidí musí být proces co nejrychlejší, takže pokud se odklikne "Uzavřít nákup", hned vyjíždí účtenka.
Složitější je ovšem tisk štítků - aplikace SSA od DPD umožňuje automatický import tak, že si jednou za čas proskenuje určitou složku, jestli se v ní nenachází export zásilek z e-shopu, ale s poštou, PPL atp. si nepomůžeme, takže jsme si do té naší aplikace udělali generátor štítků pro námi používané dopravce dle jejich specifikací. Dostali jsme číselnou řadu a už sám systém čísla zásilkám rozděluje a je možné je poslat rovnou s expedičním e-mailem.
Pro tisk samotný je však potřeba mít dvě tiskárny - jednu normální na A4 a druhou na štítky - pohodlnější je termotiskárna Zebra, kde štítky vyjíždí v úzkém pruhu za sebou, člověk nemusí hlídat toner a řešit, když nevyjde počet štítků na celou A4, jak ji pak otáčet, přelepovat atp.
A jak už jsem psal v jiných threadech, celé tohle řešení vč. dalších "vychytávek" plánujeme i jako pronájem - aktuálně to běží pro pár plnohodnotných shopů a předěláváme to do podoby doplňku, či externího systému už pro existující obchody, aby přechod a integrace byla co nejjednodušší. Ale třeba si to díky tomuhle "návodu" uděláte rychleji, než to stihneme my :)
23. 3. 2014 09:10:36
https://webtrh.cz/diskuse/automatizace-procesu-vyrizeni-objednavky/#reply1008195
unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
23. 3. 2014 10:16:19
To je ale docela humus ne?
23. 3. 2014 10:16:19
https://webtrh.cz/diskuse/automatizace-procesu-vyrizeni-objednavky/#reply1008194
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
23. 3. 2014 10:23:08
:) pokud Vás napadá jiné a lepší řešení, než simulovat eventy myši a klávesnice, tak sem s ním .. naopak tohle funguje rychle (expedujeme stovky balíků denně), spolehlivě a je to nenáročné na sys. prostředky a údržbu. Stále převažují výhody pro to používat webovou administraci kvůli aktualizacím a dostupnosti odkudkoliv - co si pamatuju, tak za 2 roky se tahle klientská aplikace updatovala jen 3x, kdežto revizí administrace bylo už přesně 1048
23. 3. 2014 10:23:08
https://webtrh.cz/diskuse/automatizace-procesu-vyrizeni-objednavky/#reply1008193
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit