Zadejte hledaný výraz...

Atomer.cz – poskytovatel pronajmu eshopu – co si o tom myslite?

Atomer.com
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2014 18:41:29
Dlhsie som tu nebol, takze dam viacero reakcii hned naraz.
Napsal Joe69;1062984
Dnes 02.03. medzi 10-15.00 cca. tak ako pise "dotaz" v minulych prispevkoch - hodnoty od 6000ms - 8000ms, jedna spicka bola dokonca 14900ms!!!
V ten vikend bola jedna technicka zavada na serveri, a bohuzial sa to zasekavalo. Spravili sme napravu, aby sa take veci uz nestavali. Odvtedy sa eshopy nacitavaju do 2-4 sekund.
Napsal Já;1063619
no administrace jede pomaleji, ale když to s rovnám s mastershopem tak je to trošku lepší.
Co by mě ale opravdu zajímalo je, jestli se mi někdo ozve z podpory. před 24hodinami jsem poslal dotaz na kterém závisí moje pokračování u nich a zatím mi nikdo neodpověděl. Tak nevím ...
Na kazdu spravu odpisujeme do 24 hodin. Takze 24 hodin ubehnut nemohlo :-) Ak ano, tak mi napiste do sukromnej spravy Vas email, cez ktory ste u nas zaregistrovany, dakujem.
Napsal jelenek;1064335
Tak to buď úplně v klidu. Chtěl jsem k nim přejít, dokonce jsem zadával už zboží do admina. Na technický dotaz 7.2. ohledně zaokrouhlování mi bylo řečeno implementace do 14 dní, smozřejmě stále nic :-) Technická podpora je zabezpečována velice "ochotnou" slečnou nebo paní, která tě nechá vykecat a potom ti řekne "děkujeme, napište to prosím do modulu technické podpory", tak jsem to se zkřípěním zubů udělal s popisem, že nevím přesně jak to formulovat a prosím, aby mi technik zavolal. Odpověď technika: "Jistě chápete, že nemůžeme každého potencionálního zakazníka tel. kontaktovat, ale pokud to chcete tel. řešit není problém." Po přečtení nadšeně zvedám telefon a točím podporu. Zvedne to naše stará známá paní, požaduji na základě písemné odpovědi přepojení na technika, odpověď: technik momentálně není. Kdy můžu zavolat? Nevím. Můžu nechat číslo technikovi, aby mi zavolal? Napište to prosím do modulu technické podpory. Složil jsem hlavu do dlaní, položil telefon a věděl jsem, že moje doba u Atomeru právě skončila. Jediné co mě těší, že jsem eshop nepřevedl, to bych si asi potom hodil mašli. Takže jdu hledat lepší řešení, věřím, že najdu :-)
- Ohladom zaokruhlovania objednavok, toto je mozne od 17.3.2014. Trvalo nam to trosku dlhsie, nakolko sa musel este upravovat nas fakturacny system. Z dovodu, aby to bolo v poriadku, ked zaokruhlenu objednavku exportnete do online fakturacneho systemu.
- Co sa tyka technickej podpory, tak ked nam napisete aby sme Vam zavolali, tak nie je v nasich silach volat kazdemu zakaznikovi, ak ma nejaku otazku, alebo problem. Cez telefon Vam technicka podpora poradi v com vie. Zloitejsie veci je potreba spisat pisomne do modulu na podporu pre zakaznikov. Neviem co konkretneho islo vo Vasom pripade, ale tazko sa radi v zlozitejsich veciach po telefone.
Napsal kralbramborovychlidi;1064625
Na otázku, jestli můžou při ostrém provozu garantovat nějakou rozumnou odezvu serveru odpověděli vyhýbavě, takže evidentně nemohou. Což považuji za celkem hloupé, protože to je jedna z nejdůležitějších věcí - aby eshop vůbec solidně fungoval.
Co si presne predstavujete pod pojmom garantovat? Samozrejme, snazime sa, aby server slapal ako hodinky. Poslednu dobu je to uz o dost lepsie. Dnes v noci od 1:00 hod bude asi 1-2 hodinovy vypadok, nakolko robime dalsi z planovanych upgrade servera.
Napsal kralbramborovychlidi;1064625
Taky mě překvapilo, že nejde použít dvě nezávislé měny (např. Koruny pro českou verzi a Eura pro slovenskou). Jde jen přidat alternativní měnu, která se zobrazuje pořád a to působí tak nějak nehezky.
Pokud na takovýchto problémech zapracují, bylo by to asi ideální řešení na pronájem. I tak se mi jejich řešení zdá pořád v poměru cenu/kvalita celkem dobré.
Dve nezavisle meny, respektive viacemenovost eshopu (zameranie na viacero trhov) je vzdy problem. Chcete mat eshop vo viacerych jazykoch a umoznit vytvarat objednavky vo viacerych menach. To znamena, ze v nakupnom kosiku bude ponuknuta ina doprava pre kazdy jazyk, alebo menu? Sposob dopravy tiez bude vzdy odlisny? V module Objednavky s tymto vsetkym ratat. Nezabudnut na modul Zakaznici, kde su rozne filtre a kategorizacia zakaznikov podla obratu. Mysliet na zmenu kurzu? Bannery na eshope budu ine pre kazdy jazyk, a mnoho dalsieho, teraz mi napada "len" toto. Uz viac krat tu na webtrhu odznelo, a suhlasim s tym, ze najlepsie sa clovek prisposobi danemu trhu samotnym (samostatnym) eshopom urcenym priamo na to (jeden jazyk, jedna mena). U nas nie je problem vytvorit si dalsi eshop za par Eur. Moznost informovat druhou menou u tovaru a v kosiku v systeme samozrejme mame. Zapnete si zobrazovanie druhej meny a v eshope informacne danu menu vidno (napriklad Eur/Kc). Objednavky uz ale su len v jednej mene, ako cely system.
Napsal dotazy;1065093
Jestli by nebylo lepsi, kdyby treba trochu Atomer zvysil cenu, ale aby to fungovalo bez problemu.
Nie je treba. Funguje to OK, samozrejme, stale pracujeme, aby to bolo lepsie.
25. 3. 2014 18:41:29
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/9/#reply824558
jelenek
verified
rating uzivatele
25. 3. 2014 19:58:23
Napsal Atomer.com;1071987
Dlhsie som tu nebol, takze dam viacero reakcii hned naraz.
V ten vikend bola jedna technicka zavada na serveri, a bohuzial sa to zasekavalo. Spravili sme napravu, aby sa take veci uz nestavali. Odvtedy sa eshopy nacitavaju do 2-4 sekund.
Na kazdu spravu odpisujeme do 24 hodin. Takze 24 hodin ubehnut nemohlo :-) Ak ano, tak mi napiste do sukromnej spravy Vas email, cez ktory ste u nas zaregistrovany, dakujem.
- Ohladom zaokruhlovania objednavok, toto je mozne od 17.3.2014. Trvalo nam to trosku dlhsie, nakolko sa musel este upravovat nas fakturacny system. Z dovodu, aby to bolo v poriadku, ked zaokruhlenu objednavku exportnete do online fakturacneho systemu.
- Co sa tyka technickej podpory, tak ked nam napisete aby sme Vam zavolali, tak nie je v nasich silach volat kazdemu zakaznikovi, ak ma nejaku otazku, alebo problem. Cez telefon Vam technicka podpora poradi v com vie. Zloitejsie veci je potreba spisat pisomne do modulu na podporu pre zakaznikov. Neviem co konkretneho islo vo Vasom pripade, ale tazko sa radi v zlozitejsich veciach po telefone.
Co si presne predstavujete pod pojmom garantovat? Samozrejme, snazime sa, aby server slapal ako hodinky. Poslednu dobu je to uz o dost lepsie. Dnes v noci od 1:00 hod bude asi 1-2 hodinovy vypadok, nakolko robime dalsi z planovanych upgrade servera.
Dve nezavisle meny, respektive viacemenovost eshopu (zameranie na viacero trhov) je vzdy problem. Chcete mat eshop vo viacerych jazykoch a umoznit vytvarat objednavky vo viacerych menach. To znamena, ze v nakupnom kosiku bude ponuknuta ina doprava pre kazdy jazyk, alebo menu? Sposob dopravy tiez bude vzdy odlisny? V module Objednavky s tymto vsetkym ratat. Nezabudnut na modul Zakaznici, kde su rozne filtre a kategorizacia zakaznikov podla obratu. Mysliet na zmenu kurzu? Bannery na eshope budu ine pre kazdy jazyk, a mnoho dalsieho, teraz mi napada "len" toto. Uz viac krat tu na webtrhu odznelo, a suhlasim s tym, ze najlepsie sa clovek prisposobi danemu trhu samotnym (samostatnym) eshopom urcenym priamo na to (jeden jazyk, jedna mena). U nas nie je problem vytvorit si dalsi eshop za par Eur. Moznost informovat druhou menou u tovaru a v kosiku v systeme samozrejme mame. Zapnete si zobrazovanie druhej meny a v eshope informacne danu menu vidno (napriklad Eur/Kc). Objednavky uz ale su len v jednej mene, ako cely system.
Nie je treba. Funguje to OK, samozrejme, stale pracujeme, aby to bolo lepsie.
Pokud se snažím něco zjistit a nedostanu od Vaší "chytré slečny" odpověď a nedokážu přesně definovat svoje požadavky písemně a nelze mě přepojit z nějakého důvodu na technika, přijde mi normální požádat vašeho technika, aby mě on, až bude mít čas, zavolal. Napsal, že nezavolá, ale že můžu zavolat já. Pokud díky Vaší cenové politice šetříte na telefonech, chápu to a respektuju, potom ale nechápu, proč když znovu volám, opět narazím na zeď ve formě Vaší slečny. Třeba jsem měl jenom smůlu, díky bohu, že to bylo na začátku naší možné spoupráce, ostatní budou třeba mít štěstí. Za mě ale jednoznačně ATOMER nedoporučuji.
25. 3. 2014 19:58:23
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/9/#reply824557
Atomer.com
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2014 20:23:31
Napsal jelenek;1072018
nedokážu přesně definovat svoje požadavky písemně
To bude mozno ten problem. Myslim, ze nie je problem definovat akekolvek poziadavky. Samozrejme, casto sa stava, ze zakaznici chcu definovat poziadavky AKO to chcu spravit. A nakolko nevedia AKO, tak sa zamotavaju. Vzdy hovorim, staci napisat iba CO chcete, a je uz na nas, AKO to spravime.
Napsal jelenek;1072018
přijde mi normální požádat vašeho technika, aby mě on, až bude mít čas, zavolal.
Technik (programator) sa pozrie na poziadavku (ak mu je pridelena) od zakaznika, a bud to reportuje pisomne, alebo po technickej podpore. Nevolame ale spat zakaznikom len preto, lebo napisu vetu typu "zavolajte mi, a poviem Vam co chcem". Ak Vam vadi toto, bohuzial s tym nic neurobime. Snazime sa mat rychlu technicku podporu a myslim, ze sa nam to dari a uprednostnujeme pisomnu formu. Samozrejme, je tu k dispozicii aj telefon na bezne otazky. Komplikovanejsie veci je vzdy lepsie riesit pisomne, a dostane sa vzdy fundovana odpoved od programatora.
25. 3. 2014 20:23:31
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/9/#reply824556
esdys
verified
rating uzivatele
8. 4. 2014 22:02:43
Prosim o radu jak zjistim kolik lidi nedokonci objednavku at s pomoci google analytics nebo i jinak.
Dekuji.
8. 4. 2014 22:02:43
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/9/#reply824555
O Atomeru jsem psal recenzi nedávno na svém blogu, nyní jsem se zaměřil na Shoptet: http://michalkubicek.cz/recenze-shoptet/
13. 4. 2014 11:48:22
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/9/#reply824554
Mám tento systém cca. rok, jedná se o celkem slušný systém, ale má své mouchy:
- drobnosti jako že máte cz web ale moc věcí je ve Slovenštině
- pro mobilní zařízení není příliš vhodně nastavený
- doplňkové moduly nejsou úplně šťastně nastaveny např. modul články, který by měl být jasným seo modulem nepřipouští upravení url,tagů apod.- podle informací se na tom bude pracovat tak se uvidí.
-modul rozesílání hromadých emailů můžete použít, ale k odeslanému emailu se už vrátit nemůžete.
Jinak za ty prachy velmi dobré, upřímně bych čekal že budou přidávat další a další nové moduly aby si zákazník mohl vybrat, ale asi mají jinou politiku...
2. 6. 2014 15:08:18
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/9/#reply824553
esdys
verified
rating uzivatele
8. 9. 2014 18:43:00
Potreboval bych poradit.
Potreboval bych umistit lightbox popup s textem, pri otevreni stranky, vzdy kdyz navstevnik navstvi stranky.
Je neco takoveho mozne v tomto systemu a pripadne prosim o link na nejake reseni.
Diky
8. 9. 2014 18:43:00
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/9/#reply824552
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 9. 2014 21:27:31
Napiš si to, co chceš zobrazit do nějakého nezařazeného článku, pak si ho zobraz a najdi si jeho číslo. ( ww....../..../..123456/.. pak můžeš použít ve scriptu toto volání:
pageReturnContent('123456');
Je to podobé zobrazení jako např. zobrazení věrnostního programu či zobrazení OP v košíku po kliknutí na odkaz...
Pak tam dej cookie a podmínku, kdy do cookie ( ja používám storage sessinon). Do cookie dáš nějakou hodnotu, když se to zobrazí naštěvníkovi a podmínku na vyhodnocení té cookie před tu fci pageReturnContent('129385'), která zajistí, aby se to neotevřelo znovu na další stránce. Expiraci cookie nastaviš na uzavření prohlížeče. (asi je blbost, když si návševník odskočí jinam a zase se vrátí, aby to byl jako nový příchod).
---------- Příspěvek doplněn 08.09.2014 v 21:50 ----------
Když tak Ti zítra napíšu script, dneska mi už manželka hubuje, abych vypnul počítač. :-)
8. 9. 2014 21:27:31
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/9/#reply824551
llubo
verified
rating uzivatele
9. 9. 2014 02:49:29
Napsal JKHouba;1122170
Napiš si to, co chceš zobrazit do nějakého nezařazeného článku, pak si ho zobraz a najdi si jeho číslo. ( ww....../..../..123456/.. pak můžeš použít ve scriptu toto volání:...
Ak mozem poprosit zverejnit toto riesenie, velmi by ma to zaujimalo. Hlavne script a miesto, kam ho umiestnit. Dik!
9. 9. 2014 02:49:29
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/9/#reply824550
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 9. 2014 09:13:05
Stránku jsem udělal pod záložkou Stránky -> Informace -> Info. Takže nadřízená stránka je ta se jménem Info.
Nastavení je:
Nadpis: "První informace" // to je šuma fuk
Nadřízená stránka: Info // tady záleží kam si ji chci prsknout
Viditelná: Ne
Rozbalená: Ne
Číslo, které potřebuji je vidět v řádku 'www.atomer.....sekcia=' vpravo. V mém případě 150238.
Kód jsem nahrál do souborů ftp. (atom soubory) a odkázal na nej v Nastavení -> Vložit HTML kód na konec stránky před ukončení tagu :
/** Otevření textu po prvním příchodu na web */
$(document).ready(function(){
var sessionStorageSupported = "sessionStorage" in window && window !== null;
if (!sessionStorageSupported) {
alert("Váš prohlížeč nepodporuje některé funkce pro správný chod webu. Může se stát, že o něco přijdete."); // Tady může být cokoli, pro test je tam alert, ale kdyby to nepodporovalo, tak bude otravovat každou stránku, takže nedoporučuji ho nechat
}else{
Proverka();
}
});
function Proverka() {
var uzToBylo = window.sessionStorage;
if( uzToBylo != 1){
pageReturnContent('150238'); //return false;
window.sessionStorage = 1;
}
}
Nebo to jde dát rovnou do Nastavení -> Stránka -> Vložit HTML kód na konec stránky před ukončení tagu : (předposlední textarea), ale v tom případě je nutné přidat tagy
Tady je snad i funkční ukázka.
POZOR, bude jen pár dnů, je to testovací verze eshopu!
Pozn: IE odzkoušen až po IE7. Má to fungovat po příchodu na libovolnou stránku, i když odkaz je jen na jednu. Po uzavření prohlížeče a znovu přijití se zobrazuje opět.
PS: Nefunguje při vypnutém JS a nepodpoře sesion Storage. S tím JS bych se až tak netrápil, bez něj spousta eshopů /a webů vůbec/ už dnes nemůže ani pořádně fungovat. :-)
9. 9. 2014 09:13:05
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/9/#reply824549
esdys
verified
rating uzivatele
9. 9. 2014 10:37:31
Úplně přesně tohle jsem potřeboval, mockrát děkuji.
9. 9. 2014 10:37:31
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/9/#reply824548
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 9. 2014 11:03:11
Napsal esdys;1122262
Úplně přesně tohle jsem potřeboval, mockrát děkuji.
Není zač, hlavně, když to bude ku prospěchu.
9. 9. 2014 11:03:11
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/9/#reply824547
esdys
verified
rating uzivatele
12. 9. 2014 10:11:20
Rad bych se s Vami jeste poradil ohledne stavu objednavek.
Po kliknuti na http://www.atomer.com/admin/index.php?modul=eshop-objednavky vidim nasledujici: http://prntscr.com/4m1ayz
A to me dela strasny neporadek v objednavkach. Chtel bych aby byli videt pouze objednavky, ktere jsou prijate a ne ty, ktere jsou v ostatnich slozkach. Tohle si myslim, ze je zasadni chyba a nevim moc si s tim moc rady. A nutne v ruznych slozkach je, protoze mam nastaveny ruzne notifikace na email pro zakazniky.
Nechci z prijate objednavky udelat objednavku k vyzvednuti a nasledne ji jeste presunout do vyrizenych objednavek.
Mate nejakou radu, pripadne jak to mate reseny vy.
Dekuji.
12. 9. 2014 10:11:20
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/9/#reply824546
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 9. 2014 12:20:51
Četl jsem to asi padesátkrát, ale nějak se nemohu dostat k jádru věci. :-)
Pro zobrazení jen přijatých (nových) objednávek stačí kliknou na ikonku vlevo "Přijaté". Osobně bych ještě přesunul stav objednávky buď za nebo před ID objednávky.
Jinak jsem opravdu nepochopil 'vo co go', stavy objednávek se přeci mění podle stádia, ve kterém se nacházejí.
PS: Jinak to jde i filtrovat podle data.
12. 9. 2014 12:20:51
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/9/#reply824545
esdys
verified
rating uzivatele
12. 9. 2014 13:01:01
Toho jsem se obaval a snazil jsem se to napsat co nejlepe :). Nevadi a zkusim to tedy znova :).
Po kliknuti na http://www.atomer.com/admin/index.php?modul=eshop-objednavky vidim nasledujici: http://prntscr.com/4m1ayz
Zobrazuji se me nyni objednavky z prijatych, odeslanych a k vyzvednuti. Chtel bych abych po kliknuti na http://www.atomer.com/admin/index.php?modul=eshop-objednavky jsem videl pouze objednavky prijate (nevyrizene). Nyni musim objednavku presunout do odeslane a az nasledne do vyrizenych aby me zmizla z http://www.atomer.com/admin/index.php?modul=eshop-objednavky
12. 9. 2014 13:01:01
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/9/#reply824544
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit