Dlhsie som tu nebol, takze dam viacero reakcii hned naraz.
Napsal Joe69;1062984
Dnes 02.03. medzi 10-15.00 cca. tak ako pise "dotaz" v minulych prispevkoch - hodnoty od 6000ms - 8000ms, jedna spicka bola dokonca 14900ms!!!
V ten vikend bola jedna technicka zavada na serveri, a bohuzial sa to zasekavalo. Spravili sme napravu, aby sa take veci uz nestavali. Odvtedy sa eshopy nacitavaju do 2-4 sekund.
Napsal Já;1063619
no administrace jede pomaleji, ale když to s rovnám s mastershopem tak je to trošku lepší.
Co by mě ale opravdu zajímalo je, jestli se mi někdo ozve z podpory. před 24hodinami jsem poslal dotaz na kterém závisí moje pokračování u nich a zatím mi nikdo neodpověděl. Tak nevím ...
Na kazdu spravu odpisujeme do 24 hodin. Takze 24 hodin ubehnut nemohlo :-) Ak ano, tak mi napiste do sukromnej spravy Vas email, cez ktory ste u nas zaregistrovany, dakujem.
Napsal jelenek;1064335
Tak to buď úplně v klidu. Chtěl jsem k nim přejít, dokonce jsem zadával už zboží do admina. Na technický dotaz 7.2. ohledně zaokrouhlování mi bylo řečeno implementace do 14 dní, smozřejmě stále nic :-) Technická podpora je zabezpečována velice "ochotnou" slečnou nebo paní, která tě nechá vykecat a potom ti řekne "děkujeme, napište to prosím do modulu technické podpory", tak jsem to se zkřípěním zubů udělal s popisem, že nevím přesně jak to formulovat a prosím, aby mi technik zavolal. Odpověď technika: "Jistě chápete, že nemůžeme každého potencionálního zakazníka tel. kontaktovat, ale pokud to chcete tel. řešit není problém." Po přečtení nadšeně zvedám telefon a točím podporu. Zvedne to naše stará známá paní, požaduji na základě písemné odpovědi přepojení na technika, odpověď: technik momentálně není. Kdy můžu zavolat? Nevím. Můžu nechat číslo technikovi, aby mi zavolal? Napište to prosím do modulu technické podpory. Složil jsem hlavu do dlaní, položil telefon a věděl jsem, že moje doba u Atomeru právě skončila. Jediné co mě těší, že jsem eshop nepřevedl, to bych si asi potom hodil mašli. Takže jdu hledat lepší řešení, věřím, že najdu :-)
- Ohladom zaokruhlovania objednavok, toto je mozne od 17.3.2014. Trvalo nam to trosku dlhsie, nakolko sa musel este upravovat nas fakturacny system. Z dovodu, aby to bolo v poriadku, ked zaokruhlenu objednavku exportnete do online fakturacneho systemu.
- Co sa tyka technickej podpory, tak ked nam napisete aby sme Vam zavolali, tak nie je v nasich silach volat kazdemu zakaznikovi, ak ma nejaku otazku, alebo problem. Cez telefon Vam technicka podpora poradi v com vie. Zloitejsie veci je potreba spisat pisomne do modulu na podporu pre zakaznikov. Neviem co konkretneho islo vo Vasom pripade, ale tazko sa radi v zlozitejsich veciach po telefone.
Napsal kralbramborovychlidi;1064625
Na otázku, jestli můžou při ostrém provozu garantovat nějakou rozumnou odezvu serveru odpověděli vyhýbavě, takže evidentně nemohou. Což považuji za celkem hloupé, protože to je jedna z nejdůležitějších věcí - aby eshop vůbec solidně fungoval.
Co si presne predstavujete pod pojmom garantovat? Samozrejme, snazime sa, aby server slapal ako hodinky. Poslednu dobu je to uz o dost lepsie. Dnes v noci od 1:00 hod bude asi 1-2 hodinovy vypadok, nakolko robime dalsi z planovanych upgrade servera.
Napsal kralbramborovychlidi;1064625
Taky mě překvapilo, že nejde použít dvě nezávislé měny (např. Koruny pro českou verzi a Eura pro slovenskou). Jde jen přidat alternativní měnu, která se zobrazuje pořád a to působí tak nějak nehezky.
Pokud na takovýchto problémech zapracují, bylo by to asi ideální řešení na pronájem. I tak se mi jejich řešení zdá pořád v poměru cenu/kvalita celkem dobré.
Dve nezavisle meny, respektive viacemenovost eshopu (zameranie na viacero trhov) je vzdy problem. Chcete mat eshop vo viacerych jazykoch a umoznit vytvarat objednavky vo viacerych menach. To znamena, ze v nakupnom kosiku bude ponuknuta ina doprava pre kazdy jazyk, alebo menu? Sposob dopravy tiez bude vzdy odlisny? V module Objednavky s tymto vsetkym ratat. Nezabudnut na modul Zakaznici, kde su rozne filtre a kategorizacia zakaznikov podla obratu. Mysliet na zmenu kurzu? Bannery na eshope budu ine pre kazdy jazyk, a mnoho dalsieho, teraz mi napada "len" toto. Uz viac krat tu na webtrhu odznelo, a suhlasim s tym, ze najlepsie sa clovek prisposobi danemu trhu samotnym (samostatnym) eshopom urcenym priamo na to (jeden jazyk, jedna mena). U nas nie je problem vytvorit si dalsi eshop za par Eur. Moznost informovat druhou menou u tovaru a v kosiku v systeme samozrejme mame. Zapnete si zobrazovanie druhej meny a v eshope informacne danu menu vidno (napriklad Eur/Kc). Objednavky uz ale su len v jednej mene, ako cely system.
Napsal dotazy;1065093
Jestli by nebylo lepsi, kdyby treba trochu Atomer zvysil cenu, ale aby to fungovalo bez problemu.
Nie je treba. Funguje to OK, samozrejme, stale pracujeme, aby to bolo lepsie.
25. 3. 2014 18:41:29