Zadejte hledaný výraz...

Atomer.cz – poskytovatel pronajmu eshopu – co si o tom myslite?

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 4. 2015 20:16:28
JKHouba: Kolik velkých eshopů používá jednokrokovou objednávku...??? A možnost skrýt některá pole formuláře lze i u opensource, u Atomeru nikoliv.
21. 4. 2015 20:16:28
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/12#reply824513
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 4. 2015 20:53:47
Napsal marat;1188657
JKHouba: Kolik velkých eshopů používá jednokrokovou objednávku...??? A možnost skrýt některá pole formuláře lze i u opensource, u Atomeru nikoliv.
Jaká pole a kdy chceš skrývat? Nerozumím.
21. 4. 2015 20:53:47
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/12#reply824512
llubo
verified
rating uzivatele
22. 4. 2015 04:36:23
Pridam aj ja svoje skusenosti, Atomer pouzivam uz treti rok. System ako taky super, sablony v zaklade tiez OK. Mam grafiku na mieru a cena bola tiez primerana. Minuly tyzden som tvoril novy jednoproduktovy eshop, vybral som sablonu, upravil farbicky, obrazky... za par hodin mate funkcny a hotovy eshop za 25e za rok, co sa mi zda fajn.
Co uz nie je fajn: nemaju komentare k produktom, ale iba ich hodnotenia, tzn kazdy clovek moze napisat iba raz (a navyse musi byt zaregistrovany). Toto som riesil 2 roky dozadu a odvtedy ma ubezpecuju, ze to je v ich plane...
Ale to co by som celemu systemu hlavne vytkol je KATASTROFALNA PODPORA. Ale doslova!
- ako uz niekto pisal, nemaju tiketovaci system, nevidiet historiu rieseneho problemu a stava sa, ze problem zrazu v polovici riesi niekto iny...
- niekedy mam pocit, ako keby na podpore bolo odpovedacie zariadenie
- ako priklad uvediem komunikaciu z minuleho tyzdna:
1. ****************************************
Dobry den.
Goole ponuka moznost zobrazovat vo vyhladavani aj hodnotenie s hviezdickami, ak ho stranka obsahuje. Treba len prislusne hodnotenie obalit tagmi.
Blizsie info je tu
Enabling Rich Snippets for Products - Structured Data — Google Developers
Prosim teda o vyjadrenie, ci je to mozne a co by to stalo.
Vdaka.
S pozdravom
XXXX
Odpoveď:
Dobry den,
v administracii eshopu nie je mozne zapracovat tento kod do stranky. Mozem vediet, preco si prajete mat hviezdicky pri tovare na Google? V Heureke uz taketo hodnotenie je zapracovane a vacsina ludi vyuziva na nakupy prave ju.
Prajem pekny den.
XXXX
****************************************
2. ****************************************
Dobry den.
Heureka je pre mna nevhodna - tovar je prilis lacny a v porovnani s ostatnymi nie som a ani nechcem byt najlacnejsi. A inak heureku mam a mam odtial 4 prekliky mesacne...
Vacsinu 90% prichodov mam z vyhladavania a toto by situaciu este vylepsilo - zaznam by sa odlisoval od ostatnych prave tymi hviezdickami.
Mne je jasne, ze toto nespravim sam cez administraciu. Bola by to uprava na mieru v mojej sablone. Mozne by to malo byt, pretoze vyzor hodnoteni v sablone ste mi uz raz upravovali. Ide len o to obalit ich do tagu.
Dik.
Odpoveď:
Dobry den,
dakujem za navrh na zlepsenie systemu Atomer.
Prehodnotime zapracovanie tejto funkcie. Pokial bude implementovana do systemu, tak budeme o tom informovat zakaznikov na nasom Facebook profile na tejto adrese:
Vítejte na Facebooku – zaregistrujte se, přihlaste se a zjistěte více
V pripade dalsich napadov nas nevahajte kontaktovat, budeme len radi. Popripade sa potesime aj konstruktivnej kritike.
Prajem pekny den.
XXX
****************************************
3. ****************************************
Dobre ste mi to napisali :) Skusim este raz: je mozne urobit tuto upravu iba v mojej sablone? Upravu si zaplatim.
Odpoveď:
Dobry den,
zial, nie je mozne zapracovat tento kod do stranky. Avsak prehodnotime zapracovanie tejto funkcie.
Prajem pekny den.
XXX
****************************************
22. 4. 2015 04:36:23
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/12#reply824511
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 4. 2015 07:02:57
No, to mě docela překvapuje. Mám s nimi vcelku dobré zkušenosti, i když jsme si občas museli sem tam nějakou věc také trochu vysvětlit, ale to přikládám k tomu, že jsem požadoval poměrně zvláštní funkce, které přede mnou asi nikdo zatím nechtěl a nepopsal jsem je dost podrobně, protože já věděl "vo co gou", takže mi to ani nepřišlo, že by se to dalo nejasně pochopit. Ale vždy během velmi krátké doby jsme se domluvili a úpravu provedli bleskově.
Akorát mě mrzí, že nemají nic jiného, než facebook, což je dneska v módě snad u všech. Kdysi bylo zajímavé i praktické diskuzní fórum Bohemiasoftu, ale ti ho poslali svým "zaláskováním" do facebooku pěkně do kopru.
Ohledně komentářů k produktům: Jde hodnocení s textem. Možná by stálo za úvahu, kdyby tam byla možná reakce eshopu. (viz obrázek)
Celá diskuze u každého zboží no nevím, já za těch pár let nijak velkou potřebu nepocítil (na jiném systému), spíš se ze strany zákazníků jednalo o jednotlivá ohodnecení produktu. A hlavně, hodně zákazníků to neprakticky využívalo pro různé dotazy, které často ani s daným zbožím nesouvisely, poznámky k nákupu atd., takže mi to spíš komplikovalo život.
(a to bylo k dispozici několik jiných možností a formulářů pro obecné dotazy či poznámky k nákupu a zboží v košíku, myslím že i docela nepřehlédnutelných)
Ale to záleží na cílovce, druhu zboží atd. atd.
Pravda, jen pro registrované. Trochu škoda, ale zase si to vysvětluji ochranou proti spamerům, i když, i ten se může zaregistrovat.
22. 4. 2015 07:02:57
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/12#reply824510
esdys
verified
rating uzivatele
22. 4. 2015 09:12:09
Pridam tedy taky nejakou tu zkusenost :).
Prisel jsem na chybu....mam kategorie viditelna > kategorie neviditelna > zbozi viditelne a ve vysledku ve vyhledavani se me zobrazi zbozi, ale nemohu ho rozkliknout, zobrazi se me hlaska, ze pozadovana stranka nebyla nalezena a co na to podpora?
Podpora je absolutne katastrofalni, asi si nedokazu ani predstavit, ze by to bylo jeste horsi :). Uvedomuji si, ze sice platim zanedbatelne nizkou castku, ale tohle asi neni zrovna nejidealnejsi pristup....
Jsem zvedavy jak se ATOMER popere s novym algoritmem od google, kdy bude brat vice v potaz responzivni weby, dosavadni sablony na to nejsou vubec pripravene.
22. 4. 2015 09:12:09
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/12#reply824509
Atomer.com
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 4. 2015 12:28:58
Napsal llubo;1188733
Co uz nie je fajn: nemaju komentare k produktom, ale iba ich hodnotenia, tzn kazdy clovek moze napisat iba raz (a navyse musi byt zaregistrovany). Toto som riesil 2 roky dozadu a odvtedy ma ubezpecuju, ze to je v ich plane...
Ale to co by som celemu systemu hlavne vytkol je KATASTROFALNA PODPORA. Ale doslova!
- ako priklad uvediem komunikaciu z minuleho tyzdna:
1. ****************************************
Dobry den.
Goole ponuka moznost zobrazovat vo vyhladavani aj hodnotenie s hviezdickami, ak ho stranka obsahuje. Treba len prislusne hodnotenie obalit tagmi.
Blizsie info je tu
Enabling Rich Snippets for Products - Structured Data — Google Developers
Prosim teda o vyjadrenie, ci je to mozne a co by to stalo.
Vdaka.
S pozdravom
XXXX
Odpoveď:
Dobry den,
v administracii eshopu nie je mozne zapracovat tento kod do stranky. Mozem vediet, preco si prajete mat hviezdicky pri tovare na Google? V Heureke uz taketo hodnotenie je zapracovane a vacsina ludi vyuziva na nakupy prave ju.
Prajem pekny den.
XXXX
****************************************
Dobry den prajem,
mrzi ma Vasa nespokojnost s nasou technickou podporou. Vy mate dizajn na mieru, takze vo Vasom pripade by pravdepodobne bolo mozne Google Rich Snippets for Products zapracovat. Posunul som to nasej technickej podpore, ktora to s Vami doriesi. Takisto v pripade dizajnu na mieru mozete poziadat o vymenu komentarov k produktu z nasich standardnych (ktore sluzia skor na hodnotenie, aj ked vie zakaznik pridat aj text) napr. za Facebook komentare. Upravu komentarov mame v plane, ale venujeme sa teraz skor prioritnejsim vylepseniam, ako je napr. responzivnost sabloniek.
Napsal esdys;1188758
Pridam tedy taky nejakou tu zkusenost :).
Prisel jsem na chybu....mam kategorie viditelna > kategorie neviditelna > zbozi viditelne a ve vysledku ve vyhledavani se me zobrazi zbozi, ale nemohu ho rozkliknout, zobrazi se me hlaska, ze pozadovana stranka nebyla nalezena a co na to podpora?
Podpora je absolutne katastrofalni, asi si nedokazu ani predstavit, ze by to bylo jeste horsi :). Uvedomuji si, ze sice platim zanedbatelne nizkou castku, ale tohle asi neni zrovna nejidealnejsi pristup....
Jsem zvedavy jak se ATOMER popere s novym algoritmem od google, kdy bude brat vice v potaz responzivni weby, dosavadni sablony na to nejsou vubec pripravene.
je mi luto, ze povazujete nasu technicku podporu za katastrofalnu. Nie kazdej Vasej poziadavke sa da vyhoviet a to bohuzial technicka podpora nijak neovplyvni, ze nie ste s odpovedou spokojny.
Vo Vasom pripade nastala situacia, ze mate aktivny tovar v neaktivnej kategorii. Cez vyhladavanie ho teda viete vyhladat. Standardne by ste nemali mat viditelny tovar v neviditelnej kategorii, preto Vam preklik nefunguje. Linka na tovar sa totiz sklada z nazvov kategorii. Musite si tovary upravit, aby ste ich nemali v neaktivnych kategoriach. Alebo zneaktivnit tovary. Neviem presne, aku situaciu chcete s tovarmi docielit. Napiste nam prosim to Technickej podpory a najdeme nejake riesenie.
Co sa tyka Googlu a jeho hodnoteni responzivneho webu, tak tam aktualne pracujeme na implementacii responzivnosti sablonky Chromium. Komunikaciu ohladne tohto si mozete pozriet tu: https://www.facebook.com/432125830227552/photos/a.433852013388267.1073741832.432125830227552/676664939106972/?type=1&theater
Eshopy so sablonkou Chromium by teda mali byt responzivne tak do troch tyzdnov. Dalej ponukame web stranky - sablonka Neonium, ktora responzivna je, aktualne ju tiez doladujeme. Takze myslim, ze Google bude spokojny :)
22. 4. 2015 12:28:58
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/12#reply824508
Denisa
verified
rating uzivatele
22. 4. 2015 21:52:26
Děkuji za odpovědi, jen přispěju svým poznatkem - NIKDO NEMÁ TAK ŠPATNOU PODPORU JAKO WEBAREAL, takže buďte za Atomer rádi :) Možná Vám nerozumí, ale posílají Vás vyloženě do spodních míst zad?? Celá konverzace a celý problém by tu nikoho nezajímal, ale snad stačí tento výňatek reagující na můj dotaz, zda mají nějaké slevy, když jim nefunguje systém tak, jak má (navazující na diskuze o existenci či neexistenci jasného problému v jejich systému - o peníze opravdu nešlo, spíše o princip): "V predeslem dotazu jste psali o slevach a vyuzivani systemu zdarma na zaklade chyb – pokud je pro vas nami nabizeny system natolik nevyhovujici a problemovy, bude zrejme lepsi jej prestat vyuzivat ap oohlednout se po jinem systemu, ktery by splnoval vase individualni pozadavky nebo primo po nejakem reseni na zakazku, kde bude nastaveni fungovat podle vasich pozadavku samozrejme za tomu odpovidajici cenu." Opravdu vtipálek tento pán - našla jsem jim v systému 2 chyby a místo by mi děkovali, tak proto, aby chyby uznali, jsem na jejich fóru jako trotl musela sbírat "hlasy" svému problému... a jejich reakce? "Hezky den, pokud se bavime stale o vasi nespokojenosti s nastavenim skladove karty pro hlavni produkt a varianty, tak v tomto pripade vam bylo dostatecne reagovano. Zmenu zajmu diky vasi propagaci jsem zaznamenal a upravou pocitame. Orientacne bychom se k ni meli dostat v prubehu kvetna - cervna. Drive to z duvodu jinych vetsich priorit mozne nebude." Ta moje nespokojenost je kdyžtak popsaná zde - je to NEFUNKČNOST dvou jejich služeb, viz. http://bohemiasoft.idea.informer.com/proj/?ia=92216. Webareal jsem ještě pořádně nezačala používat (měla jsem zaplacené 3 měsíce, ale eshop jsem stále nespustila a za týden budou chtít peníze zase) a už je vyloženě nesnáším. Můj druhý provozovatel, kde mám první eshop, to je naprosto jiný přístup k zákazníkům a asi mě rozmazlili, protože ke konkurenci mě opravdu neposlali. Takže tak. Strávila jsem s Webarealem už dlouhou dobu bez jakéhokoliv výdělku, proto se mi nechce hned odcházet, ale vypadá to, že Atomer je prostě lepší... Jen se bojím, abych s Webarealem neskončila a nezjistila, že Atomeru něco důležitého chybí, či to najednou stojí víc, než jsem zezačátku počítala.
22. 4. 2015 21:52:26
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/12#reply824507
llubo
verified
rating uzivatele
24. 4. 2015 02:56:13
To Atomer.com: Diky za angazovanie sa, upravu som prave uhradil :)
24. 4. 2015 02:56:13
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/12#reply824506
esdys
verified
rating uzivatele
13. 5. 2015 14:41:45
Zdravim,
potreboval bych poradit nasmerovat.....
Potreboval bych neco obdobneho jako je na http://www.mobilmania.cz/katalog-mobilu/sc-63-c-1/default.aspx pro vyberu mobilu. Kdyz si vyberu znacku mobilu, zobrazi se me az potom typy....
PHP do atomeru nevlozim a tak hledam nejakou jinou moznou variantu jak tohoto docilit.....
Dekuji za radu.
13. 5. 2015 14:41:45
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/12#reply824505
llubo
verified
rating uzivatele
20. 5. 2015 11:19:06
Zdravim, mozte mi prosim niekto z Atomeru popisat, ako funguje postup pri zabudnuti hesla?
Zatial z toho, co som ja odsledoval:
1. zakaznik musi pri registracii zadat prihlasovacie meno a heslo
2. ak prihlasovacie meno nezada, system mu ho sam vygeneruje, vratane hesla
3. zakaznik nakupi, do posty mu pride mail s prihlasovacimi udajmi
Zakaznik sa vrati o pol roka a chce nakupit znovu:
1. nahadze tovar do kosika a ide objednat
2. system ho dalej nepusti, pretoze mailova adresa uz v systeme existuje - musi sa prihlasit
3. prihlasovacie meno a a heslo samozrejme netusi... mail uz davno zapadol prachom alebo skoncil v spame
4. ok, ma dve moznosti
a) zaregistruje sa nanovo - to sa ale neda so starym mailom, musi pouzit inu mailovu adresu
b) skusi si poslat zabudnute heslo - klikne na link "Zabudol som heslo" a musi zadat prihlasovacie meno. Kedze nema ten registracny mail a netusi heslo, tak sotva bude vediet prihlasovacie meno!!!
Predpokladam ze v tejto chvili uz kazdemu dojde trpezlivost a pojde kupovat inde.
Chcel by som sa teda spytat, aky zmysel ma pouzivanie prihlasovacieho mena? Preco nemozme jednoducho pouzivat mail? Minimalne aspon pri zabudnutom hesle...
P.S.: V minulosti som fungoval na Virtuemarte a podla mojich logov si kazdy treti zakaznik nechal poslat zabudnute heslo!!!
20. 5. 2015 11:19:06
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/12#reply824504
Atomer.com
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 5. 2015 15:59:56
Dobry den prajem,
na zaklade Vasej spravy Vam chcem popisat moznosti, ako moze prebehnut objednanie tovaru:
Zakaznik si nemusi pri objednavani v kosiku vyplnat prihlasovacie meno a heslo. Moze vyuzit moznost "Nakup bez registracie" - vtedy sa mu konto nevytvori a v buducnosti mozne pomocou rovnakeho emailu znova nakupit.
Potom moze vyuzit druhu moznost "Novy zakaznik". V pripade, ze pri tejto moznosti z nejakeho dovodu nezada prihlasovacie meno a heslo, tak mu ich system vygeneruje, aby mu ulahcil buduce nakupovanie. Oba udaje mu pridu do emailu.
Suhlasim, ze situacia, ktoru popisujete moze nastat. Zakaznik sa nemoze nanovo zaregistrovat, lebo email je uz obsadeny a nepamata si ani prihlasovacie meno ani heslo kedze mu ich system vygeneroval.
V sekcii "Zabudol som heslo" od zakaznika pozadujeme "Prihlasovacie meno", to je pravda. Dakujeme za skvely postreh. Na zaklade Vasho popisu upravime fungovanie sekcie "Zabudol som heslo" tak, ze zakaznik bude moct zadat pre obnovenie hesla bud "Prihlasovacie meno" alebo "E-mail". Predpokladam, ze v priebehu 2-3 tyzdnov bude uprava zapracovana. Tymto sa uplne odstrani ten problem, ktory popisujete.
Prajem prijemny den.
21. 5. 2015 15:59:56
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/12#reply824503
llubo
verified
rating uzivatele
22. 5. 2015 06:44:17
Vdaka. Som rad, ze je tu na fore od Atomeru clovek, ktory chape problem na prve napisanie, nehlada vyhovorky a ma pravo rozhodovat, co sa do systemu urychlene implementuje. Zelam pekny den. Lubo
22. 5. 2015 06:44:17
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/12#reply824502
Atomer.com
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 5. 2015 16:13:16
Rad som pomohol. Uprava je naplanovana na buduci tyzden.
Prajem prijemny den.
28. 5. 2015 16:13:16
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/12#reply824501
Atomer.com
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 6. 2015 17:19:03
Dobry den prajem,
upravu sekcie "Zabudol som heslo" sme zapracovali do Atomeru. Odteraz je mozne pri zabudnuti hesla vyuzit nielen login, ale aj e-mail.
5. 6. 2015 17:19:03
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/12#reply824500
FJakub
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
23. 7. 2016 22:34:51
Má někdo na Atomer spuštěné HTTPS?
Děkuji
23. 7. 2016 22:34:51
https://webtrh.cz/diskuse/atomer-cz-poskytovatel-pronajmu-eshopu-co-si-o-tom-myslite/strana/12#reply824499
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit