Zadejte hledaný výraz...

Archivace účetní dokladů

Petr Láslo
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
1. 8. 2010 12:13:15
Ahoj,
ještě řeším jednu věc, slyšel jsem několik odlyšných názorů. Jak doklady archivujete vy?
Zatím tu mám dva šanony - FA přijaté, Banka (výpisi z PayPal, KB a PS). Výpisi řadím podle toho jak přišli, zdá se mi zbytečné na těch pár papírů mít tři zvláštní šanony.
FA přijaté, co je lepší dávat fakturu do euroobalu a založit do šanonu, nebo jen proděrovat papír a založit do šanonu, jelikož ty faktury asi třeba vůbec nikdy nevyndám už,zdá se mi euro obal zbytečnost. Jak to děláte vy?
FA vydané - musím je tisknout a zakládat též v tištěné podobě do šanonu,nebo je stačí mít pouze v účetním systému a v případě že bude doklad potřeba tak jej teprve tisknout? Plus stejná otázka k euroobalům
Pokladní dokldy (V/P) - musím je též tisknout, nebo je stačí mít pouze v účetním systému a v případě že bude doklad potřeba tak jej teprve tisknout?
Tohle jsou věci, které jsem zatím nemusel řešit, ale díky údalostem co se teď odehráli musím už doklady archivovat a rád bych to měl OK :-)
Děkuji za názory a odpovědi.
1. 8. 2010 12:13:15
https://webtrh.cz/diskuse/archivace-ucetni-dokladu#reply537127
No ja to mam klasicky v deskach po kalendarnim roce. Vse vytisteno, tj i vydane faktury.
1. 8. 2010 12:50:43
https://webtrh.cz/diskuse/archivace-ucetni-dokladu#reply537126
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit