Zadejte hledaný výraz...

API – česká pošta a PPL? Tisknete štítky přímo z vašeho e-shopu?

tola
verified
rating uzivatele
19. 2. 2017 00:25:17
Ja potrebuju GLS a postu. Na typu eshopu asi až tak nezáleží, pokud by to co někdo udělá umělo pracovat s daty co externě obdrzi. Takže se klidně rád přidám pokud by to někdo dělal.
19. 2. 2017 00:25:17
https://webtrh.cz/diskuse/api-ceska-posta-a-ppl-tisknete-stitky-primo-z-vaseho-e-shopu/strana/2#reply1260470
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 2. 2017 10:14:20
tola: v pondělí by mi to měl naceňovat jeden programátor, který už to údajně dělal. Pokud se vše podaří, předám ti kontakt a napíšu cenu. Pak jsem ještě našel jednu firmu, která tohle napojuje na Pohodu. Ale psal jsem jim, jestli by to uměli naprogramovat na e-shop. (účetní soft nemám zatím napojen na shop)
19. 2. 2017 10:14:20
https://webtrh.cz/diskuse/api-ceska-posta-a-ppl-tisknete-stitky-primo-z-vaseho-e-shopu/strana/2#reply1260469
15k za jedneho dopravcu je dost prestrelena cena
19. 2. 2017 13:27:49
https://webtrh.cz/diskuse/api-ceska-posta-a-ppl-tisknete-stitky-primo-z-vaseho-e-shopu/strana/2#reply1260468
tola
verified
rating uzivatele
19. 2. 2017 16:54:56
Napsal cmelo;1364794
15k za jedneho dopravcu je dost prestrelena cena
Nikdo se nebrání dát polovinu, jen to za tu polivnu nechce nikdo udělat :-D
Já se vždy dozvím, jak je něco nesmyslně drahý, ale nikdy to nenajdu levněji, tak se ptám. Kde jsou ty levný věci poschovávaný? :D
19. 2. 2017 16:54:56
https://webtrh.cz/diskuse/api-ceska-posta-a-ppl-tisknete-stitky-primo-z-vaseho-e-shopu/strana/2#reply1260467
Martin Sauer
verified
rating uzivatele
22. 2. 2017 12:09:17
Dobrý den,
všiml jsem si, že v tomto vlákně je zmiňovaná služba Balikobot.cz. K jednotlivým věcem musím říci, že API české pošty podporujeme u více než 200 klientů. Napojení je součástí služby. Cena služby je je kalkulována individuálně dle počtu a druhu napojovaných přepravců a objemu expedovaných balíků. podporujeme tyto systémy: http://www.balikobot.cz/reference a tyto přepravce: https://www.balikobot.cz/sluzby . Jak Balikobot funguje: https://www.youtube.com/watch?v=JQ1zwYVlVJU
V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat. Martin Šauer, 777 976 039, info@balikobot.cz
22. 2. 2017 12:09:17
https://webtrh.cz/diskuse/api-ceska-posta-a-ppl-tisknete-stitky-primo-z-vaseho-e-shopu/strana/2#reply1260466
OliconCZ
verified
rating uzivatele
22. 2. 2017 16:23:42
V případě, že byste potřeboval upravit i nějaké logistické procesy, rádi Vám s tím pomůžeme. Není to jen o napojení na API a vytisknutí štítku, ale o nastavení logistických procesů, tak aby byl efektivní celý proces.
Olicon
22. 2. 2017 16:23:42
https://webtrh.cz/diskuse/api-ceska-posta-a-ppl-tisknete-stitky-primo-z-vaseho-e-shopu/strana/2#reply1260465
kolousek
verified
rating uzivatele
28. 2. 2017 12:56:50
Tak po 4 dnech jsme vyřídili potřebné věci pro api + certifikáty (je nutné mít postsignum, nic jiného). Napojit to bylo ok, ale zatím jsem se nedostal přes jednu chybu při podávání balíku (něco s psč), takže 4 dny budu čekat, až se vrátí někdo, kdo zná kontakt na někoho, kdo ví, jak to funguje. Odezva je celkem velká, na to, že to zatím skoro nikdo nemá.
28. 2. 2017 12:56:50
https://webtrh.cz/diskuse/api-ceska-posta-a-ppl-tisknete-stitky-primo-z-vaseho-e-shopu/strana/2#reply1260464
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 2. 2017 15:14:00
kolousek: hele co technická podpory pošty? Nic? Když jsem tam volal, tak to zvedla tak vystrašená ženská..že jsem raději zavěsil, páč mi ji bylo líto. Ale napsal jsem mail, a odpověď poměrně dobrá a do hodˇky.
28. 2. 2017 15:14:00
https://webtrh.cz/diskuse/api-ceska-posta-a-ppl-tisknete-stitky-primo-z-vaseho-e-shopu/strana/2#reply1260463
kolousek
verified
rating uzivatele
28. 2. 2017 17:59:30
Eh, no tohle mi napsal vedoucí týmu IT podpory. Tak musím sehnat někoho níž.
EDIT: tak dobry, vsichni IT ted maji dovolenou
28. 2. 2017 17:59:30
https://webtrh.cz/diskuse/api-ceska-posta-a-ppl-tisknete-stitky-primo-z-vaseho-e-shopu/strana/2#reply1260462
kolousek
verified
rating uzivatele
7. 3. 2017 21:46:12
Ok, api funguje dobře, problém byl v zastaralé a nedoplněné dokumentaci+chybě v jednom čísle na smlouvě. Na výběr je hodně formátů štítků a nemusí se ořezávat na A6 jako u DPD. Objevil se snad jen počáteční problém, že pošta nějak neumí ještě pracovat s balíky zaslaných přes api. Dnes jsme poprvé zadávali 5 balíků a pak donesli na poštu, ale po několika hodinách nám volali, že je neumí dát do systému kvůli tomu, že tam byly navíc nějaké testovací balíky z minulého dne (což se logicky nějak otestovat musí) a oni je neumí vymazat, takže nám balíky přivezou a my je pošleme do systému znovu zítra. Teoreticky by to mělo být lepší, protože se balíky dají posílat po jednom nebo po víc během dne a nemusí se dělat soupiska těsně před příjezdem řidiče jako u dpd, protože když si jejich programátoři vzpomenou, že chtějí změnit data, tak se to pak musí honem rychle opravovat .
7. 3. 2017 21:46:12
https://webtrh.cz/diskuse/api-ceska-posta-a-ppl-tisknete-stitky-primo-z-vaseho-e-shopu/strana/2#reply1260461
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 3. 2017 22:13:14
kolousek: hele a není nutné spíš ty testovací balíky vymazat z vaší strany? Ono API by mělo být jen takové "Online-podání" které funguje v reálném čase. Takže pokud v podání uzavřu dávku, tak taky ty balíky už nemůžu stornovat a na poště je zkrátka čekají. Jestli třeba v té dokumentaci není k tomu návod - storna zásilky:
btw: nás to teprve čeká, takže zatím mám jen nasáté informace od IT podpory.
7. 3. 2017 22:13:14
https://webtrh.cz/diskuse/api-ceska-posta-a-ppl-tisknete-stitky-primo-z-vaseho-e-shopu/strana/2#reply1260460
kolousek
verified
rating uzivatele
8. 3. 2017 02:04:03
API má zatím jen 1 funkci na odeslání zásilek, žádné změny se zpětně dělat nedají. Ostatní jsou na zjišťování stavů, stažení štítků apod. Pošta to teprve nasazuje v reálu, takže to ještě asi musí nějak vychytat. Teď jim právě chybí něco na vymazání zásilek na příjmu nebo aby to prostě vzalo jen to, co jim opravdu předáme. Sice je v dokumentaci i testovací url, ale tu nemají v provozu a i tak to neřeší, že se udělá balík a před příjezdem pošty si to zákazník rozmyslí a stornuje objednávku. Pak logicky balík posílat nechceme. Ale spíš bych řekl, že jen nevěděli, co zmačknout a podpora už byla v 6 večer pryč. Je možný, že ráno to někdo fixne na 2 kliknutí :)
8. 3. 2017 02:04:03
https://webtrh.cz/diskuse/api-ceska-posta-a-ppl-tisknete-stitky-primo-z-vaseho-e-shopu/strana/2#reply1260459
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 3. 2017 08:47:41
kolousek: super, moc díky za info. Pokud můžeš pak poreferovat, jak to s těmi storny dopadlo, dej vědět :)
8. 3. 2017 08:47:41
https://webtrh.cz/diskuse/api-ceska-posta-a-ppl-tisknete-stitky-primo-z-vaseho-e-shopu/strana/2#reply1260458
kolousek
verified
rating uzivatele
8. 3. 2017 10:10:42
Už se jim to načetlo v pořádku, ale chtějí posílat všechny balíky najednou, protože pak jim vyjede na každé odeslání zvlášť papír.
8. 3. 2017 10:10:42
https://webtrh.cz/diskuse/api-ceska-posta-a-ppl-tisknete-stitky-primo-z-vaseho-e-shopu/strana/2#reply1260457
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 3. 2017 10:47:47
kolousek: ale neznamená to tedy, že musíš tisknout štítky hromadně jako u online podání? Jde zkrátka štítky tisknout po jednom průběžně a dávku uzavřít těsně před tím, než přijede řidič?
8. 3. 2017 10:47:47
https://webtrh.cz/diskuse/api-ceska-posta-a-ppl-tisknete-stitky-primo-z-vaseho-e-shopu/strana/2#reply1260456
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit