Zadejte hledaný výraz...

Analýza stránek kamera – Eye Tracker

jiri.kd
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 3. 2009 12:34:11
Včera u měl byl jeden znamý, že jeho kolega má teďka novou special kameru, která monitoruje uživatele stránek, kam na stránce dívá, co upoutalo jeho pozornost apod.
Prý tyto kamery tady moc nejsou, a tu co má je nějaký dobrý model, co tu ještě není.
tak kdyby to někoho zajímalo a chtěl to využít, tak dejte vědět.
Já o tom ještě moc info nemám ceny a tak. Sám bych to vyzkoušel, ale chtěl, aby nás bylo víc. Případná sleva a tak by byla žádoucí apod.
Bylo by to určitě za dobrou cenu.
Kdybyste chtěli nějaký další info tak se ptejte, já seženu odpovědi.
:-)
24. 3. 2009 12:34:11
https://webtrh.cz/diskuse/analyza-stranek-kamera-eye-tracker#reply268129
powerbook
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
24. 3. 2009 12:45:23
Zajimava nabidka, Jirko.
Tyto kamery se pouzivaji mj. k analyze marketingovych tiskovin, kde se sleduje percepce jednotlivych grafickych prvku/modulu na plose. Pokud by nekdo nebyl v obraze a chtel videt eye tracker v praxi, dobra ukazka je napr. v dokumentu Cesky sen.
24. 3. 2009 12:45:23
https://webtrh.cz/diskuse/analyza-stranek-kamera-eye-tracker#reply268128
defic
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 3. 2009 13:20:27
Zajem bych určitě měl, zjisti prosimte ceny a dalsi podrobnosti a taky odkud je.
mám kontakt na studenta ktery takovou to vec dela tusim jako dipolomku, ale termin dokonceni je dost nerucity, takze pokud by sla sehnat profi za rozumnou cenu bud velmi rad
24. 3. 2009 13:20:27
https://webtrh.cz/diskuse/analyza-stranek-kamera-eye-tracker#reply268127
jiri.kd
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 3. 2009 13:22:06
okay, uz jsem podal avizo... do zítra bych měl vědět více.
24. 3. 2009 13:22:06
https://webtrh.cz/diskuse/analyza-stranek-kamera-eye-tracker#reply268126
jiri.kd
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 3. 2009 19:00:17
tady je zakladni info + mam jeste pdf s tim, jak to cely funguje... ale to je bezne ke stazeni na webz
Systém práce
Pro vysvětlení našeho systému práce: Neposkytujeme testování, ale zapůjčujme zařízení oční kamery, poskytujeme odbornou obsluhu a know-how, a analýzu. Testy připravujeme ve spolupráci s klienty, kteří testují reklamu, tiskovou inzerci, www stránky. Tzn. předpokládáme, že respondenty a moderátora pro vedení testu dodá klient. Moderátora jsme schopni proškolit. Příprava, obsluha a základní analýza je v ceně základního denního půjčovného. Příprava testu probíhá v těsném partnerství, kdy si obě strany vyjasní, co je účelem testu a jeho rozsah. Konzultace pro sestaveni vaší nabídky výzkumu uživatelského testování zahrnující eye tracking jsou z naší strany zdarma.
Zdali budete chtít si naši nabídku „obrandovat“ jako svoji nebo budete prezentovat eye tracker je na naší společné dohodě. Poklady pro obrandování vaší nabídky dodáme..
Pakliže byste chtěli výzkum na klíč, můžu Vám doporučit firmy, které se tímto zabývají.
Odhad ceny
Pro zjednodušení, než Vám pošlu detailní ceník a zaboříte zaboříte se do jednotlivých jeho položek, odhaduji cenu jednodenního testu na 20-30 tis, dle náročnosti, 2 denní test 40-50 tis.Kč. Nicméně, není nezvyklé, že velmi jednoduchý jednodenní test se pohybuje okolo 20-22 tis. Kč (základní pronájem + licenční poplatek za respondenty).
První spolupráce
V případě, že mi dáte více informací k testu, který zpracováváte, můžeme jej zkalkulovat podrobně a současně se dohodnout podmínkách, které budou vyhovovat oběma stranám. Z naší strany bývá zvykem u první zakázky postupovat tak, že bereme nějaká rizika na sebe.
urcite se da dále jednat.
24. 3. 2009 19:00:17
https://webtrh.cz/diskuse/analyza-stranek-kamera-eye-tracker#reply268125
noksik
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
24. 3. 2009 21:18:38
nedavno pro me nabidku zpracovavala jedna nejmenovana spolecnost, 10 testeru x 10 minut = 125 tisic
bohuzel z prezentovanych vysledku bylo vzdy videt ze uzivatel kouka na nejvyraznejsi prvky na strance, takze jsem od eye trackingu upustil
24. 3. 2009 21:18:38
https://webtrh.cz/diskuse/analyza-stranek-kamera-eye-tracker#reply268124
Fynn27
verified
rating uzivatele
13. 2. 2010 12:19:34
Ano je pravda že lidé zaregistrují nejvýraznější prvky, to je závěr, který hodně obecný. Problém je že nelze vše zvýraznit, přesunout anebo zcela odstranit. S množstvím inforací klesá pozornost, když začne vše mlátit do očí, tak to zase přestává fungovat, ztrácí to kompaktnost a někdy i věrohodnost a stává se z toho bulvár. A věřte nebo ne, klesá konverze. A pak často nastává tzv. očista ploch.
Vím, o čem mluvím, pracuji z jednou z nevýkonnějších a nejpřesnějších očních kamer. Provádím na něm cca velkých 20-40 testů webů měsíčně.
Pracoval jsem na e-shopu, který díky změně layuotu zvýšil konverzi návštěvníků v kupující o 400% oproti předchozímu stavu. Na druhou stranu neznám absolutní čísla, tak to raději berte s rezervou ..
Vidě jsem ale také výstupy, které jen potvrdili správnost uspořádání prvků na webu a pouze odladili místa, kde se uživatelé necítili komfortně. Díky tomu, že mohu použít zobrazovací plochu až 50 palců, tak tu a tam provádím i testy TV spotů atd. Na weby používám 24" monitor. Dokážeme měřit i rychlost reakcí na podměty ve frekvenci snímání 120 snímků za vteřinu a přesnost je cca 0,5 milimetru. Samotný test na kameře je nutné následně doplnit rozhovorem s respondentem a rozklíčovat to, zda delší pohled někam je způsobený zájmem, nebo např. špatnou čitelností textu, atd. Ono to že se někdo někam dívá, neznamená, že se mu to líbí, nebo že by to chtěl. Naopak ale platí, že to co nevidíme, tak to nechceme… Pokud budete mít zájem se na nějaký test podívat, tak mi zavolejte na 603 203 970, uvidíte sami zda je a nebo není kamera přínosem.
13. 2. 2010 12:19:34
https://webtrh.cz/diskuse/analyza-stranek-kamera-eye-tracker#reply268123
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit