Zadejte hledaný výraz...

Analytics – jak měřit zobrazení neaktivního produktu?

Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
8. 8. 2016 11:07:09
Mám eshop, kde u nedostupných produktů zachovávám stránku na stejné URL (ať již trvale zrušené, tak dočasně nedostupné).
Potřeboval bych v GA měřit tyto stránky s neaktivními produkty a nějak si je odlišit.
Jde to nějak jednoduše přidáním parametru do kódu analytics a následným filtrováním v přehledech?
8. 8. 2016 11:07:09
https://webtrh.cz/diskuse/analytics-jak-merit-zobrazeni-neaktivniho-produktu/#reply1216123
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
8. 8. 2016 11:32:47
Tak si vyjedťe z GA/UA zobrazení produktů (aktivní i neaktivní) a ty neaktivní si pak vyfiltrujte přes OpenRefine. Že by UA vědělo, že je nějaký produkt zrovna vyprodán/neprodejný nepředpokládám... Nikdy jsem tam nic takového neviděl.
8. 8. 2016 11:32:47
https://webtrh.cz/diskuse/analytics-jak-merit-zobrazeni-neaktivniho-produktu/#reply1216122
acidclick
verified
rating uzivatele
8. 8. 2016 12:01:26
Ja to resim pres vlastni dimenze.
Custom dimensions & metrics - Analytics Help
8. 8. 2016 12:01:26
https://webtrh.cz/diskuse/analytics-jak-merit-zobrazeni-neaktivniho-produktu/#reply1216121
co takhle přes content group?
Create/edit Content Groups - Analytics Help
8. 8. 2016 12:45:16
https://webtrh.cz/diskuse/analytics-jak-merit-zobrazeni-neaktivniho-produktu/#reply1216120
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit