Zadejte hledaný výraz...

Alza nevrací poštovné

marat
Došlo tu totiž k tomu, že ze zákazníka se stal rozmazlený fracek, který si myslí, že může cokoliv.
Ano. Tak tomu je prakticky odjakživa. V čem je problém?
22. 3. 2014 10:27:43
https://webtrh.cz/diskuse/alza-nevraci-postovne/strana/2#reply1008294
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 3. 2014 10:53:09
Jakanas: Odkdy je proti zákonu, strhnout peníze za opotřebení zboží????
22. 3. 2014 10:53:09
https://webtrh.cz/diskuse/alza-nevraci-postovne/strana/2#reply1008293
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
22. 3. 2014 10:55:38
Napsal Plaváček;1070684
marat
Došlo tu totiž k tomu, že ze zákazníka se stal rozmazlený fracek, který si myslí, že může cokoliv.
Ano. Tak tomu je prakticky odjakživa. V čem je problém?
V tom, že ochrana spotřebitelů pomocí zákonů se neustále zvětšuje.
22. 3. 2014 10:55:38
https://webtrh.cz/diskuse/alza-nevraci-postovne/strana/2#reply1008292
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 3. 2014 11:13:30
Napsal marat;1070688
Jakanas: Odkdy je proti zákonu, strhnout peníze za opotřebení zboží????
psal jsi : Chceš vrátit zboží..OK...ale, je zničený obal, mastnýma rukama opatlaný foťák, uvedení do původního stavu je za 3000Kč a hotovo.
Obal není prý součástí zboží takže poškození nevadí, mastné ruce najsou opotřebení.
Opotřebení je když si někdo vezme foťák na dovolenou, deset dnů mu leží na slunku v písku a potom ho chce vrátit.
nehledě n to že 3000kč za vyčištění asi neprokážeš jako nutný náklad.
22. 3. 2014 11:13:30
https://webtrh.cz/diskuse/alza-nevraci-postovne/strana/2#reply1008291
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 3. 2014 14:45:47
A pokud je to v blistru?
22. 3. 2014 14:45:47
https://webtrh.cz/diskuse/alza-nevraci-postovne/strana/2#reply1008290
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 3. 2014 17:20:54
janakas: Obal není nutný k reklamaci, ale absence obalu u zboží vráceného ve 14ti denní lhůtě, jednoznačně snižuje jeho hodnotu. O to se budu klidně hádat až u nejvyššího soudu.
22. 3. 2014 17:20:54
https://webtrh.cz/diskuse/alza-nevraci-postovne/strana/2#reply1008289
_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
23. 3. 2014 09:45:08
pavelhus: "Podívejte se na servis a zákaznickou podporu e-shopů v USA. V ČR v dosti velkém počtu vládne názor, náš zákazník, náš pán." - tak ja se hadat nechci, ale me zkusenosti jsou presne opacne. A nejde jen o e-shopy. Kazdopadne napriklad US Amazon, kdyz udelal chybu, tak ji uznal, vratil penize a zbozi poslal zdarma. V CR jsem mohl byt rad, ze jsem to zbozi vubec dostal (treba notebook, ktery jsem napred zaplatil a az pak mi u vydejniho okenka po cca pul hodine hledani oznamili, ze se asi nekde stala chyba, neb ho tam jaxi nikde nemaji a budu si za par dni muset prijet znovu.... nebo nahrdelnik, ktery mi objednavali z Izraele ci odkud - prestoze dle udaju na webu mel byt normalne skladem v CR - a tvrdili, ze na 101% to bude do toho terminu co jsem chtel.. mel to byt darek k narozeninam.. no nebylo to jeste par tydnu potom a dostal jsem symbolickou slevu 5% pokud si pamatuju dobre). Docela by me zajimalo, ktere e-shopy/obchody v CR tento nazor zastavaji (mimochodem nema to tak byt?), ale osobne jsem se s nim mnohem casteji setkal prave v USA, potazmo jinde v zahranici.
23. 3. 2014 09:45:08
https://webtrh.cz/diskuse/alza-nevraci-postovne/strana/2#reply1008288
_Nightmare_
Možná, ale je to fikce, je to tím, že spousta majitelů e-shopů, jak bylo zmíněno výše, považuje část zákazníků za "fracky". Docela by mě zajímalo, zda vůbec vědí, co tohle slovo znamená. :)
23. 3. 2014 09:58:32
https://webtrh.cz/diskuse/alza-nevraci-postovne/strana/2#reply1008287
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 3. 2014 10:41:56
Plaváček: Já pracuju v servisu, takže "fracky" potkávám denně. Jsou to ti, kteří koupí tu nejlevnější věc a pak naní vyžadují špičkový servis, který jim nepřísluší. To je samozdřejmě nezajímá a okamžitě bonzují na ČOI a podávají trestní oznámení. Zcela paradoxně ti, kteří si kupují drahá zařízení mají pragmatičtější přístup k servisu.
V EU se totiž nabral směr, že jelikož vás nějaká skupina zlodějů okrade, tak jsou zloději všichni. Zlodějům je to jedno, problém mají poctiví. A jelikož eshop má u nás každý strejc, co v hospodě slyšel, jak to vydělává, tak je nutný zákon na šikanu poctivých, protože strejc samozdřejmě nevrací peníze.
23. 3. 2014 10:41:56
https://webtrh.cz/diskuse/alza-nevraci-postovne/strana/2#reply1008286
Bathory
verified
rating uzivatele
23. 3. 2014 20:47:30
Napsal jakanas;1070691
psal jsi : Chceš vrátit zboží..OK...ale, je zničený obal, mastnýma rukama opatlaný foťák, uvedení do původního stavu je za 3000Kč a hotovo.
Obal není prý součástí zboží takže poškození nevadí, mastné ruce najsou opotřebení.
Opotřebení je když si někdo vezme foťák na dovolenou, deset dnů mu leží na slunku v písku a potom ho chce vrátit.
nehledě n to že 3000kč za vyčištění asi neprokážeš jako nutný náklad.
Nemáš tak úplně pravdu, protože mastný otisky od prstů musí někdo umýt a čistící prostředek a práce s očištěním je něco, co se započítat dá. Ostatně, převzít a znovu zadat do systému vrácené zboží je taky nějaký úkon, který se v uvedení do původního stavu počítá. Balík musí někdo převzít, překontrolovat vrácené zboží, pořešit účetnictví a také znovu zadat do skladu, případně eshopu. Určitě to nebude na 3000,-Kč, ale třeba úkon za 100,-Kč ano. A já opravdu nevidím důvod, proč bych měl za zákazníka platit dopravné a ještě mít další náklady s vrácením zboží. Zákon to podle mě řeší celkem dobře, protože dopravné vrátím a pokud mi přijde zpět evidentně opotřebená věc, tak to zákazníkovi naúčtuji, respektive odečtu od vratky. Není to nic proti zákonu, naopak. A je potřeba, aby se s tím zákazníci naučili počítat, protože když nad tím každý mávne jen rukou a nebude se domáhat nákladů spojených s vrácením zboží, tak se z nás za chvíli stanou jen půjčovny. :-)
23. 3. 2014 20:47:30
https://webtrh.cz/diskuse/alza-nevraci-postovne/strana/2#reply1008285
R.
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
23. 3. 2014 22:23:49
takže pokud bych nabízel na eshopu např. dodání formou zásilkovna či uloženky např. za 49,- a zákazník si zboží objedná ppl a vrátí mi zboží, tak mu můžu vrátit 49 kaček a částku za zboží?
23. 3. 2014 22:23:49
https://webtrh.cz/diskuse/alza-nevraci-postovne/strana/2#reply1008284
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
23. 3. 2014 23:58:52
Napsal dkoudela;1070639
Spotřeboval jsi hodně kapesníčků?
?? Nejvíc kapesníků sem spotřeboval u tvého eshopu :-)
23. 3. 2014 23:58:52
https://webtrh.cz/diskuse/alza-nevraci-postovne/strana/2#reply1008283
kuvik
verified
rating uzivatele
24. 3. 2014 13:06:05
je spatne, kdyz prodejce povazuje sve zakazniky za smejdy a vyzirky, stejne tak kdyz kupujici povazuje sveho prodejce jako potencialniho vykuka, ktery nabizi malo za moc penez.
Kazdy prodejce je i kupujici, obracene vetsinou ne.
Kdyz vychazime z hypotezy, ze lidi jsou v zakladu dobri, tak se ocekava, ze kupujicii si nedela z prodejce pujcovnu a prodejce zbytecne nekomplikuje vraceni penez za nevyhovujici zbozi.
Prodejce si to bude muset proste zakalkulovat do zisku, snad se to nedeje pri kazde treti objednavce, ze lidi pouziji a vrati zbozi. Ja jsem na neplatice taky agresivnejsi, kdyz mam spatne prodejni obdobi, kdyz kseft jede super, tak se nad aukrackymi neplatici pousmeju :-). Nastesti mi nikdo nic nevraci, jedine max na vymenu, kdyz si vlastni chybou objedna neco jineho.
24. 3. 2014 13:06:05
https://webtrh.cz/diskuse/alza-nevraci-postovne/strana/2#reply1008282
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit