Zadejte hledaný výraz...

Aktualizace algoritmu Seznam fulltextu

pipan
verified
rating uzivatele
1. 11. 2014 11:54:35
Má někdo nějaké nové postřehy? Zákulisní infrmace ze seznamu nebo něco?
1. 11. 2014 11:54:35
https://webtrh.cz/diskuse/aktualizace-algoritmu-seznam-fulltextu/strana/18#reply1043981
smrtka.smety
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
2. 11. 2014 00:59:50
Info ze zákulisí - jejich firmy.cz budou mít v TV spoty a propady ve vyhledávání se řeší nyní s fulltext podporou.
Řešíme to momentálně tak, že jsme stopli veškeré PR, které s námi obchoďák řešil a dokud nespraví vyhledávání, neuvidí ani korunu.
2. 11. 2014 00:59:50
https://webtrh.cz/diskuse/aktualizace-algoritmu-seznam-fulltextu/strana/18#reply1043980
Martin_H
verified
rating uzivatele
(91 hodnocení)
2. 11. 2014 14:47:15
Napsal smrtka.smety;1137156
Info ze zákulisí - jejich firmy.cz budou mít v TV spoty a propady ve vyhledávání se řeší nyní s fulltext podporou.
Řešíme to momentálně tak, že jsme stopli veškeré PR, které s námi obchoďák řešil a dokud nespraví vyhledávání, neuvidí ani korunu.
To může odnést maximálně jejich obchoďák - na premiích . Pokud neděláš pro Mall, Alzu a podobně velkého hráče, bude jim to úplně jedno, navzdory tomu, co se od nich dozvíš
2. 11. 2014 14:47:15
https://webtrh.cz/diskuse/aktualizace-algoritmu-seznam-fulltextu/strana/18#reply1043979
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
2. 11. 2014 16:41:39
obavam se, ze to firmam nepomuze. stejne jako "uzasne propagovali" vystrizky z firem.cz na homepage :)
Napsal smrtka.smety;1137156
Info ze zákulisí - jejich firmy.cz budou mít v TV spoty a propady ve vyhledávání se řeší nyní s fulltext podporou.
Řešíme to momentálně tak, že jsme stopli veškeré PR, které s námi obchoďák řešil a dokud nespraví vyhledávání, neuvidí ani korunu.
2. 11. 2014 16:41:39
https://webtrh.cz/diskuse/aktualizace-algoritmu-seznam-fulltextu/strana/18#reply1043978
pipan
verified
rating uzivatele
5. 11. 2014 17:47:38
Nevěděl jsem jak teď správně dělat stránky, aby Vás seznam bral. Stačí to v tomhle stylu!!! http://beoriginals.cz - co článek tak to 1-2 pozice. Ještě mi říkejte, že tu brečíme jak malé děti a seznam je v pohodě. Ne je totálně rozhozenej a vedení fulltextového týmu by mělo podat výpověď
5. 11. 2014 17:47:38
https://webtrh.cz/diskuse/aktualizace-algoritmu-seznam-fulltextu/strana/18#reply1043977
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
5. 11. 2014 18:03:29
Napsal pipan;1138208
Nevěděl jsem jak teď správně dělat stránky, aby Vás seznam bral. Stačí to v tomhle stylu!!! http://beoriginals.cz - co článek tak to 1-2 pozice. Ještě mi říkejte, že tu brečíme jak malé děti a seznam je v pohodě. Ne je totálně rozhozenej a vedení fulltextového týmu by mělo podat výpověď
Co máš na mysli? KW v podnadpisech? To je něco, co platilo na Seznam už delší dobu (ještě před touto aktualizací). V tomto směru to není žádná novinka :)
5. 11. 2014 18:03:29
https://webtrh.cz/diskuse/aktualizace-algoritmu-seznam-fulltextu/strana/18#reply1043976
Kvůli tomuhle vláknu má cenu chodit na Webtrh :) Že vás to ještě baví řešit seznam. Kdybyste se raději soustředili na pořádný věci.
5. 11. 2014 18:26:58
https://webtrh.cz/diskuse/aktualizace-algoritmu-seznam-fulltextu/strana/18#reply1043975
nahoru
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
6. 11. 2014 00:06:04
Wladass: Tady vlevo dole je tlačítko nesledovat, doporučuju na něj kliknout ;)
Jinak začínám přemejšlet o tom, zda to Seznam má v plánu opravit po těhlech Vánocích, nebo až po těch příštích, teda jestli s tim vůbec něco hodlaj dělat :) Zatim jsem zpozoroval akorát to, že nabíraj brigádníky na ruční hodnocení stránek...
6. 11. 2014 00:06:04
https://webtrh.cz/diskuse/aktualizace-algoritmu-seznam-fulltextu/strana/18#reply1043974
Martin_H
verified
rating uzivatele
(91 hodnocení)
6. 11. 2014 08:56:04
Napsal nahoru;1138314
....Zatim jsem zpozoroval akorát to, že nabíraj brigádníky na ruční hodnocení stránek...
Tys viděl někde zase nějakej inzerát ?
6. 11. 2014 08:56:04
https://webtrh.cz/diskuse/aktualizace-algoritmu-seznam-fulltextu/strana/18#reply1043973
nahoru
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
6. 11. 2014 14:42:09
Jo, tady, zahájení brigády prosinec 2014. Pomalu se začínám smiřovat s tím, že než ten algoritmus "opravěj", tak se v*s*re zas něco jinýho... :D
6. 11. 2014 14:42:09
https://webtrh.cz/diskuse/aktualizace-algoritmu-seznam-fulltextu/strana/18#reply1043972
LukasP
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
6. 11. 2014 14:54:57
Já už seznam vzdal a řeším jen google = pokud to seznam vrátí, tak odkazovej profil dělanej na google bude "snad" jen výhodou. U seznamu ale nikdy nevíš... Jinak mi odstřelil další weby, které stabilně dělali třeba 200 UIP denně z přirozeného vyhledávání, nyní cca 4-5 návštěv. Weby, které jsou sdíleny čtenáři, pravidelně aktualizovány, navštěvovány. Zkrátka nevím co chce seznam víc. Místo mě tam jsou strojově tvořené weby, kde není ani špetka originálního textu, jen převzané a vykradené texty smíchané do sebe, což patrně seznam bere jako super zdroj originálních informací. Smysl ty texty ale většinou nedávají, jen obsahují klíčová slova. To je hlavní.
Jednu chvíli to vypadalo už nadějně. Ty větší stabilnější weby se mi vrátili na slušné pozice. Navíc jsem byl schopen uznat i ty weby předemnou. Dosahovali určité kvality. Ale před pár týdny se vše zase změnilo zpět na horor, kterej nedává smysl. No co už...
6. 11. 2014 14:54:57
https://webtrh.cz/diskuse/aktualizace-algoritmu-seznam-fulltextu/strana/18#reply1043971
pipan
verified
rating uzivatele
7. 11. 2014 15:24:20
Podle mě se změny projeví jedině s dalším updatem algoritmu a to podle mě neproběhne dřív než někdy na jaře
Dotaz na špatnou indexaci webu - ono je vlastně všechno v pořádku :D
K čemu tam ta podpora tedy je?
7. 11. 2014 15:24:20
https://webtrh.cz/diskuse/aktualizace-algoritmu-seznam-fulltextu/strana/18#reply1043970
Slana
verified
rating uzivatele
7. 11. 2014 17:35:26
Jo, technická rádoby podpora. Kulový, je to klasický hromosvod, který používají všechny větší společnosti jako pojišťovny, banky, telefonní operátoři, kteří mají call centra :D Tam člověk zavolá, vynadá, ty jen sedí, jedním uchem tam, prd*lí ven, omluví se... a sem tam se na problém opravdu podívají a nabídnou možnosti řešení. Tohle ale u Seznamu nefunguje. Zbytečně platí lidi, kteří na té pozici jsou úplně zbytečně, vyhazují peníze za hovadiny a pak pláčou, že nemají lepší železo, aby mohli kvalitou nabídnout aspoň to, co Google. Ovšem tady je více super projektů, které ovšem postupně posílají ke dnu díky svým ultra super vylepšením. Ale značná arogance jim brání vidět, že to uživatelé nechtějí a je to špatně. Oni si myslí, že vytlačili z konečníku zlaté vejce. Bohužel tohle není Apple, který vytáhne na trh s něčím, co na trhu chybí a všichni po tom šílí, protože to je opravdová REVOLUCE. Pokud tohle někdo ze Seznamu čte, tak ty vaše hatla patla revoluční NEJSOU. Kdyby alespoň přiznali, že je něco špatně. Vyšlo o tom dost článků, kde byla uvedena i reakce, která ukazovala na pochybení... ale uvést, že si algoritmus žije svým životem a že zřejmě si uzpůsobil výsledky podle "svého uvážení"... to aby dostali hoši ze Seznamu nobelovku za vytvoření umělé inteligence, která opravdu myslí sama. Sice je to "debil", ale rozhodně největší objev lidstva :D Nicméně o tom silně pochybuji...
7. 11. 2014 17:35:26
https://webtrh.cz/diskuse/aktualizace-algoritmu-seznam-fulltextu/strana/18#reply1043969
nahoru
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
14. 11. 2014 12:13:28
U mě Seznam ve většině případů nedokáže rozeznat přirozeně optimalizovanou stránku od seo spamu a kvalitní weby algoritmicky zahazuje do nedohledatelna. Většinou mam problémy s moc silným linkprofilem, mam například web s odkazama z více než 200 domén z toho 75% jich je opravdu přirozených z tématických stránek, různý anchory, pouze onesite apod. a takovej web si na Seznamu už od léta vůbec neškrtá. A to potvrdil i můj test, kde jsem web jen s několika odkazama nalinkoval jednostránkovejma odkazama s různýma anchorama z 10 tématických stránek/domén a web do tejdne zmizel z 2. - 3. stránky někam na 10.+ stránku.
Většinou mam weby s jen několika desítkama stránek a ty Seznam eliminuje fakt dokonale :) Minisite z mojeho portfolia si tedy ze 75% moc neškrtaj a to i když na Googlu obsazujou první pozice. Ale najde se pár vyjímek, a to jak u mě tak i konkurence, kde si weby svoje pozice držej, ale moc nechápu proč, zkoumal jsem to už několikrát a nějak jsem v tom nenašel žádnej smysl. Jediný čemu se u mě na Seznamu daří, jsou weby v málo konkurenční oblasti s minimem odkazů a pak magazíny, který maj taky minimum odkazů, ale každý den novej článek, takže hodně stránek, který se na ten longtail prostě někde protlačej.
14. 11. 2014 12:13:28
https://webtrh.cz/diskuse/aktualizace-algoritmu-seznam-fulltextu/strana/18#reply1043968
Martin Kolčaba
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
14. 11. 2014 12:42:40
pipan: nechci žádným způsobem obhajovat kvalitu výsledků vyhledávání Seznam.cz, ale vaše argumentace je zcela zcestná. Vy jste si vysnil nějaký stav "jak by to podle mne mělo být", a ten po Seznamu požadujete s argumentem, že pokud to tak není, je to chyba Seznamu, kterou by měla řešit technická podpora. Technická podpora slouží pro řešení technických problémů, ne k posuzování relevance výsledků.
14. 11. 2014 12:42:40
https://webtrh.cz/diskuse/aktualizace-algoritmu-seznam-fulltextu/strana/18#reply1043967
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit