Zadejte hledaný výraz...

Ako spraviť kvalitný PR článok

qaro
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
16. 11. 2011 18:05:56
ahoj,
prečítal som toho veľa, no každý tvrdí niečo iné.Takže
1.Aký má byť kvalitný PR článok-rozsah,hustota kľúčových slov,anchor...
2.Z jedného článku môžu zvyčajne odkazovať 3 linky,každá ma smerovať na index alebo každá na inú podstránku?
ešte doplním, že ide o PR článok s účelom linkbuildingu
Dik
16. 11. 2011 18:05:56
https://webtrh.cz/diskuse/ako-spravit-kvalitny-pr-clanok#reply698160
_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
16. 11. 2011 18:14:56
qaro: pokud chces napsat opravdu kvalitni PR clanek, tak bys mel v prvni rade prikladat dulezitost uplne jinym vecem, nez je zrovna hustota klicovych slov a zpetne odkazy.
Protoze kdyz se to vezme kolem a kolem, tak v opravdu kvalitnim PR clanku napr. nemusi byt zpetny odkaz ani jeden. :)
---------- Post added 16.11.2011 at 18:21 ----------
Jeste k tomu rozsahu...
Obvykle vychazim ze... rekneme "standardniho rozsahu" clanku na tom kterem magazinu (= z toho na co jsou jeho ctenari dlouhodobe zvykli).
Proste aby to nebylo vyrazne kratsi ani vyrazne delsi.
Obcas se setkas take s tim, ze max. mozny rozsah PR clanku stanovi provozovatel toho magazinu (muze to mit primo v podminkach inzerce) a pak nemusis resit nic. :)
16. 11. 2011 18:14:56
https://webtrh.cz/diskuse/ako-spravit-kvalitny-pr-clanok#reply698159
Tomáš Zíma
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
16. 11. 2011 18:24:46
Záleží na tom, co si pod pojmem PR článek představuješ. Stejně jako řada jiných, i tento pojem je již natolik zkreslený, že nemá skoro žádný význam. Buď je cílem stvořit kopu slov obalených odkazy, kterou ani nikdo nebude číst, nebo vytvořit čtivý text, jehož cílem bude přivést nové zákazníky. Takový PR článek pak může být umístěn klidně i v novinách..
16. 11. 2011 18:24:46
https://webtrh.cz/diskuse/ako-spravit-kvalitny-pr-clanok#reply698158
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit