Ako obísť "Nízky objem vyhľadávania" v Adwords
Marek Sklenka
23. 9. 2018 22:38:59
23. 9. 2018 22:38:59
Smazaný účet hvLPwPN09D
23. 9. 2018 23:07:53
23. 9. 2018 23:07:53
Marek Sklenka
23. 9. 2018 23:48:55
23. 9. 2018 23:48:55
TomasDeak
24. 9. 2018 01:00:03
24. 9. 2018 01:00:03
Jiří Wolf
24. 9. 2018 08:35:45
24. 9. 2018 08:35:45
Marek Sklenka
24. 9. 2018 11:38:04
24. 9. 2018 11:38:04
Jiří Wolf
24. 9. 2018 11:52:17
24. 9. 2018 11:52:17
Marek Sklenka
24. 9. 2018 12:00:10
24. 9. 2018 12:00:10
Prodej
Více
E-shop s balkonovou fotovoltaikou
30 000 Kč
0 příhozů
starcom.cz – Cena možná i dohodou.
20 000 Kč
0 příhozů
Zastavarna.cz
96 999 Kč
0 příhozů
Prodám e-shop DreveneHodinky.eu a DreveneHodinky.sk
5 900 Kč
0 příhozů
⭐ Největší česká GASTROMAPA ⭐
9 900 Kč
0 příhozů
Tieto slová ale zjavne niekto vyhľadáva, lebo sám google ich navrhuje:
Tiež ich vidím v Search Console a v Adwords ako hľadané výrazy pri všeobecnejších kľúčových slovách ako "magnety".
Inzerovať dokážem na slová "zváranie" alebo "magnety", ale potom sa bude reklama zobrazovať na veľa irelevantných dopytov.
Dá sa toto obmedzenie od Googlu nejako obísť? Napadlo ma inzerovať na "zváranie" a postupne pridávať negatívne kľúčové slová, to bude trvať ale dosť dlho. Dá sa to aj inak?---------- Příspěvek doplněn 23.09.2018 v 22:45 ----------Tomuto človeku sa to nejako podarilo: