Zadejte hledaný výraz...

Ako na marketingovu komunikaciu so zakaznikmi na socialnych sietach v roznych krajinach

node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
3. 5. 2014 17:05:52
Ahojte.
Dajme tomu ze mam sluzbu ktora je celosvetovo dostupna.
Ako by sa mala riesit marketingova komunikacia na socialnych sietach pre rozne krajiny a jazyky?
Predsalen ked si vezmem ze by som riesil iba tie hlavne jazyky: EN, DE, ES, RU, CN, FR, IT tak to uz mam min 7 FB stranok a Twitter uctov(nehovoriac o dalsich ako su Pinterest, Vine a kto vie co este). A to su iba jazyky.
Dajme tomu ze kazda krajina ma este nejake svoje specifika a sme na naozaj vysokych cislach. Tolko uctov sa skratka neda nejak rozumne obhospodarit.
Chapem ze velke firmy ako Coca-Cola, Adidas a pod maju na nieco take zdroje ale nejaka mala internetova sluzbicka alebo produkt, respektive firma, k tomu maju naozaj daleko.
Zase pisat v roznych jazykoch na jeden ucet moze byt mozno kontraproduktivne.
Napriklad mi je jasne ze US firmy toto vobec neriesia a casto prave pre toto ani nejdu na EU trhy a ostanu pekne vo svojom 300M US + 35M CAD trhu kde je jeden jazyk.
Aky mate na to nazor, pripadne prakticke skusenosti?
3. 5. 2014 17:05:52
https://webtrh.cz/diskuse/ako-na-marketingovu-komunikaciu-so-zakaznikmi-na-socialnych-sietach-v-roznych-krajinach/#reply1020331
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
3. 5. 2014 20:01:21
Skusenosti mame take, ze socialne siete maju pre marketing (myslim realny predaj, peniaze na ucte a nie nejake likes a podobne blbiny) marginalny vyznam. T.j. kludne sa na to vykaslat a zamerat sa na kanaly, ktore prinasaju hard-cash. Nase skusenosti su z 10+ jazykovych verzii.
3. 5. 2014 20:01:21
https://webtrh.cz/diskuse/ako-na-marketingovu-komunikaciu-so-zakaznikmi-na-socialnych-sietach-v-roznych-krajinach/#reply1020330
igor: asi to bude dost o sortimentu. treba u nas u parfemu se dost tvori komunity, takze i komunikace co neprinasi primy ekonomicky efekt ma vyznam. takze co zeme to extra fb ucet a spravce, byt u nas to resime trosku jinak.
3. 5. 2014 20:06:51
https://webtrh.cz/diskuse/ako-na-marketingovu-komunikaciu-so-zakaznikmi-na-socialnych-sietach-v-roznych-krajinach/#reply1020329
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
3. 5. 2014 22:32:34
Radek: OK, rozumiem. Toto je pre mna zaujimava informacia, je to prvykrat co mi niekto od marketingu povedal ze socialne siete maju nejaky rozumny (=ekonomicky pozitivny) vyznam. Vacsinou ma vselijaky "socialny guru" ohuruju vymyslenymi ucelovymi a nezmyselnymi metrikami...
3. 5. 2014 22:32:34
https://webtrh.cz/diskuse/ako-na-marketingovu-komunikaciu-so-zakaznikmi-na-socialnych-sietach-v-roznych-krajinach/#reply1020328
saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 5. 2014 22:42:47
Pokud poskytujete službu ve více jazycích, tak asi musíte mít někoho kdo se věnuje customer supportu, vyřizováním objednávek apod. Více profilů se dá jednoduše spravovat přes social media management nástroje typu www.hootsuite.com které umí pomoci organizovat práci více lidí na obsahu publikovaném v sociálních sítích v různých jazycích. Facebook mimo jiné umožňuje nastavit Fan page tak, že si volíte jazyk v kterém příspěvek publikujete. Pro FB tedy stačí klidně 1 stránka.
to igor: sociální sítě fungují v marketingu velmi dobře, pokud je umíte chytře používat. Sbírat likes samozřejmě nestačí. Slyšel jste někdy o remarketingu, například?
3. 5. 2014 22:42:47
https://webtrh.cz/diskuse/ako-na-marketingovu-komunikaciu-so-zakaznikmi-na-socialnych-sietach-v-roznych-krajinach/#reply1020327
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit