Zadejte hledaný výraz...

Akční cena na zboží jen první dvě hodiny

init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
26. 2. 2013 13:01:47
Co si myslíte o tom, kdyby návštěvník přišel na e-shop, vyskočilo na něj odpočítávání např. na dvě hodiny a hláška, že po dobu prvních dvou hodin může nakupovat za zlevněnou cenu? Pokud jsme jeden z levnějších obchodů, ne však nejlevnější, tak by se dalo zboží plošně o nějaké to % zdražit a z původní ceny naopak při této akci zlevnit. Rozdíl pro akční cenu oproti normální by tak byl mnohem větší.
Výsledek by měl být:
1) vyšší konverze - člověk vidí omezenou nabídku za lepší cenu a bude nakupovat impulzivněji a pod tlakem
2) sníží se bounce rate a prodlouží doba návštěvy - bude ho zajímat i jiné zboží, než kvůli kterému přišel
3) nižší cena v agregátorech (tam akorát nevím, jestli by to prošlo)
4) upoutání pozornosti a zapamatování e-shopu, takže potenciál pro další návštěvy
Nevýhody jsou jasné:
1) nižší marže v mnoha případech (vykoupena však vyšší konverzí než kdyby ty nízké ceny byly běžné) - naopak by to mohlo být vykoupeno několika málo objednávkami, které přijdou až po limitu s vyšší marží
2) snadná možnost podvrhu systému (smazání cookies, nákup z jiného PC apod) - ale to by tolik nevadilo, důležité je nakoupit
26. 2. 2013 13:01:47
https://webtrh.cz/diskuse/akcni-cena-na-zbozi-jen-prvni-dve-hodiny/#reply871146
Ja340
verified
rating uzivatele
26. 2. 2013 13:16:00
A co jako? já to na stránkách mám. Na první straně mám jedno zboží v akci s krátkodobým odpočtem. Ne tedy přímo tak jak to píšeš ty že by to bylo dvě hodiny na jedno PC. Ale věř tomu že by na to zákazníci časem přišli a asi by tě označili za podvodníka.
26. 2. 2013 13:16:00
https://webtrh.cz/diskuse/akcni-cena-na-zbozi-jen-prvni-dve-hodiny/#reply871145
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
26. 2. 2013 13:23:12
Napsal Já;915159
A co jako? já to na stránkách mám.
.. co je to za odpověď? S tím podvodníkem to je blbost - podmínky jsou jasně dané a nikomu nezakazuju to obejít, takže jsem v pozici podvodníka já nebo zákazník, který na to přišel?
26. 2. 2013 13:23:12
https://webtrh.cz/diskuse/akcni-cena-na-zbozi-jen-prvni-dve-hodiny/#reply871144
Ja340
verified
rating uzivatele
26. 2. 2013 13:27:19
Co jako hledáš za odpověď? prostě jo, funguje to a nejedná se o nic nového.
A vem to prakticky najdu si třeba noťasa v akci a začne se mi odečítat 2 hodiny. Rychle tedy letím ke kámošovi co tomu líp rozumí a ukážu mu stránku ... a ejhle jemu běží celé 2h. Zákazník si řekne tady na mě někdo šije boudu...
26. 2. 2013 13:27:19
https://webtrh.cz/diskuse/akcni-cena-na-zbozi-jen-prvni-dve-hodiny/#reply871143
Takže po příchodu byste uživateli ceny zvýšil a vytvořil "jakože slevu"? No to bude mit ČOI radost. A jak to budete řešit technicky. Dáte uživateli cookies, že tu nabídku již viděl? Přijde po vypršení slevy a ceny v eshopu budou rázem jiné všechny? Nebo si smaže cookie a uvidí zase ty zvýšené?
Udělat něco ve formě extra nabídky pro uživatele není probllém, mohlo by to přinést nějaký profit, ať už nějaké akční zboží, kupon apod. ale určitě bych nešel cestou klamání, kdy plošne zdražím a udělám slevu.
26. 2. 2013 13:28:01
https://webtrh.cz/diskuse/akcni-cena-na-zbozi-jen-prvni-dve-hodiny/#reply871142
Předpokládám, že Já měl na mysli to plošné zdražení a následný návrat na původní cenu vydávat za "akci".... ano pak bys opravdu byl mezi zákazníky za podvodníka.... tedy u stálých zákazníků...
Přínos takovýchto akcí nedokážu posoudit - v segmentu, ve kterém se pohybuji je největší procento zákazníků přes srovnávače (my máme cca 60 / 40 % nových zákazníků ze srovnávačů / stálí zákazníci ) a u srovnávačů nevím, jak by se tato akce dala zprocesovat....
26. 2. 2013 13:31:28
https://webtrh.cz/diskuse/akcni-cena-na-zbozi-jen-prvni-dve-hodiny/#reply871141
Ja340
verified
rating uzivatele
26. 2. 2013 13:34:09
Napsal inet-creative;915168
Předpokládám, že Já měl na mysli to plošné zdražení a následný návrat na původní cenu vydávat za "akci".... ano pak bys opravdu byl mezi zákazníky za podvodníka.... tedy u stálých zákazníků...
Přínos takovýchto akcí nedokážu posoudit - v segmentu, ve kterém se pohybuji je největší procento zákazníků přes srovnávače (my máme cca 60 / 40 % nových zákazníků ze srovnávačů / stálí zákazníci ) a u srovnávačů nevím, jak by se tato akce dala zprocesovat....
Ne to co mylslím jsem popsal na tom příkladu, že na každém PC bude akce trvat stejnou dobu. To zákazník nepochopí. proč jemu akce skončila v 19h a jeho sousedovi až ve 20:45
26. 2. 2013 13:34:09
https://webtrh.cz/diskuse/akcni-cena-na-zbozi-jen-prvni-dve-hodiny/#reply871140
Radek: Podle mě to bylo myšleno jako trvalé zvýšení všech cen např. o 3% .... pak máš ty 3 % k dobru při generování takovýchto "akcí".
---------- Příspěvek doplněn 26.02.2013 v 13:36 ----------
Napsal Já;915169
Ne to co mylslím jsem popsal na tom příkladu, že na každém PC bude akce trvat stejnou dobu. To zákazník nepochopí. proč jemu akce skončila v 19h a jeho sousedovi až ve 20:45
Jo... to mě nenapadlo.... Ale to se dá ošetřit jednou větou u toho odpočtu.... že to platí např. 2 hodiny OD VSTUPU do eshopu....
26. 2. 2013 13:34:42
https://webtrh.cz/diskuse/akcni-cena-na-zbozi-jen-prvni-dve-hodiny/#reply871139
Ja340
verified
rating uzivatele
26. 2. 2013 13:41:07
Nevidím problém v tom plošně zdražit a potom dávat na jednotlivé zboží časově omezenou slevu, ale prostě aby ta sleva končila pro všechny zákazníky ve stejnou dobu.
---------- Příspěvek doplněn 26.02.2013 v 13:46 ----------
Napsal inet-creative;915171
Radek: Podle mě to bylo myšleno jako trvalé zvýšení všech cen např. o 3% .... pak máš ty 3 % k dobru při generování takovýchto "akcí".
---------- Příspěvek doplněn 26.02.2013 v 13:36 ----------
Jo... to mě nenapadlo.... Ale to se dá ošetřit jednou větou u toho odpočtu.... že to platí např. 2 hodiny OD VSTUPU do eshopu....
Lidi to prostě nepochopí
---------- Příspěvek doplněn 26.02.2013 v 13:48 ----------
Ale není špatnej nápad hodit takovou akci přímo na slevové agregátory, ale otázka je jestli po odečtení nákladů na agregátor ještě něco vydělám...
26. 2. 2013 13:41:07
https://webtrh.cz/diskuse/akcni-cena-na-zbozi-jen-prvni-dve-hodiny/#reply871138
Arkor
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 2. 2013 13:42:48
To už možná spíše jít cestou happy hour.
---------- Příspěvek doplněn 26.02.2013 v 13:44 ----------
Napsal inet-creative;915171
Jo... to mě nenapadlo.... Ale to se dá ošetřit jednou větou u toho odpočtu.... že to platí např. 2 hodiny OD VSTUPU do eshopu....
To akorát bude zákazníky, dle mého, spíše rozčilovat. A budou zbytečně spekulovat a vymýšlet.
26. 2. 2013 13:42:48
https://webtrh.cz/diskuse/akcni-cena-na-zbozi-jen-prvni-dve-hodiny/#reply871137
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
26. 2. 2013 13:48:39
Ceny by se zvedly předem plošně a na stálo. Teď prodávám zboží za 1000 Kč, tak jej (a všechny ostatní na e-shopu) zdražím o 20% na 1200 Kč .. Nově příchozímu uživateli dám slevu 25% a zboží nabídnu za 900 Kč (příklad) - zákazník uvidí absolutní slevu 300 Kč vykoupenou tím, že si musí ale objednat ihned. Zároveň se uloží cookie s timestampem a po vypršení tohoto limitu se nastaví ona běžná cena 1200 Kč (sice zdražená, ale již v minulosti a tedy v podstatě běžná).
Samozřejmě z jiného PC se budou 2 hodiny počítat znovu - to jsem již předeslal a pokud se to nějak dobře zákazníkovi vysvětlí předem, tak by to jako podvod nevypadalo. Navíc některé cílovky třeba ani nenapadne, že to bude fungovat přes cookie a nebudou se to snažit obcházet.
26. 2. 2013 13:48:39
https://webtrh.cz/diskuse/akcni-cena-na-zbozi-jen-prvni-dve-hodiny/#reply871136
Napsal init.22;915186
Ceny by se zvedly předem plošně a na stálo. Teď prodávám zboží za 1000 Kč, tak jej (a všechny ostatní na e-shopu) zdražím o 20% na 1200 Kč .. Nově příchozímu uživateli dám slevu 25% a zboží nabídnu za 900 Kč (příklad) - zákazník uvidí absolutní slevu 300 Kč vykoupenou tím, že si musí ale objednat ihned. Zároveň se uloží cookie s timestampem a po vypršení tohoto limitu se nastaví ona běžná cena 1200 Kč (sice zdražená, ale již v minulosti a tedy v podstatě běžná).
Samozřejmě z jiného PC se budou 2 hodiny počítat znovu - to jsem již předeslal a pokud se to nějak dobře zákazníkovi vysvětlí předem, tak by to jako podvod nevypadalo. Navíc některé cílovky třeba ani nenapadne, že to bude fungovat přes cookie a nebudou se to snažit obcházet.
No super, to mate nove prichozi, ci nove zakazniky. Ale pujde k vam dany zakaznik koupit znovu, kdyz uz to bude mit za tech 1200, kdyz jinde je to za 1000? Jinak samozrejme, ze to ne kazdy obejde, tech par to uz nezmeni.
26. 2. 2013 13:51:49
https://webtrh.cz/diskuse/akcni-cena-na-zbozi-jen-prvni-dve-hodiny/#reply871135
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
26. 2. 2013 13:55:58
Napsal Radek O.;915189
No super, to mate nove prichozi, ci nove zakazniky. Ale pujde k vam dany zakaznik koupit znovu, kdyz uz to bude mit za tech 1200, kdyz jinde je to za 1000? Jinak samozrejme, ze to ne kazdy obejde, tech par to uz nezmeni.
No díky tomu, že mi vzroste prostor na slevu, tak můžu celkem obstojně pracovat s % slevama pro registrované, rozdávat kupony, posílat newslettery s většíma slevama - myslím, že se najde způsob, jak si zákazníka udržet, aby nepřeplácel. Ostatně se asi shodneme, že ne vždy všichni koukají po agregátorech a řadí jen dle ceny. Vize je prostě v novém zákazníkovi vyvolat pozornost a trochu na něj zatlačit a během nákupu mu nabídnout registraci, newslettery, kde se slevama vrátí na ty ceny před zdražením. Mně se to nezdá jako úplně špatné :)
26. 2. 2013 13:55:58
https://webtrh.cz/diskuse/akcni-cena-na-zbozi-jen-prvni-dve-hodiny/#reply871134
IMHO jako nápad to neni úplně k zatracení, ale asi bych volil nějaké plošné časové období - 1. - 3.3. (nebo 10:00 - 12:00) například.... a selektoval produkty - zákazník pak nabyde dojmu, že jde opravdu o konkrétní akci na konkrétní produkt/y .... plošná sleva celým eshopem na mě jako zákazníka nepůsobí důvěryhodně....
26. 2. 2013 14:03:33
https://webtrh.cz/diskuse/akcni-cena-na-zbozi-jen-prvni-dve-hodiny/#reply871133
Napsal init.22;915192
No díky tomu, že mi vzroste prostor na slevu, tak můžu celkem obstojně pracovat s % slevama pro registrované, rozdávat kupony, posílat newslettery s většíma slevama - myslím, že se najde způsob, jak si zákazníka udržet, aby nepřeplácel. Ostatně se asi shodneme, že ne vždy všichni koukají po agregátorech a řadí jen dle ceny. Vize je prostě v novém zákazníkovi vyvolat pozornost a trochu na něj zatlačit a během nákupu mu nabídnout registraci, newslettery, kde se slevama vrátí na ty ceny před zdražením. Mně se to nezdá jako úplně špatné :)
tak to zkuste a uvidite, vzdy to muzete vratit zpet
26. 2. 2013 14:05:47
https://webtrh.cz/diskuse/akcni-cena-na-zbozi-jen-prvni-dve-hodiny/#reply871132
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit