Zadejte hledaný výraz...

Akce a výprodeje

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
4. 9. 2012 09:19:50
Dobrý den,
chtěl bych do menu přidat položku s akčním zbožím. Zkoušeli jste někdo měřit, jaký název je nejúčinější? "výprodej, akce, ...
Jaké názvy vás ještě napadají?
Díky, M.
4. 9. 2012 09:19:50
https://webtrh.cz/diskuse/akce-a-vyprodeje/#reply804100
Celsi
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
4. 9. 2012 09:27:08
Já jsme měl pouze kategorie Novinky, akční zboží a výprodej. Výprodej měl nejvyšší míru kliků, potom akční zboží a na posledním místě novinky.
4. 9. 2012 09:27:08
https://webtrh.cz/diskuse/akce-a-vyprodeje/#reply804099
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
4. 9. 2012 09:43:25
Děkuji, přesně tohle mi stačí. Také se domnívám že "výprodej" bude nejúčinější, ale lepší je mít to podloženo zkušenostmi ostatních.
4. 9. 2012 09:43:25
https://webtrh.cz/diskuse/akce-a-vyprodeje/#reply804098
Doporučuji vyzkoušet A/B testování včetně různého umístění (provedení) daného odkazu. Na prokliku se bude větší mírou promítat právě umístění, než pojmenování.
Edit: vhodnější než menu bude např. slider, pak menu se zvýrazněnou touto položkou, a nakonec menu se stejným stylem jako okolní položky.
4. 9. 2012 09:56:15
https://webtrh.cz/diskuse/akce-a-vyprodeje/#reply804097
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 9. 2012 10:14:05
Výprodej nerovná se akce. Co až akce skončí?
4. 9. 2012 10:14:05
https://webtrh.cz/diskuse/akce-a-vyprodeje/#reply804096
Najlepsie funguju priame oslovenia, cize ked hovorite priamo k navstevnikom namiesto oznamu Akce > Nezmeskejte akce a pod.. ale uznavam ze to je komplikovane implementovat ako polozku menu.
Vypredaj ale nie je akcia na to si treba dat pozor a veci odkazoch nazyvat presne tak, ako to co najdu uzivatelia po kliknuti na dany odkaz, pretoze moze dojst k velkej miere opustenia ciela odkazu, ktore bude pramenit z frustracie uzivatela.
Mne sa osvedcilo upozornit na "akciovu polozku" v menu nejakym priznakom nad nou aby bola v menu neprehliadnutelna a pritiahla zarak navstevnika a zaroven ju umiestnit co najvoiac vlavo pod logo, kedze web navstevnik zacina prehliadat zlava.
Slajder podla mna ma vyznam, len ked bude prvy max. druhy uz aj medzi tym byva obrovsky rozdiel, dalsie pozicie su uz len male percento preklikov z celkovej navstevnosti stranky. Dost velku mieru preklikov ma aj staticky dobre umiestneny interny banner.
Ako bolo spomenute najpepsie bude nasadit analytiku a previest testovanie vhodnej oblasti zaujmu a A/B testovanie stavu.
Na urcovanie oblasti zaujmu sa daju vyuzit nastroje ktore robia tzv. mouse tracking a generuju heatmaps, ale da sa na to vyuzit aj Google analytics pomocou prehladov Prekryvna data stranek.
4. 9. 2012 10:20:31
https://webtrh.cz/diskuse/akce-a-vyprodeje/#reply804095
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit