Zadejte hledaný výraz...

AdWords Remarketing – používáte to někdo? S jakými výsledky?

petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
31. 7. 2010 10:44:53
http://kryl.info/clanek/641-novinky-adwords-remarketing-a-search-funnels
http://google-cz.blogspot.com/2010/05/remarketing-zasahnete-sve-publikum.html
Remarketing: Zasáhněte své publikum efektivněji
Cesta k nákupu bývá obvykle velmi složitá. Uživatelé navštíví desítky stránek a rozhodování o nákupu může trvat i několik dní. Remarketing vám pomůže připomenout se potenciálním zákazníkům ve správný čas a zvýšit tak úspěšnost vašich Google AdWords kampaní.
Cílení na publika (remarketing) je způsob, jak oslovit uživatele, kteří dříve navštívili vaše stránky. Toto cílení je možné pouze v obsahové síti Google. Je součástí Zájmově orientované reklamy, jejíž testování jsme vám poprvé představili před rokem.
Jak remarketing aktivovat
Ve svém AdWords účtu si zaktivujte záložku Obecenstva a můžete začít vytvářet seznamy svých uživatelů.
K tomu budete potřebovat vygenerovat jednoduché remarketingové kódy, které vložíte na své stránky, nebo můžete jednoduše použít i svůj současný konverzní kód pro označení těch, kteří již na vašich stránkách provedli žádanou konverzní akci.
Základní strategie použití remarketingu
Oslovení všech uživatelů, kteří stránky navštívili
Toto nastavení a cílení je vhodné pro menší stránky, nebo naopak pro sběr uživatelů větších stránek pro pozdější hromadné oslovení. Trvanlivost seznamu až 540 dní umožňuje zacílení před další sezónou nebo Vánoci.
Oslovení návštěvníků kategorií
Pro větší weby se bude hodit segmentace uživatelů podle toho, která kategorie na vašem webu je zaujala. To vám může pomoci cílit na osobní a firemní zákazníky, ženy a muže nebo zájmy obecně. Budete tak moci například oslovit nabídkou luxusních hotelů právě ty, kteří se o ně již v minulosti na vašich stránkách zajímali.
Vyloučení současných zákazníků
Pokud je vaší strategií oslovovat nové zákazníky, můžete jednoduše seznam stávajících zákazníku se svého publika vyloučit a cílit tak pouze na potenciální nové zákazníky.
Jak začít inzerovat
Pro remarketing můžete ve svém AdWords účtu použít zcela nové kampaně. Nemusíte využívat ani klíčová slova, ani umístění, stačí pouze vytvořit vhodná publika a vložit reklamy. Využijte znalosti o uživatelích a vytvořte jim kreativu na míru jejich předchozímu chování.
Uživatelé mají kontrolu nad tím, zda se ve vašich seznamech chtějí zobrazovat či nikoliv. V Nastavení reklam si mohou tuto možnost vypnout, či sami nastavit své zájmy.
Napadají vás další možnosti vytváření seznamů uživatelů? Na co byste remarketing využili vy? Uvítáme vaše komentáře.
31. 7. 2010 10:44:53
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-remarketing-pouzivate-to-nekdo-s-jakymi-vysledky#reply536753
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit