Zadejte hledaný výraz...

AdWords – problém

Michal
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 7. 2010 00:31:40
Zdravím,
rád bych Vás tu požádal o radu, chci spustit reklamní kampaň, ale nejde mi to, nevím čím to může být. Na AdWords jsem vkládal peníze, hlásí mi to, že tam jsou. Stav kampaně aktivní, všude to ukazuje, že je to aktivní klíčová slova i textoví odkaz je hotový, nevím čím by to mohlo být.
Předem všem děkuji za radu.
31. 7. 2010 00:31:40
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-problem#reply536711
Nízkou maximální cenou za proklik?
31. 7. 2010 00:44:32
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-problem#reply536710
Michal
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 7. 2010 00:50:04
Cena za proklik je nastavena na 0,50 Kč je to málo?
31. 7. 2010 00:50:04
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-problem#reply536709
Antorr
verified
rating uzivatele
(127 hodnocení)
31. 7. 2010 11:35:14
záleží na slovech. Nějaký čas také trvá než to spustí. I mě psala kampaň aktivní ale spustila se az za 2 dny
31. 7. 2010 11:35:14
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-problem#reply536708
pavel jašek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
31. 7. 2010 14:08:28
Nemohl bys přiložit screenshot, ze kterého by mohl být problém zřejmější?
Čekal bych, že problém bude u klíčových slov. U každého bys měl mít otazníček nebo lupu, kde by ti to mělo diagnostikovat a říci důvod, proč se klíčové slovo nezobrazuje.
31. 7. 2010 14:08:28
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-problem#reply536707
Podle mě je maximální cena 0,5 Kč za proklik hodně málo. Záleží ale hodně na tom, jak silná konkurenci inzerentů se ve tvém "oboru" pohybuje. Pokud inzeruješ na slova a slovní spojení co jsou inzerenty hodně vyhledávaná (bankovnictví, dovolená, některé stavební výrobky...), nemusí ti na zobrazování tvého inzerátu ve vyhledávání Google stačit ani 5 Kč za proklik... Skutečnou cenu prokliku hodně ovilvní i to, jak kvalitní si inzerát si napsal. Čím kvalitnější inzerát, tím na něj lidi víc klikají a tím méně musíš platit za jeho zobrazování. Jak kvalitní inzerát si napsal ale zjistíš až tehdy, co bude mít za sebou tak 200 až 300 zobrazení.
Přidám ještě něco z vlastních zkušeností. Kampaň s nejmenšími náklady na kliknutí, kterou jsem kdy u Google AdWords spravoval, měla nastavenou maximální cenu za proklik cca 1 Kč. Na druhou stranu, jednou jsem spravoval kampaň pro inzerenta prodávající určitý produkt na trhu USA a tam se nám maximální cena za proklik pohybovala od 1 do 2 dolarů - tj. od 20 do 40 Kč! Kampaň přesto byla vysoce efektivní, protože jeden přivedený návštěvník na web vygeneroval v průměru zisk cca 50 dolarů (1000 Kč). Teoreticky se dalo platit za jedno kliknutí klidně i 100 Kč a kampaň by přesto byla "výdělečná".
31. 7. 2010 15:00:23
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-problem#reply536706
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit