Zadejte hledaný výraz...

Adwords – přehled prokliků v Google Analytics

jogi
verified
rating uzivatele
30. 5. 2013 12:55:40
Dobrý den,
je přehled prokliků z kampaní google AdWords relevantní v Analytics?
Řešíme s klientem problém, kdy mu kampaně zajišťuje jiná společnost v relativně vysoké hodnotě, ale v GA je pouze několik desítek prokliků za měsíc, takže se mi to nezdá.
Účty GA a AdWords nejsou sprárovány, ale myslím, že Analytics rozezná sám AdWords kampaně nebo ne? :)
Děkuji za rychlou odpověď :)
30. 5. 2013 12:55:40
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-prehled-prokliku-v-google-analytics/#reply907096
Ne vzdy. Proc adwors nestitkujete?
30. 5. 2013 13:07:51
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-prehled-prokliku-v-google-analytics/#reply907095
jogi
verified
rating uzivatele
30. 5. 2013 13:11:43
Napsal Michal Kubíček;955554
Ne vzdy. Proc adwors nestitkujete?
Protože to pro klienta zajišťuje jiná společnost a já jsem se k tomu dostal až nyní. :)
Ano, je to z logiky věci kampaň štítkovat... ale v současné době není a chci nějakým způsobem získat relevantní údaje ohledně provozované kampaně, které se bojím, že současný provozovatel nesdělí (relevantně).
30. 5. 2013 13:11:43
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-prehled-prokliku-v-google-analytics/#reply907094
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
30. 5. 2013 13:31:05
Adwords ma udajne stitkovat automaticky, v praxi to pokulhava. Pokud provozovatel nebude chtit sdelit statistiky primo z adwords, je to velmi podezrely signal, ktery by mel vest k nakopani ctenych provozovatelu do sedacich partii a jejich vymene.
30. 5. 2013 13:31:05
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-prehled-prokliku-v-google-analytics/#reply907093
Do kampaní byste ideálně měli mít přímý přístup (resp. měli byste být vlastníkem účtu). Každopádně pokud Analytics pozná přístup z AdWords, data nebudou odpovídat - Analytics měří návštěvy, AdWords prokliky. Mezi proklikem a zobrazením měřícího kódu Analytics je prodleva a návštěva v Analytics standardně trvá půl hodiny, což způsobuje méně návštěv v Analytics než prokliků v AdWords. Na druhé straně se zase opakovaná návštěva přímým přístupem pořád hlásí jako AdWords, tj. přibývají návštěvy v Analytics, ale ne prokliky v AdWords.
30. 5. 2013 17:19:00
https://webtrh.cz/diskuse/adwords-prehled-prokliku-v-google-analytics/#reply907092
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit