Zadejte hledaný výraz...

Adsense vs Finanční úřad

georgejc
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 1. 2014 15:32:52
Zdravím,
měly bych dotaz. Posílá google adsense nějaký hlášení na finanční úřad z kterýho mohou zjistit, že nejsem registrovaná osoba?
13. 1. 2014 15:32:52
https://webtrh.cz/diskuse/adsense-vs-financni-urad/#reply985218
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
13. 1. 2014 16:32:08
Tady na WT jsou lidi, co se v tom vyznají a odpoví Ti přesněji, ale z mých okrajových znalostí této problematiky to je takhle
Když jsi registrovaná osoba, tak podáváš Souhrnné hlášení. Je to takový soupis plateb, které jsi od googlu dostal. A google zase vykazuje, kolik komu zaplatil. takže se to dá jednoduše poznat.
13. 1. 2014 16:32:08
https://webtrh.cz/diskuse/adsense-vs-financni-urad/#reply985217
Zdeněk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
13. 1. 2014 16:39:54
Ano, souhrnné hlášení
13. 1. 2014 16:39:54
https://webtrh.cz/diskuse/adsense-vs-financni-urad/#reply985216
Tomáš
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 1. 2014 16:53:02
Spíš mu jde o to, aby to nepřiznával, ne jak to má udělat...
S tím jestli to posílají nebo ne je otázka....asi by měli, ale je otázka jestli na to náš Fú dosáhne...
13. 1. 2014 16:53:02
https://webtrh.cz/diskuse/adsense-vs-financni-urad/#reply985215
georgejc
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 1. 2014 17:07:20
Napsal rawon;1043686
Spíš mu jde o to, aby to nepřiznával, ne jak to má udělat...
S tím jestli to posílají nebo ne je otázka....asi by měli, ale je otázka jestli na to náš Fú dosáhne...
No zajímalo by mě jestlu ty údaje Fú dostane a jak s nimi dále nakládá
13. 1. 2014 17:07:20
https://webtrh.cz/diskuse/adsense-vs-financni-urad/#reply985214
Zvláštní implementace reklamy povolené našimi zásadami - Nápověda AdSense
https://support.google.com/adsense/answer/1354742?hl=cs
13. 1. 2014 17:53:29
https://webtrh.cz/diskuse/adsense-vs-financni-urad/#reply985213
hom
verified
rating uzivatele
13. 1. 2014 18:28:36
No, asi takhle. Pokud je sídlo firmy v Praze a každé čtvrtletí odvedeě státu nějaké DPH a každý rok nějakou, alespoň malou daň z příjmů a ani jedno se nevymyká ostatním firmám dle obratu, tak je téměř nulová pravděpodobnost, že si tě FÚ sám vyhmátne a bude tě na tom točit. Pokud tě ale někdo udá, nebo pokud chceš přijmout peníze aniž bys byl plátce DPH, nebo dokonce nebyl podnikající FO nebo PO, tak se při přeshraničních platbách vystavuješ vysokému riziku, protože přeshraniční platby jsou FÚ hlášeny (kvůli DPH v zemi plátce).
Takže ano, v tvém případě to zjistit mohou. Stejně tak, pokud se nepletu, nesplňuješ podmínky Googlu pro AdSense. Tzn. doporučoval bych to napsat na nějakou existující PO.
13. 1. 2014 18:28:36
https://webtrh.cz/diskuse/adsense-vs-financni-urad/#reply985212
Jan Šimečík
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
19. 1. 2014 15:04:27
"Co mě však zaujalo ze všeho nejvíce byla informace, že se dané informace, které já uvádím ve svých přiznání časem párují s přiznáním, které dodává Google. Tento proces prý u některých klientů trvá i dva roky. A až po této době budou z úřadu vědět, zda jsem částky přiznával ve správné výši nebo nikoli. Pokud by se stalo, že částky nebudou souhlasit, finanční úřad mi zpětně vyměří penále."
zdroj: josefkroupa.cz
19. 1. 2014 15:04:27
https://webtrh.cz/diskuse/adsense-vs-financni-urad/#reply985211
Lydie
verified
rating uzivatele
19. 1. 2014 15:25:59
Má zkušenost se souhrnným hlášením:
Zapomněla jsem do přiznání k DPH loni uvést přijaté plnění za slovenskou firmu, která mi poslala tiskárnu s odpočtem DPH. Šlo o dvě stovky. Do měsíce mě kontaktoval finanční úřad. Sice jsem nic neošidila, poněvadž jsem plátce DPH, ale plyne z toho, že to celkem zavčasu párují. Ale jsem na zlínsku, které není daňovým rájem.
19. 1. 2014 15:25:59
https://webtrh.cz/diskuse/adsense-vs-financni-urad/#reply985210
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
19. 1. 2014 15:47:28
Ani v praze nejsou vuci chybnejm souhrnnym hlasenim laxni dle mych zkusenosti. Ale aspon maji nadstandartni sluzby - napisou sms/zavolaji :))
19. 1. 2014 15:47:28
https://webtrh.cz/diskuse/adsense-vs-financni-urad/#reply985209
To je takovej problém podat to hlášení a mít klid na duši? Fakt mi přijde, že by nejradši každej druhej všechno ochcával.
19. 1. 2014 16:35:17
https://webtrh.cz/diskuse/adsense-vs-financni-urad/#reply985208
marekpospichal
verified
rating uzivatele
19. 1. 2014 18:52:44
Prosím, řekne mi někdo, kam v souhrnném hlášení (jsem plátce) mám uvést služby co jsem nakoupil (Facebook Ads) ? Umím jen poskytnuté (Google AdSense), ale tohle ne.
Mám strach, že když se to nespáruje, bude se finančák hned o mě otírat. :(
19. 1. 2014 18:52:44
https://webtrh.cz/diskuse/adsense-vs-financni-urad/#reply985207
nahoru
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
19. 1. 2014 18:58:46
Podle mě to je řádek 5. v Přiznání k dani z přidané hodnoty platné od 1.1.2011. Položka je označena jako "Přijetí služby s místem plnění podle § 9 odst. 1 od osoby registrované k dani v jiném členském státě"
Do souhrnýho hlášení Vies se imho vyplňujou jen příjmy...
19. 1. 2014 18:58:46
https://webtrh.cz/diskuse/adsense-vs-financni-urad/#reply985206
Jan Kroupa
verified
rating uzivatele
(120 hodnocení)
19. 1. 2014 19:11:40
Ano, přijetí služby (AdWords, Facebook atd.) na ř. 5, v případě plátce je možný odpočet (při splnění podmínek) na ř. 43. Identifikovaná osoba bez nároku na odpočet, přiznanou DPH odvede FÚ.
19. 1. 2014 19:11:40
https://webtrh.cz/diskuse/adsense-vs-financni-urad/#reply985205
marekpospichal
verified
rating uzivatele
19. 1. 2014 19:48:22
Děkuji za reakce, ale jak může potom uživatelka fotodoma tvrdit, že kvůli tomu, že do souhrnného hlášení neuvedla nákup tiskárny ze Slovenska, tak to finančák hned zjistil?
Proč tu v téma všichni mluví o tom, že se tohle páruje, když se to nikam neuvádí?
Třeba Martin Kejzlar nahoře píše:
---
Když jsi registrovaná osoba, tak podáváš Souhrnné hlášení. Je to takový soupis plateb, které jsi od googlu dostal. A google zase vykazuje, kolik komu zaplatil. takže se to dá jednoduše poznat.
---
Děkuji moc za odpovědi, mám v tom ale pořád nepořádek. :-(
19. 1. 2014 19:48:22
https://webtrh.cz/diskuse/adsense-vs-financni-urad/#reply985204
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit