Zadejte hledaný výraz...

Adsence reklamy na stránce vs. vlastní Google vyhledávání

Karel Novák
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 5. 2010 10:29:25
Zdravím zajímal by mě Vás názor / zkušenost se ziskem z vyhledání google nasazeným do stránky. Zkoušel jsem s tímto experimentovat a výsledek je z mého pohledu rozpačitý. Pokud vezmu data za cca 1/2 roku zpět z jednoho projektu:
Adsence pro obsah:
průměr zobrazení stránky: 2657
průměr proklik: 99
průměr MP pro stránku: 3,73%
průměr eCPM: 1,33 €
Adsence pro vyhledávání:
průměr zobrazení: 31
průměr prokliky: 1
míra prokliku: 3,57%
průměr eCPM: 1,62 €
Ve výsledku je sice vyhledávání zhruba stejně efektivní jako reklamy na stránkách, ale podíl je s bídou 1% toho co přinese reklama na stránce. Takže zvažuji, jestli se vůbec vyplatí mít tam něco takového nasazeného.
Pokud máte nějakou zkušenost a jste ochotni se o ni podělit, sem s názorem :)
1. 5. 2010 10:29:25
https://webtrh.cz/diskuse/adsence-reklamy-na-strance-vs-vlastni-google-vyhledavani#reply498721
Podla mna sa to oplati a to z toho dôvodu, ze to vyhladavanie je relevantne. No ked nechces, reklamu tam mat nemusis, to sa da tusim cez google Analytics pridat vyhladavanie :)
3. 5. 2010 01:49:08
https://webtrh.cz/diskuse/adsence-reklamy-na-strance-vs-vlastni-google-vyhledavani#reply498720
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit