Zadejte hledaný výraz...

AdFox – nepripisana platba

andrej02
verified
rating uzivatele
15. 4. 2008 08:34:48
Zdravim,
Podarilo sa niekomu v najblizsej dobe spojit s niekym z slovenskeho adfox? Ja sa uz nejake dva tyzdne snazim o pripisanie platby telefony nezdvihaju, e-maily neodpovadaju a tu http://www.adfox.sk/kontakty.phtml maju uz pravdepodobne neaktualne kontakty. Ma niekto kontakt s netcentrumom?
15. 4. 2008 08:34:48
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-nepripisana-platba#reply61378
lukas339
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
15. 4. 2008 10:12:53
Zkus to přes českou podporu ať tě třeba přepojí.
15. 4. 2008 10:12:53
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-nepripisana-platba#reply61377
Slovenský AdFox končí, ale peníze by ti určitě vyplatit, respektive vrátit (nechápu z příspěvku, jestli jsi partner nebo inzerent) měli. Zkus to kdyžtak přes českou podporu, jak říká Lukáš.
15. 4. 2008 11:22:21
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-nepripisana-platba#reply61376
Milan Kryl
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
17. 4. 2008 09:10:01
adFOX nabídne zcela nové možnosti, nyní dočasně pozastaví registrace
Tisková zpráva
Bratislava, 17.4.2008
Reklamní systém adFOX na Slovensku nabídne za několik měsíců zcela nové možnosti, které přinesou zákazníkům nesrovnatelně větší komfort při zadávání kampaní, výhodnější podmínky a efektivnější zásah cílové skupiny. Do uvedení nové verze adFOXu bude dočasně pozastavena registrace nových zákazníků a partnerských webů. Důvodem pozastavení registrací je především technologická náročnost přechodu na nový systém.
O spuštění nového adFOXu na Slovensku a nových možnostech budeme zákazníky i partnerské weby včas informovat. Pro stávající zákazníky a partnerské weby se nic nemění, českého adFOXu se změna netýká.
,,Po spojení našich firem máme velké ambice a chceme nabídnout našim zákazníkům zcela novou úroveň služeb“ říká Igor Kalaš, výkonný ředitel spojených firem a doplňuje: ,,Čeká nás proto velký úkol a tím je sjednocení našich reklamních systémů napříč zeměmi. Vzhledem k tomu, že jde o zcela zásadní upgrade systému, nelze jej provést za provozu stávajícího systému. Věřím, že tento krok naši zákazníci i partneři v budoucnu ocení“.
V případě dotazů mohou zákazníci nebo partneři využít emailovou adresu adfox@netcentrum.sk anebo telefonní číslo 02/32131280.
17. 4. 2008 09:10:01
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-nepripisana-platba#reply61375
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit