Zadejte hledaný výraz...

Ach tá reklama

arsenik1
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
27. 11. 2013 10:34:59
ale najprv otázka: Aké reklamné predmety sú najviac žiadané ( tašky, hrnčeky, klučenky, kalendáre, perá, tričká...) a ich aký je ich efekt? alebo len klasicky natlačit nejaké letáky a zaspamovat čo najviac schránok? :) lebo slovákovi ak mu neukážeš,že niečo také existuje tak to nikdy na nete nenájde.
lebo z doterajších skúseností nemá význam:
registrácia do katalogov - nízka navštevnost
výmena odkazov - málo webov je ochotných vymienať odkazy a ked ano tak ich tam majú kvantum
partnerský program - nikto sa nezapojí do partnerskeho programu pokial tam nevidí aspon 50% zisk z objednávky a chce byt na 2. den milionar. ( neratam velke int.obchody )
SEO- môžeš byť prvý na klučové slovo ale nikto to negúgli
kúpa reklamy na webe- zaplatíte 50€ za banner na webe a na váš web príde 5 ludí za celý mesiac
ps: ujovi googlovi na kavu nedam, a reklama v TV je drahá :)
27. 11. 2013 10:34:59
https://webtrh.cz/diskuse/ach-ta-reklama#reply970392
Roman Ernst
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
27. 11. 2013 10:45:55
Reklamní předměty ti moc tržby nezvednou a v letáky taky moc nevěřím. Na tohle mi prostě přijde nejlepší Adwords. možná pak ještě Etarget apod.
27. 11. 2013 10:45:55
https://webtrh.cz/diskuse/ach-ta-reklama#reply970391
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 11. 2013 11:13:42
Neni špatný si polepit auto reklamou. Jednorázová investice a vidí tě i ten kdo nechce :) dopad to dle mě musí mít. Nejde to sice měřit ale musí mít :)
27. 11. 2013 11:13:42
https://webtrh.cz/diskuse/ach-ta-reklama#reply970390
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 11. 2013 11:20:20
@arsenik1: z toho co píšete mi vyplývá, že spíš nemáte strategii. ty prvky fungují všechny. ne na všech trzích, ne pro každou tržní pozici, ne pro každý rozpočet, ne pro všechny doby návratnosti.
27. 11. 2013 11:20:20
https://webtrh.cz/diskuse/ach-ta-reklama#reply970389
kurtas2656
verified
rating uzivatele
27. 11. 2013 12:13:48
o aký produkt sa jedna ak nechceš byť úplne presný tak aspoň uveď oblasť
27. 11. 2013 12:13:48
https://webtrh.cz/diskuse/ach-ta-reklama#reply970388
hodon
verified
rating uzivatele
27. 11. 2013 12:42:23
Ja mam rad firmy co rozdavaji obleceni, kancelarske potreby a hrnky. ja nakupuji jen u obchu s kladnou recenzi. kdyz me nekdo spamuje ci otravuje s letaky. Tak to ani nectu.
27. 11. 2013 12:42:23
https://webtrh.cz/diskuse/ach-ta-reklama#reply970387
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
27. 11. 2013 13:35:39
V každé oblasti funguje něco jiného. Dělat reklamu na něco co lidé neznají (tudíž nehledají) je vždy složitější a nákladnější. Napiš obor a pak se můžeme bavit konkrétně.
27. 11. 2013 13:35:39
https://webtrh.cz/diskuse/ach-ta-reklama#reply970386
Dála Musil
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
27. 11. 2013 16:59:42
Zmiňované předměty se nehodí ani tak na reklamu jako spíš udržení loajality zákazníků.
Jako nejlepší hodnotím dle dosavadních zkušeností kalendáře a propisky, protože při práci je má obvykle člověk pořád na očích.
V kalendáři je též možné nechat inzerovat někoho dalšího a jejich výrobu si tak i trochu zlevnit :)
27. 11. 2013 16:59:42
https://webtrh.cz/diskuse/ach-ta-reklama#reply970385
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
26. 12. 2013 19:16:16
Kdo je cílová skupina? Reklama by se měla přizpůsobit cílovce. Je to sdělení pro ně. Proto by mělo jít kanálem a formou, kterým rozumí a reagují na ně...
26. 12. 2013 19:16:16
https://webtrh.cz/diskuse/ach-ta-reklama#reply970384
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
26. 12. 2013 19:30:54
siva01:
tohle nemusí být vždycky pravda...
Cílová skupina produktu nemusí být vždy stejná s kupní sílou, takže to takhle paušalizovat, zvláště pokud nevíme o jaký produkt jde, je dle mého totální pitomost.
26. 12. 2013 19:30:54
https://webtrh.cz/diskuse/ach-ta-reklama#reply970383
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
27. 12. 2013 10:54:39
Napsal intehos;1037073
siva01:
tohle nemusí být vždycky pravda...
Cílová skupina produktu nemusí být vždy stejná s kupní sílou, takže to takhle paušalizovat, zvláště pokud nevíme o jaký produkt jde, je dle mého totální pitomost.
Na počátku každé marketingové úvahy má být potřeba. Lidi musí něco potřebovat, aby to chtěli. Proto třeba iPhone není jen chytrý telefon. Apple totiž neprodává jen telefon, ale i image. Kdyby Steve prodával jen telefony, tak by byl celkem noname.
Proto bychom nejprve měli definovat potřeby a pak až navrhnout produkt, který je řeší. Klidně může řešit i jiné potřeby, které nejsou přímo spojené s funkcí produktu, ale sekundárními přidanými hodnotami (sociální prestiž, cool pocit, stavovská sounáležitost, etc).
27. 12. 2013 10:54:39
https://webtrh.cz/diskuse/ach-ta-reklama#reply970382
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
27. 12. 2013 11:26:24
siva01:
mluvíme každý jiným jazykem :)
27. 12. 2013 11:26:24
https://webtrh.cz/diskuse/ach-ta-reklama#reply970381
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit