Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

5 důvodů, které zákazníka odradí od nákupů na vašem eshopu.

AlanAlda
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 2. 2013 14:40:34
Vadí Vám opakující se popisy zboží - jenže co když to zboží bohužel není tak složité na to, abych o něm psal romány jako je například spotřební materiál. Neříkám to, když prodávám notebook to je jiná, ale nemůžete to myslet takto obecně přece.....
14. 2. 2013 14:40:34
https://webtrh.cz/diskuse/5-duvodu-ktere-zakaznika-odradi-od-nakupu-na-vasem-eshopu/strana/2/#reply865432
king014
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
15. 2. 2013 13:14:04
Kvalitní popisky ať se klidně opakujou milionkrát klidně i se stejnejma obrázkama, na eshopu nehledám kulurní zážitek, nechci číst romány ale pouze rychle nakoupit. Proto mi vadí chaos u pomisků, jedno zboží má parametry tam, druhé onam a třetí vůbec. Je smutný že poslední dobou mi nabídne rychleji a přehledněji info produktu ta zlá heuréka a ne obchodník
Napsal AlanAlda;909469
Vadí Vám opakující se popisy zboží - jenže co když to zboží bohužel není tak složité na to, abych o něm psal romány jako je například spotřební materiál. Neříkám to, když prodávám notebook to je jiná, ale nemůžete to myslet takto obecně přece.....
15. 2. 2013 13:14:04
https://webtrh.cz/diskuse/5-duvodu-ktere-zakaznika-odradi-od-nakupu-na-vasem-eshopu/strana/2/#reply865431
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
15. 2. 2013 16:23:16
Napsal SilvieLuisa;908358
Mě trochu odrazuje, pokud je povinné pole telefon. Nechci PPL a jejich volání v sedm ráno, nechci telemarketing.
Ten kdo mi nedá telefon, tak si nezaslouží poslat balíček. Ať si takový zákazník nakupuje jinde. Pro mne to je věcí důvěry ... je přecijenom větší pravděpodobnost, že mi zákazník nepřevezme balík, než že já jako prodejce zneužiji tel. kontaktu. Naštěstí jsou zákazníci zvyklí telefon dávat. Také jsem toto pole neměl povinné, ale často se mi stávalo, že ani dopravce tyto balíky nikam nevozil (není telefon, necháme ho jen projít depy a napíšeme "nezastižen"). Od té doby jasně povinné políčko. Poskytnout telefon hned je to nejmenší co pro mne a pro sebe může zákazník udělat ... Stejně tak požaduji od každého plnou registraci se souhlasem zasílání novinek. Pokud ode mne zákazník něco chce, tak to nejmenší co pro mne může udělat je poskytnout mi možnost ho znovu oslovit. Jo, kolikrát jsem četl "bla bla bla" objednávky bez registrace bla bla. Pro mne je důležitá jedna věc, konverzní poměr těch co přijdou na reklamní email je 15-20%, to je jestli se nepletu 4x účinnější než srovnávače.
---------- Příspěvek doplněn 15.02.2013 v 16:25 ----------
Napsal AlanAlda;909469
Vadí Vám opakující se popisy zboží - jenže co když to zboží bohužel není tak složité na to, abych o něm psal romány jako je například spotřební materiál. Neříkám to, když prodávám notebook to je jiná, ale nemůžete to myslet takto obecně přece.....
Takový produkt neexistuje ... je potřeba se inspirovat "Teleshopingem" :-)
15. 2. 2013 16:23:16
https://webtrh.cz/diskuse/5-duvodu-ktere-zakaznika-odradi-od-nakupu-na-vasem-eshopu/strana/2/#reply865430
Lukáš Židek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
17. 2. 2013 22:17:33
Napsal beraniste;910058
Ten kdo mi nedá telefon, tak si nezaslouží poslat balíček. Ať si takový zákazník nakupuje jinde. Pro mne to je věcí důvěry ... je přecijenom větší pravděpodobnost, že mi zákazník nepřevezme balík, než že já jako prodejce zneužiji tel. kontaktu. Naštěstí jsou zákazníci zvyklí telefon dávat. Také jsem toto pole neměl povinné, ale často se mi stávalo, že ani dopravce tyto balíky nikam nevozil (není telefon, necháme ho jen projít depy a napíšeme "nezastižen"). Od té doby jasně povinné políčko. Poskytnout telefon hned je to nejmenší co pro mne a pro sebe může zákazník udělat ... Stejně tak požaduji od každého plnou registraci se souhlasem zasílání novinek. Pokud ode mne zákazník něco chce, tak to nejmenší co pro mne může udělat je poskytnout mi možnost ho znovu oslovit. Jo, kolikrát jsem četl "bla bla bla" objednávky bez registrace bla bla. Pro mne je důležitá jedna věc, konverzní poměr těch co přijdou na reklamní email je 15-20%, to je jestli se nepletu 4x účinnější než srovnávače.
Konverzní poměr z mailingu 15 až 20% je velmi hezké číslo. I když je to z relevantního mailingu, tak tohle číslo je velmi podařené. Nedá se nic jiného než gratulovat a popřát jen tak dál :)
17. 2. 2013 22:17:33
https://webtrh.cz/diskuse/5-duvodu-ktere-zakaznika-odradi-od-nakupu-na-vasem-eshopu/strana/2/#reply865429
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
17. 2. 2013 23:56:16
To asi bude tím, že prakticky obsah mailu napíšu již do předmětu. Ten, koho zpráva nezajímá, a koho by znechutila, ji ani neotevře. Proto mám minimální odhlašování z posílání těchto nabídek. A pro toho, kdo mail otevře jsou nabídky tak zajímavé, že jich musí využít. Ty produkty (nebo různé jiné varianty) jsou zvyklí kupovat a tak na padesátiprocentní slevy rádi slyší.
17. 2. 2013 23:56:16
https://webtrh.cz/diskuse/5-duvodu-ktere-zakaznika-odradi-od-nakupu-na-vasem-eshopu/strana/2/#reply865428
Lukáš Židek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
18. 2. 2013 10:08:34
Jasně, tomu rozumím to je v naprostém pořádku. Předmět je nesmírně důležitý faktor pro mailing. Něco podobného jsem napsal:
http://www.eshopie.cz/myty-o-eshopu/zakladni-pravidla-jak-na-e-mailing
plně s tebou souhlasím a gratuluji. To je dobrý postup! :)
Napsal beraniste;911112
To asi bude tím, že prakticky obsah mailu napíšu již do předmětu. Ten, koho zpráva nezajímá, a koho by znechutila, ji ani neotevře. Proto mám minimální odhlašování z posílání těchto nabídek. A pro toho, kdo mail otevře jsou nabídky tak zajímavé, že jich musí využít. Ty produkty (nebo různé jiné varianty) jsou zvyklí kupovat a tak na padesátiprocentní slevy rádi slyší.
18. 2. 2013 10:08:34
https://webtrh.cz/diskuse/5-duvodu-ktere-zakaznika-odradi-od-nakupu-na-vasem-eshopu/strana/2/#reply865427
Lukáš Židek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
26. 2. 2013 21:35:40
Po nějaké době došlo k rozšíření článků http://www.eshopie.cz/rady-jak-na-eshop/dalsi-duvody-ktere-odradi-v-eshopu-nakoupit
Napadají Vás další důvody ???
26. 2. 2013 21:35:40
https://webtrh.cz/diskuse/5-duvodu-ktere-zakaznika-odradi-od-nakupu-na-vasem-eshopu/strana/2/#reply865426
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit