Zadejte hledaný výraz...

40 dní od reklamace | Alza.cz

David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
25. 7. 2018 15:09:32
Napsal pawlisko;1476311
Ty jsi reklamoval kolobezku po mesici? Mesic jsi na ni jezdil, neco urval a ted cekas ze ti daji novou? To fakt?
Ja mam tedy take pocit, ze kdyby mi treba prasklo kolecko, tak to asi nebude moje vina i kdybych na ni jezdil kazdy den dve hodiny...
Jasne, pokud by s kolobrndou skakal z chodniku, tak je situace jina...
25. 7. 2018 15:09:32
https://webtrh.cz/diskuse/40-dni-od-reklamace-alza-cz/strana/2#reply1358012
Zbynek Subert
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
25. 7. 2018 15:20:26
Já si myslím, že někdo u Alzy pochybil, nějak mi tu chybí papír, že reklamace byla nebo nebyla uznána a návrh dalšího řešení.
Já kdysi reklamoval kameru, používal jsem jí týden a při natáčení nereagovala na vypnutí. Tak jsem jí reklamoval. Ozvali se mi 32.den, že reklamace byla vyřízen novou kamerou. Ať se stavím na prodejnu. Já, že bych radši peníze zpět a hned si koupím jinou, dražší. Oni, že ne, že peníze vrátit nemohou. Já, že se mi ozvali až 32.den a tím pádem odstupuji od smlouvy a chci peníze. Trochu čuměli a pak mi dali peníze :) A to si myslím, že je i tvůj případ. Oni pochybili a ty teď můžeš odstoupit od smlouvy za to, že ti někdo nedal prostě vědět do 30ti dní.
25. 7. 2018 15:20:26
https://webtrh.cz/diskuse/40-dni-od-reklamace-alza-cz/strana/2#reply1358011
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
25. 7. 2018 15:23:41
Zbyňku máš pravdu, ale jen v pripade ze ma protokol nebo nejake potvrzeni o tom ze to dal na reklamaci a ne na opravu... Proto sem se nahore ptal jestli an to ma nebo nema nejaky papir...
25. 7. 2018 15:23:41
https://webtrh.cz/diskuse/40-dni-od-reklamace-alza-cz/strana/2#reply1358010
Napsal Aleš Jiříček;1476318
Zbyňku máš pravdu, ale jen v pripade ze ma protokol nebo nejake potvrzeni o tom ze to dal na reklamaci a ne na opravu... Proto sem se nahore ptal jestli an to ma nebo nema nejaky papir...
Mě ho vždycky na pobočce Alzy dali teda :-O . Bylo tam info o závadě a domluvené řešení, včetně data.
25. 7. 2018 15:24:45
https://webtrh.cz/diskuse/40-dni-od-reklamace-alza-cz/strana/2#reply1358009
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
25. 7. 2018 23:21:51
letos jsem u Alzy také naletěl, nesl jsem do reklamace malý notebook po pár týdnech používání, na pobočce se mi přímo zeptali, jestli chci opravit nebo vrátit peníze, chtěl jsem opravit (byl za dobrou cenu a nechtěl jsem vybírat nový). Za pár týdnů chtěli zaplatit opravu. Lísteček mi žádný nedali, prý je vše na stažení na webu, tam nic nebylo. Skoro to vypadá na zajímavou obchodní strategii.
25. 7. 2018 23:21:51
https://webtrh.cz/diskuse/40-dni-od-reklamace-alza-cz/strana/2#reply1358008
Mishoo
verified
rating uzivatele
26. 7. 2018 12:18:09
Toto mi skôr príde ako polovičná True story.
Príde mi to skôr ako keby si súhlasil s opravou, ktorá nemusí byť uznaná u výrobcu ako "reklamácia" - teda že to bola napr. chyba materiálu atď atď...
V každom prípade si mal žiadať príjemku reklamácie a tú podpísať, žiadne opravy ani nič podobné. Ak by si mal tento papier o prijatí reklamácie, tak na 31 deň prídeš do Alzy a vyžiadaš peniaze, reps. odstúpenie od zmluvy, a nemôžu mať proti tomu žiadny problém.
Neviem ako u teba prebehol napr. celý proces / rozhovor s predajcom, ale bolo by dobré keď už sa na niečo pýtaš napísať všetko ako to bolo. TOto vyzerá celkom divne. Je možné že ako bolo spomenuté, alza si pripravila nový "Know how" na "reklamácie" formou opráv :).
Týchto topicov na Očierňovanie alzy je nespočet, ale väčšinou to nie je chyba len predajcu, ale obi dvoch strán ak sa na niečom dohodli, resp. ak kupujúci nemá dostatočné znalosti tak si s tebou bude Alza robiť čo chce, ale to nie je dôvod ju podľa mňa hate-ovať.
26. 7. 2018 12:18:09
https://webtrh.cz/diskuse/40-dni-od-reklamace-alza-cz/strana/2#reply1358007
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
26. 7. 2018 13:34:08
U Alzy mám taky jednu skvělou zkušenost. Technik mi přijal na reklamaci iPhone, potvrdil záruku, sdělil, že je vše v pořádku, že mi zřejmě dají nový telefon. Otočil na mě obrazovku, kde jsem měl podepsat reklamaci a řekl mi, že tam je vše, co mi teď řekl. Po 30 minutách čekání jsem neváhal a podepsal. Do e-mailu jsem pak dostal reklamační protokol, kde se záruka na opravu nevztahuje. Druhý den jsem šel za vedoucím reklamace jestli to jsou správné postupy jejich zaměstnanců, načež jsem dostal omluvu a dostal i nový telefon.
Chce to bojovat. Běžně všechno čtu, ale u takové kraviny mě nenapadlo, že mi ten pracovník lže do očí.
26. 7. 2018 13:34:08
https://webtrh.cz/diskuse/40-dni-od-reklamace-alza-cz/strana/2#reply1358006
lada1979
verified
rating uzivatele
26. 7. 2018 19:52:34
Napsal czkevin10;1476254
Chtěl bych se zeptat jestli někdo němá podobnou zkušenost a jak to řešil.
15.5.2018 - zakoupil jsem koloběžku v hodnotě cca 6000 Kč u Alza.cz
15.6.2018 - jsem ji reklamoval, neboť se nalomila jedna část a koloběžka tak byla nepoužitelná
25.7.2018 - reklamace stále není vyřízena, po telefonickém rozhovoru mi bylo sděleno, že to není klasická reklamace, ale oprava
Nevíte tedy, jak taková oprava může trvat (v Alze to neví)? Popřípadě jak mám postupovat?
Pokud jsi nekupoval na IČ, tak jsi měl při reklamaci určit, zda chceš slevu, výměnu, opravu či odstoupit. I pokud by jsi souhlasil s opravou musí být také provedena do 30 dnů takže 31. den jsi mohl odstoupit leda, že by jsi souhlasil s prodlouženín doby.
26. 7. 2018 19:52:34
https://webtrh.cz/diskuse/40-dni-od-reklamace-alza-cz/strana/2#reply1358005
Hatsumeika
verified
rating uzivatele
26. 7. 2018 21:00:21
V prvé řadě jsi vůbec neměl kupovat na Alza. To jsou šejdíři. Jen hlupáci a naivkové kupují na Alza.cz. Máš co jsi chtěl (levnou koběžku, čínský šunt na jedno použití), tak teď nefňukej. Zaplatíš si opravu + dopravu a počkáš si, protože Alza to poslala na opravu zpět do Číny.
Zatím si kup 2 další, než ti tu porouchanou opravějí.
26. 7. 2018 21:00:21
https://webtrh.cz/diskuse/40-dni-od-reklamace-alza-cz/strana/2#reply1358004
Souhlasim. To by se v UK nestalo.
27. 7. 2018 10:59:02
https://webtrh.cz/diskuse/40-dni-od-reklamace-alza-cz/strana/2#reply1358003
Jirka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 7. 2018 18:49:03
Na toto je jednoduché řešení, poslat (stačí po emailu) odstoupení od smlouvy z důvodů nedodržení zákonné lhůty pro vyřízení reklamace do 30 dní. Pokud nebudou chtít vrátit peníze nebo zaslat nové zboží ( to samé) tak se obrátit na ČOI, a potom to bude v pohodě
27. 7. 2018 18:49:03
https://webtrh.cz/diskuse/40-dni-od-reklamace-alza-cz/strana/2#reply1358002
lada1979
verified
rating uzivatele
27. 7. 2018 19:14:46
Nejsem si jist zda by jim takový email vůbec "došel". Ale na druhou stranu by to zcela jistě urychlilo opravu a třeba by to bylo najednou již 14 dnů opravené:)
27. 7. 2018 19:14:46
https://webtrh.cz/diskuse/40-dni-od-reklamace-alza-cz/strana/2#reply1358001
Napsal Jiří Hudec;1476694
Na toto je jednoduché řešení, poslat (stačí po emailu) odstoupení od smlouvy z důvodů nedodržení zákonné lhůty pro vyřízení reklamace do 30 dní. Pokud nebudou chtít vrátit peníze nebo zaslat nové zboží ( to samé) tak se obrátit na ČOI, a potom to bude v pohodě
Ocividne to neni pro alzu reklamace. Takze zadna lhuta tam neni
27. 7. 2018 19:51:07
https://webtrh.cz/diskuse/40-dni-od-reklamace-alza-cz/strana/2#reply1358000
AB
verified
rating uzivatele
(178 hodnocení)
27. 8. 2018 15:34:12
UPDATE:
Dne 24.8.2018 mi byl vystaven dobropis na vrácení peněz a zmíněnou koloběžku již stáhli z prodeje.
27. 8. 2018 15:34:12
https://webtrh.cz/diskuse/40-dni-od-reklamace-alza-cz/strana/2#reply1357999
lada1979
verified
rating uzivatele
27. 8. 2018 20:29:49
Díky konečně někdo kdo i napíše jak to dopadlo.
27. 8. 2018 20:29:49
https://webtrh.cz/diskuse/40-dni-od-reklamace-alza-cz/strana/2#reply1357998
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit