Zadejte hledaný výraz...

30minut.cz – obchodni model obsahoveho projektu

Jake v CR dnes existuji reklamni / medialni agentury?
Jaky rozdil je mezi reklamni a medialni agenturou?
Kdo dnes dokaze prodavat reklamu na IT obsahovych webech?
5. 1. 2009 09:07:56
https://webtrh.cz/diskuse/30minut-cz-obchodni-model-obsahoveho-projektu/strana/2#reply190438
Mike
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
5. 1. 2009 09:23:23
Napsal Jiri.Mach;181660
Jake v CR dnes existuji reklamni / medialni agentury?
Jaky rozdil je mezi reklamni a medialni agenturou?
Kdo dnes dokaze prodavat reklamu na IT obsahovych webech?
Jak jaké? Agentur jsou stovky.
Reklamní agentura většinou zajišťuje kreativu a produkci, mediální se pak stará o nákup médií, ve kterých se ta reklama bude točit.
Kdokoliv, kdo má potřebný kontakty. Zas tak těžké to není, stačí znát ty správné lidi.
5. 1. 2009 09:23:23
https://webtrh.cz/diskuse/30minut-cz-obchodni-model-obsahoveho-projektu/strana/2#reply190437
Václav Hodek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
5. 1. 2009 09:39:17
Obojího existuje spousta, co takhle zkusit nějaký katalog?
Reklamky většinou produkují reklamní materiály dle přání zákazníka (tj. od banneru po TV spot), mediálka pak tyhle materiály umístí v mediích dle nějakých kritérií, jako věková hranice, atd. V podstatě má inzerent vždy reklamku + mediálku.
On se vždycky najde někdo, kdo má o takovou reklamu zájem, pokud je dostatečně kvalitní web, ale chce to trochu práce.
5. 1. 2009 09:39:17
https://webtrh.cz/diskuse/30minut-cz-obchodni-model-obsahoveho-projektu/strana/2#reply190436
Václav Hodek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
5. 1. 2009 09:39:55
Koukám, že jdu s křížkem po funuse :).
5. 1. 2009 09:39:55
https://webtrh.cz/diskuse/30minut-cz-obchodni-model-obsahoveho-projektu/strana/2#reply190435
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit