Zadejte hledaný výraz...

2x dodané zboží – zákazník nereaguje

Potřebuji radu, jak dál postupovat.
Zákazník si 6.1 objednal zboží a předem zaplatil v hodnotě 330,-Kč
Zboží jsem druhý den odeslal a dál už se o zásilku nestaral.
15.1 dní zákazník napsal, jak dlouho že má čekat.
Přes online poštu jsem zjistil, že zásilka zřejmě vůbec neodešla z podací pošty (možná ano, ale v online ne).
Zásilku jsem reklamoval a poslal zákazníku druhé zboží, s tím, že pokud dorazí oboje, ať to 1 pošle zpět.
18.1 zákazník převzal obě zásilky a už nereaguje.
Psal jsem 2x mail ani na jeden neodpověděl.
Zkusit ještě zavolat? Nebo napsat "vyhružný mail", poslat fakturu?, požadovat náklady po ČP?
s poštovným jde o 380,-Kč
29. 1. 2019 16:34:46
https://webtrh.cz/diskuse/2x-dodane-zbozi-zakaznik-nereaguje/#reply1385848
Bezduvodne obohaceni. Takze bud kaslat na 380 nebo tomu dat jeste par dnu zda neni na horach nebo poslat zly dopis.
Ja bych asi zvolil dvojku a pak jednicku.
29. 1. 2019 17:22:31
https://webtrh.cz/diskuse/2x-dodane-zbozi-zakaznik-nereaguje/#reply1385847
vikin
verified
rating uzivatele
29. 1. 2019 18:04:14
pošli slušný email
a dál to neřeš se* na něj
29. 1. 2019 18:04:14
https://webtrh.cz/diskuse/2x-dodane-zbozi-zakaznik-nereaguje/#reply1385846
Napsal Radek O.;1508984
Bezduvodne obohaceni. Takze bud kaslat na 380 nebo tomu dat jeste par dnu zda neni na horach nebo poslat zly dopis.
Ja bych asi zvolil dvojku a pak jednicku.
OK. ještě počkám 14dní
Jako serou mě nepřebírači, ale toto mě sere jako víc :)
---------- Příspěvek doplněn 29.01.2019 v 18:06 ----------
Napsal vikin;1508992
pošli slušný email
a dál to neřeš se* na něj
slušný jsem poslal už 2x
jako seru na víc věcí, třeba na vratky, nebo když někdo reklamuje 2x SD kartu že nejde, ale mě normálně funguje, stálo mě to XY peněz na poštovném, ale toto mě sere.
29. 1. 2019 18:04:34
https://webtrh.cz/diskuse/2x-dodane-zbozi-zakaznik-nereaguje/#reply1385845
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 1. 2019 18:41:49
Lidi jsou hajzlové. To si nevybereš.
Já třeba na Ebay v UK koupil náhradní díl za 4500Kč a prodejce mi ho taky poslal dvakrát a paradoxně o tom ani nevěděl. Napsal jsem mu mail co stím a byl tak překvapenej, že mu Čech chce vrátit drahý balík, že mi pak asi 3x děkoval.
Nejvíc mě rozesmálo, že mi poslal už vyplacený štítky od ČP do mailu na vytištění a poštovné bylo nižší, než kdybych to platil já. Fakt nevím, jak to ta bolševická pošta dělá.
29. 1. 2019 18:41:49
https://webtrh.cz/diskuse/2x-dodane-zbozi-zakaznik-nereaguje/#reply1385844
skyppy2000
verified
rating uzivatele
29. 1. 2019 18:59:22
Buď rád, že jsi přišel jen o 380 Kč. Pokud neraguje dal bych tomu pár dní a poslal ten výhružnej mail. Nicméně z výše částky se podle mě jedná jen o přestupek, takže k soudu by to ani nešlo když by šlo tvrdý na tvrdý.
Já takhle jednou kvůli chybě v databázi přišel o produkt za 15 500 a díky automatizaci se na to přišlo až zpětně po 5ti dnech. Zákazník samozřejmě hrál mrtvýho brouka. No a od Hostingu na jejichž straně chyba vznikla mi taky nijak nepomohli. Lidi jsou poctiví a nepoctiví. Holt jsi měl smůlu a narazil na nepoctivého.
29. 1. 2019 18:59:22
https://webtrh.cz/diskuse/2x-dodane-zbozi-zakaznik-nereaguje/#reply1385843
Šimanskí
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
29. 1. 2019 19:16:33
Škoda není tak vysoká, aby si riskoval negativní hodnocení/pomluvu na internetu. Jeho ip adresu bych ale zablokoval
29. 1. 2019 19:16:33
https://webtrh.cz/diskuse/2x-dodane-zbozi-zakaznik-nereaguje/#reply1385842
jasně cena není vysoká, ale když je někdo nepoctivý nemá mu to jen tak projít
uvidíme, počká týden dva a pak zavolám
29. 1. 2019 19:31:33
https://webtrh.cz/diskuse/2x-dodane-zbozi-zakaznik-nereaguje/#reply1385841
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
29. 1. 2019 23:37:52
Také mě toto chování irituje. Zásadní problém je, že nemáte odstup a já to mám stejně. Dokud to budete řešit osobně a nebudete na to mít hotové procesy, tak vás to bude jen štvát, stejně jako tady většinu z nás. Jenže průsery a nestandardy v menších firmách prostě řeší šéf ... v těch velkých se o takových zálažitostech a banalitách ani nedozví.
29. 1. 2019 23:37:52
https://webtrh.cz/diskuse/2x-dodane-zbozi-zakaznik-nereaguje/#reply1385840
Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 1. 2019 04:22:24
Lol... Nechápu co máte s tim "ser na to", "buď rád, že je to jen .*** kč", atd...
Zákaznici si s vámi utíraj prdel a vy se nechávate. Hlavně, nedostat negativní hodnocení(na které můžete reagovat a vysvětlit co to bylo za pí*usa).
30. 1. 2019 04:22:24
https://webtrh.cz/diskuse/2x-dodane-zbozi-zakaznik-nereaguje/#reply1385839
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 1. 2019 05:45:03
Napsal Bogdan;1509049
Lol... Nechápu co máte s tim "ser na to", "buď rád, že je to jen .*** kč", atd...
Zákaznici si s vámi utíraj prdel a vy se nechávate. Hlavně, nedostat negativní hodnocení(na které můžete reagovat a vysvětlit co to bylo za pí*usa).
Problém je, že díky socialismu a státní ochraně ten vyčůránek vpodstatě nic neudělal. Není možnost ho jakkoliv postihnout.
30. 1. 2019 05:45:03
https://webtrh.cz/diskuse/2x-dodane-zbozi-zakaznik-nereaguje/#reply1385838
Naopak, je lehce postizitelny skrze bezduvodne obohaceni.
30. 1. 2019 07:44:53
https://webtrh.cz/diskuse/2x-dodane-zbozi-zakaznik-nereaguje/#reply1385837
Napsal Radek O.;1509060
Naopak, je lehce postizitelny skrze bezduvodne obohaceni.
Je tam nějaká "promlčecí doba"? 15. 12. 2017 nám převzal zákazník zásilku, kterou jsme omylem poslali bez dobírky. Na upomínky k uhrazení minulý rok (2018) nereagoval, telefon nebere. Celkem to je téměř 1700 Kč.
30. 1. 2019 21:21:48
https://webtrh.cz/diskuse/2x-dodane-zbozi-zakaznik-nereaguje/#reply1385836
Napsal tomaskriz;1509251
Je tam nějaká "promlčecí doba"? 15. 12. 2017 nám převzal zákazník zásilku, kterou jsme omylem poslali bez dobírky. Na upomínky k uhrazení minulý rok (2018) nereagoval, telefon nebere. Celkem to je téměř 1700 Kč.
Nevim zeptejte se treba google. Ale u dluhu jsou to tusim 3 roky abyste vznesl narok.
30. 1. 2019 21:32:32
https://webtrh.cz/diskuse/2x-dodane-zbozi-zakaznik-nereaguje/#reply1385835
martinzsa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 1. 2019 23:19:33
daj mu jeden dva tyzdne ci nahodou naozaj medzicasom niekam nezdrhol mimo net a preto neodpoveda a ak sa neozve ani potom napis oficialne dopis ze sa jedna o bezdovodne obohatienie a ak ned9jde k naprave postupis to dalej.
a kazdy kto pise ze to nechat tak si doplnte do svojho postu link na vlastny shop, nech ludia vidia kde sa da zadarmo bez postihu objednavat, pripadne preposlite zakladatelovi vlákna 380kc lebo to pre vas ocividne niesu peniaze...
30. 1. 2019 23:19:33
https://webtrh.cz/diskuse/2x-dodane-zbozi-zakaznik-nereaguje/#reply1385834
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit