Zadejte hledaný výraz...

14 denní lhůta na vrácení a poštovné

Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 11. 2009 21:36:43
Napsal lukio;389787
A proč by mu zasílal zpět peníze, když je zboží poškozené a může za to zákazník? Zákazník může zaslat zboží zpět ve stanovené lhůtě pokud není poškozeno. Pak na toto nárok nemá...resp. pokud zašle tak mu vrácení peněz nemůžete uznat. Nevím jak jinak by se to dalo řešit, než že zboží držet do té doby, než zákazník zašle peníze za zpětné odeslání zboží zpět na adresu zákazníka (samozřejmě ve stejném stavu, tzn. poškozené).
Varianta jedna:
domluva se zákazníkem, že si prodávající nechá poškozené (a již neprodejné?) zboží i peníze
Varianta dvě:
zákazník uzná vinu a trvá alespoň na vrácení poškozeného zboží ... prodávající zboží vyšle až po úhradě poštovného (směrem od prodávajícího ke kupujícímu) předem na účet
Varianta tři:
se zákazníkem není domluva, neuznává vinu na poškození zboží a chce vrátit peníze .... prodávající se odvolává na obch.podmínky a je podle mě v právu, takže bych zadokumentovala stav, nic nikomu nevracela nebo vrátila jen nějakou část ceny výrobku (podle druhu poškození a možnosti opravy) a čekala co bude dál
3. 11. 2009 21:36:43
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/strana/2#reply396862
Martin
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
3. 11. 2009 22:48:07
Napsal androidka;389782
MaXemail: tady jde o to, že zboží přišlo poškozené, takže peníze asi prodávající vracet nechce ;)
Napsal lukio;389787
A proč by mu zasílal zpět peníze, když je zboží poškozené a může za to zákazník? Zákazník může zaslat zboží zpět ve stanovené lhůtě pokud není poškozeno. Pak na toto nárok nemá...resp. pokud zašle tak mu vrácení peněz nemůžete uznat. Nevím jak jinak by se to dalo řešit, než že zboží držet do té doby, než zákazník zašle peníze za zpětné odeslání zboží zpět na adresu zákazníka (samozřejmě ve stejném stavu, tzn. poškozené).
Samozřejmě, že peníze budu zasílat až po zkontrolování zboží :rolleyes:
Ježiši tohle je fakt mor, řeší se zde otázka na jednu odpověď asi 20 flame odpověďmi. Pokud si neodpovíte ani na tak jednoduchou otázku dejte ruky pryč od obchodování. Ušetříte si problémy a ostatním nervy :rolleyes:
3. 11. 2009 22:48:07
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/strana/2#reply396861
lukio
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
4. 11. 2009 00:31:45
Napsal MaXemail;389867
Samozřejmě, že peníze budu zasílat až po zkontrolování zboží :rolleyes:
Ježiši tohle je fakt mor, řeší se zde otázka na jednu odpověď asi 20 flame odpověďmi. Pokud si neodpovíte ani na tak jednoduchou otázku dejte ruky pryč od obchodování. Ušetříte si problémy a ostatním nervy :rolleyes:
No nemůžu si pomoct, ale ten flame si z velké části tady vytvořil také ty...na otázku jsi neodpověděl a naopak jsi napsal věci mimo míso...takže zamést před vlastním prahem by neškodilo...
androidka: ano, dobré shrnutí, já tak nějak ze skepse předpokládal, že se zákazníkem v takovém případě kdy pošle poškozené zboží v té lhůtě 14ti dnů domluva moc rozumná nebude...
4. 11. 2009 00:31:45
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/strana/2#reply396860
Matej666
verified
rating uzivatele
31. 1. 2012 00:10:42
Čtu ze na otazku stejně nebyla dana jasna odpověd. Dle jakého zakona mám právo peníze nevrátit?a kdo mi dosvědčuje ze zbozi porušil zakaznik a ne já (proto ze nechci vracet penize) ?? Já jsem prohrál soud a musel jsem za zbozi vrátit kupni cenu 4990,- soudní výlohy a odměnu advokatovy 8350,- a 7,5% z prodlení 300,-Kč a nakonec se mi vrátilo zbozi ktere bylo poškozeno. Ptám se na ktere straně je zakon??? V Minulém roku jsem platil DPH cca 500 000,- ktere jsou použity na platy státním zaměstnancům soudcům atd. Já jich platím a oni jsou ještě proti me
31. 1. 2012 00:10:42
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/strana/2#reply396859
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit