Zadejte hledaný výraz...

Tvorba loga od freelancera nebo agentury?

Online prezentace je dnes mnohem důležitější než v minulém tisíciletí. Internet má doma takřka každý, informace jsou volně dostupné, stačí je umět vyhledat. A protože vizuální stránka je na prvním místě, neměli byste zapomínat na otázku spojenou s logem. Budete do něj investovat? A koho vlastně oslovíte? Je pravda, že existují i generátory log, které jsou zcela zdarma. Začínající OSVČ ale jistě dobře tuší, že co je zdarma, nemusí být vůbec kvalitní, spíše naopak. Můžete si tedy vybrat freelancera, ale také dát důvěru agentuře. V čem tkví zásadní rozdíly?

Frelancerovi trvá tvorba loga déle

Otázku, která je spojená s vizuální identitou, řeší i sportovní kluby. Pokud jste příznivcem některého z nich, jistě víte, že se v posledních sezonách mohla změnit řada věcí. Příkladem za všechny může být Slavia Praha, která prezentovala v roce 2022 nové logo. Vraťme se ale blíže k původnímu tématu. Zvolíte si freelancera nebo dáte přednost agentuře? Velkým benefitem první varianty může být její cenová hladina, ale bude to znamenat dlouhodobý prospěch i pro vaši mladou firmu? Možná některého freelancera znáte i osobně, ale bude lepší, když si vše řádně promyslíte. Pojďme si zmínit i základní nevýhody, které má v porovnání s agenturou, resp. grafickým studiem. Cena totiž není první a zároveň poslední věc, jíž budete v tomto případě řešit.

  • Freelancer možná má výhodu v nabídkové ceně, ale jeho rozsah služeb je nepochybně menší.
  • Kdo potřebuje mít logo co nejdříve, nemusí být spokojen. Jednotlivci trvá výroba loga déle.
  • Zásadní jsou také zkušenosti. Grafická studia mají za sebou řadu velmi různorodých zakázek.

V čem je další výhoda grafického studia?

Zástupci grafických studií dobře vědí, že logem a jeho výrobou všechno teprve začíná. Jde o první krok v online byznysu. Následovat bude i originální webová prezentace, papírový leták, jenž musí zaujmout už na první pohled a řada dalších věcí. Vlastní loga mohou mít nejen firmy nebo OSVČ, ale také územní celky, příkladem za všechny je Karlovarský kraj. Grafici v profesionálních studiích mohou zadavateli připravit i reklamní video, které bude v nejmodernějším 4K rozlišení. Krátký reklamní spot totiž nesporně řekne víc než jiné formy prezentace. S grafickým studiem můžete řešit i otázku digitálního marketingu. Jinak řečeno, investice do reklamy a prostoru na společensky oblíbených sociálních sítích. Kdo chce na začátku uspět, ten by se měl zaměřit na akci na všech dostupných frontách.


Kategorie