Otázka, která je skutečně klíčová, pokud stojíte na prahu nové etapy kariéry. Každý podnikatel si musí vybudovat reputaci úplně od nuly a dostane se na vrchol jen vlastní pílí. Důležité ale je, aby pozadu nezůstávala jeho sebeprezentace v online světě, která v moderní době přináší nové kontakty a zakázky. Pokud hledáte kvalitu, pomocí níž se pak budete lišit od konkurence, nesázejte na první značku, se kterou se seznámíte. Mnohem důležitější je, abyste si na začátek ujasnili priority. Víte, co pro vás může udělat grafické studio? Určitě to není jen logo, nabídka je mnohem pestřejší!
Grafické studio zajistí firemní identitu
Až příliš nízké ceny oproti konkurenci? Pozor, v tomto případě se zaměřte na reputaci, která nemusí být z nejlepších. Grafické studio by mělo mít opravdu něco za sebou, dlouholeté zkušenosti jsou vždy výrazným plus. Hodně se dozvíte i na osobní schůzce se šéfem studia, ale i lidmi, kteří budou mít přímo na starosti vaši poptávku. Nezapomeňte, devět z deseti lidí si zapamatuje snadněji obrázek, text je až na druhém místě. Dobře zpracovaná grafická stránka webu, ale i zvolené logo, jsou tedy prioritou. Nepodceňujte ani další reklamní materiály, leták nebo vizitka jsou reprezentanty vaší společnosti a vyžadují zásadní pozornost.
Doporučení hrají velmi důležitou roli
Je vámi zvolená firma ověnčena medailemi z různých akcí, které ve světě grafiky a designu opravdu něco znamenají? Potom jste na dobré cestě, protože Národní cena za design a další podobná ocenění nejsou určena pro druholigové hráče. Léta zkušeností, nabídka garance spokojenosti a možnost spolupráce i na dalších dílčích věcech (např. PPC kampaň) jsou další dílky do kvalitní skládačky. Pokud designér, kterého zvažujete oslovit, sám přednáší nebo publikuje v odborných magazínech, můžete si být naprosto jistí jeho profesionalitou.