Zadejte hledaný výraz...

Kdy se vyplatí najmout grafické studio?

Obrazový materiál vládne světu, v 21. století je jasné, že jen pouhý text nestačí. Musíte se svou značkou umět vizuálně zaujmout široké okolí. A k tomu vám mohou dopomoci zkušení odborníci, kteří se zabývají počítačovou grafikou. Spolupráce s nimi není složitá, po diskuzi s nimi získáte mnohem jasnější představu, kam spěje vaše firma v digitální sféře. Jak by řekl klasik, změna je život a je nutné se přizpůsobit okolnostem doby. V kterém případě je tedy vhodná spolupráce právě s grafickým studiem? Pojďme se na tuto problematiku podívat podrobněji.

Grafické studio nabídne jiný pohled

Pokud jste se na svou firmu a produkty dívali dosud jen z jednoho úhlu, dostanete úplně novou zpětnou vazbu. Grafické studio totiž nabídne odlišný pohled na věc a přináší také komplexní služby. Nemusí jít jen o tvorbu loga, ale i krátké reklamní spoty nebo redesign webových stránek. Na všem se totiž dá pracovat, prostor pro zlepšení se nabízí v mnoha rozměrech. Cenová hladina, kterou zaplatíte za vizuální identitu, může být na první pohled vysoká, pohybuje se obecně v rozmezí 50 až 100 tisíc korun. Pokud máte rozpočet na grafiku podstatně nižší a sotva vám zaschl inkoust na živnostenském listu, zřejmě nebudete vhodnou cílovou skupinou. V případě, že už máte značku, která na trhu působí delší dobu a žádá si redesign, dobře víte, že se taková investice vrátí na oblibě u širokého spektra zákazníků. Nejen zde platí, že hlavní je zaujmout a prodat! V čem je ještě výhoda grafických studií?

  • Jeden člověk nezvládne vše najednou. Ve skupině si lidé rozdělí práci podle své odbornosti.
  • Natočíte krátké video, rozjedete PPC kampaň, necháte si upravit web. Jde o komplexnost.
  • Pomohou vám také s otázkou SEO. Přátelství s vyhledávači se v podnikání hodně vyplácí.

Kreativní tým se postará o vše podstatné

Tvorba loga a tvorba brandu je jen první krok, brzy budete potřebovat dělat další, protože v online marketingu na sebe musí všechno velmi přehledně navazovat. S reklamním spotem se přidá úplně nová grafika na vašem firemním webu, nový rozměr dáte i papírovým letákům a vizitkám. Tak například, etiketa lahve, ve které bude váš produkt (jistě, od pupalkového oleje až po víno), může dostat úplně jinou vizáž. A protože lidé ocení hezké věci, můžete si nacenit svůj výrobek úplně jinak a stále být na příjemných číslech v oblasti prodeje.


Kategorie