Zadejte hledaný výraz...

Každá firma by dnes měla zvážit založení účtu na Instagramu

V České republice má Instagram 2,9 milionu uživatelů. Lidé na něm nesledují pouze své přátele a známé osobnosti, ale také značky, které mají rádi. Firmám se tak zde nabízí dokonalé prostředí pro prezentaci svých produktů, služeb, a především firemní kultury a s ní spojených hodnot. Mnoho českých firem však tuto příležitost stále nevyužívá.

Instagram je jednou z nejrychleji rostoucích sociálních sítí. Čím dál více firem chce být vidět na sociálních sítích a mladá generace si bez nich nedokáže představit život.

Tato aplikace je právě především o lidech a vzájemné interakci. Díky tomu si tak firma může vytvořit hodnotný obsah a vybudovat vztah se svými zákazníky. Může tak tím ukázat, že jí nejde jen o prodej, ale především o ně. Díky vzájemné interakci si tak vytváříte vztahy, ze kterých se pak může vyvinout mnoho dlouhodobých spokojených zákazníků.

Kromě zákazníků může firma na Instagramu oslovit také budoucí kolegy. Přibližně sedm z deseti mileniálů navštíví sociální sítě firmy předtím, než jí vůbec odešlou svůj životopis. Zajímají se totiž především o firemní kulturu, kterou na sociálních sítích firma prezentuje.

Každá firma by tak proto měla zvážit založení Instagramového účtu a s ním spojenou Instagramovou strategii, která jí pomůže k dosažení jejích cíle. Rovněž by se neměla bát investovat do kvalitního správce či propagace příspěvků. Výhodou je, že i velmi nízký budget pomůže v rychlejším rozvoji a budování značky na Instagramu.

Bez plánování se to však neobejde. Ve firmě by Instagram neměl být kanálem, kde se příspěvky vymýšlí ze dne na den, ale měl by být pevnou součástí marketingové strategie s jasnými a předem danými cíli. Příspěvky by měly být v souladu s dalšími online i offline marketingovými aktivitami, měl by ladit vizuálně i obsahově.

Stejně jako ve zbytku světa, i v ČR tvoří největší uživatelskou základnu (60 procent) lidé od 18 do 34 let, dominují hlavně ženy. Pokud tedy spadá cílová skupina firmy do tohoto věku, bude tak schopna zasáhnou široké publikum. Pro cílové skupiny ve věku nad 40 let by se měla spíš soustředit na propagaci na jiných kanálech.


Dále čtěte:

Nevhodně zvolená platební metoda může odradit od nákupu na vašem e-shopu

Špionážní zařízení vám pomohou zabezpečit vaši firmu


Vydáno
7. 1. 2021
Tagy