Zadejte hledaný výraz...

Aplikace, které vám usnadní práci z domova

Pracujete na dálku, ale potřebujete mít pod kontrolou své zaměstnance? Případně hledáte aplikaci, která vám zjednoduší komunikaci napříč celou firmou? Pak si do svého mobilního telefonu či počítače nainstalujte ty správné aplikace.

Když sedí všichni pohromadě v jedné kanceláři, má to výhodu zejména v tom, že se jednoduše na všem domluvíte, všechno si řeknete, ukážete, vzájemně si pomůžete, dovysvětlíte si, co potřebujete, předáte si potřebné dokumenty i informace. Ale co dělat, když pracuje každý z druhého konce země? Nebo dokonce planety? No tak, žijeme v jedenadvacátém století. Dneska už je práce možná a hlavně jednoduchá odkudkoliv, jen musíte znát pár mobilních vychytávek.

Zoom

Propojí vás s kýmkoliv, s kolegy, zákazníky i s rodinou. V aplikaci si lehce naplánujete video konferenci, všem pošlete online pozvánku a ve smluvený čas se všichni na Zoom připojíte a online schůzka může začít.

Slack

Slack je v současné době, i mezi Čechy, velmi populární. Představuje vhodné řešení pro centralizovanou komunikaci a spolupráci v týmu. Navíc interaguje i s dalšími aplikacemi. Můžete si přes ni také posílat důležité dokumenty.

Google Hangouts

Kdo má rád Google, jistě Google Hangouts zná. Přes aplikaci můžete volat i chatovat.

Microsoft Teams

Microsoft Teams je také velmi oblíbený, především když jste zvyklí pracovat s Microsoftem. Rovněž přes tuto aplikaci lze chatovat, volat a zároveň provozovat vzdálenou spolupráci.

Trello

Trello lidé využívají nejenom na chatování a volání, ale také na jakoukoliv jinou organizaci práce. Lze v ní vytvářet přehledné nástěnky i stanovovat priority. Hodí se vám nejenom při komunikaci se zaměstnanci, ale i klienty, kteří aspoň mají neustálý přehled o tom, jak práce postupuje.

Freelo

Tento nástroj vám usnadní správu úkolů a projektů. Jeho ovládání je velmi intuitivní, a kdykoliv si s něčím nebudete vědět rady, můžete se obrátit na podporu. Přestože je Freelo český projekt, směle konkuruje těm zahraničním. Můžete si v něm nejen spravovat projekty, ale také měřit čas, nastavovat oprávnění a vybírat si z několika typů šablon.

G suite

Poskytuje komplexní balíček veškerých Google nástrojů, mezi které patří například Gmail, Google Docs, Google Sheets, Google Drive a mnoho dalších. Pracovat mohou všichni členové najednou a v reálném čase. Všechny účty jsou dokonale zabezpečeny, a správcovské nástroje vám poskytují maximální kontrolu nad všemi účty.

Toggl

Potřebujete mít přehled nad tím, kolik kdo stráví času nad zadaným úkolem? Tato aplikace vám poskytne dokonalou kontrolu nad všemi zaměstnanci i nad tím, na čem zrovna pracují i jak dlouho.

Todoist

Někdo používá papírové diáře, někdo například poznámkový blok ve svém mobilním telefonu. A někdo využívá ty správné aplikace, do kterých si sepíše všechny své myšlenky, nápady a úkoly.

Dropbox

Dříve byl jenom cloudovým úložištěm, dnes představuje efektivní nástroj pro týmovou spolupráci.

TomatoTimer

Máte v domácím prostředí problém se soustředěním, ale rádi byste se soustředění naučili? Nainstalujte si aplikaci, která vám odměří soustředěnou práci. Jakmile cyklus skončí, můžete si dát kratší či delší pauzu a pak zase v soustředěné práci pokračovat. Dejte sbohem prokrastinaci.


Vydáno
17. 3. 2022
Kategorie
Tagy