24.11.2022 12:12
1
Dobrý den, již nějakou dobu tvořím obsahový affiliate web. Články, recenze a srovnání jsou tedy to co webu může vydělat nějaké peníze. Upřímně témat o čem psát je strašně moc a já sám nedokážu web pravidelně plnit novým obsahem. ( Nemám moc zkušeností s psaním a vše mi hrozně trvá). Proto jsem si již nechal pár článku vytvořit ale cena za NS je cca 350-500+ Kč. Tzn minimálně 1000 Kč za smysluplný článek. 
Může mi někdo poradit kdy se to vyplatí? Web zatím nevydělává na pravidelné bázi a mám strach investovat do článků zbytečně moc peněz. Pokud zde má někdo nějakou zkušenost budu moc rád za rady. 
24.11.2022 12:21
2
Nechávat si tvořit obsah za peníze je poměrně nákladná činnost. 1000 Kč za článek, když ti projekt nic nevydělává nemá dlouhodobě smysl. Prostě dál piš sám, jinak zatím pálíš peníze, které bys mohl investovat jinam, třeba do propagace. Zeptej se sám sebe, proč nemůžeš ten obsah plnit sám. Jestli na to nemáš čas a nemáš ani finance to nechat dělat kvalitně někoho jiného, zavři to. Affil je v tomhle poměrně zrádný a dokud nemáš pořádné základy a stabilní cashflow, nemá smysl najímat externisty.

Recenze a srovnání jsou teď zrovna hodně vratký byznys. Nejen, že je takových projektů celkem dost, ale taky nedávno Google vydal update, kde ty nekvalitní poměrně slušně sestřelil a plánuje s nekvalitními recenzemi bojovat i dál. A upřímně, nemyslím si, že udělat poctivou a rozsáhlou recenzi, nebo srovnání, s vlastním obsahem, fotkami, videem lze za 1 000 Kč, dle mého ani za 5 000 Kč. Nad takovou recenzí lze strávit klidně 15 hodin, aby za něco stála, byla věrohodná a vydělávala.

Pochybuji, že ti někdo může dle tvých parametrů co udáváš odpovědět, kdy se ti to začne vyplácet. Dle mého nikdy, dokud se nezmění přístup a investice.
24.11.2022 12:23
3
Každá sranda něco stojí a upřímně 350 Kč za NS je v případě copywritera na OSVČ relativně nízká cena (byť samozřejmě to je úplně jinde než jiné nabídky na affil webech). Není to jen o tom, že copywriter něco napíše a pak pošle. Většinou to musí nastudovat, dát tomu formu a pracuje s klíčovými slovy. Jinými slovy dělá právě to, aby ta návštěvnost na webu a s ní spojené zisky nebyly nahodilé, ale pravidelné. 
Samozřejmě druhou variantou je zaplevelit web srovnáním a recenzí čehokoliv za pár korun, kde redaktor na třech NS tluče prázdnou slámu. Jestli to někomu funguje, tak budiž. Ale reálný přínos takového webu je fakt minimální. 
24.11.2022 18:37
4
Počkej až zjistíš, že musíš investovat do zpětných odkazů, jinak je ti obsah k ničemu.