Přátelé,
provozujeme u TELE3 řadu domén + hostingových služeb. Nicméně často řešíme padání emailů do spamu a to i u nových domén. SPF a DMARC záznam by měl být ok. Jejich poštovní server není nikde na blacklistu. Zkoušel jsem i měnit poštovní klietny (Outlook, Bat!, Thunderbird ..). Bez výsledku. Podle některých IT z firem, kde padáme do spamu, je chyba v DKIM záznamu, což já asi neovlivním (nebo?).
Xkrát jsem se snažil řešit vše s jejich podporou, ale telefon tam zásadně nikdo nebere a když už si s někým píšu emaily, dělá ze mě debila než aby konstruktivně pomohl.
Poradíte někdo, jak to pořešit? Případně doporučíte hosting, kam můžu vše převelet a mít klid?
Díky moc.
Edit: Ještě přidám info, že nefunguje vyžádání informace od serveru, zda byla zpráva doručena.
Úvod Google Analytics 4 – část 2
WEBINÁŘ -
Záznam