logo
31.03.2021 14:39
1
Jedou vám všechny weby hostované na wedosu? Mně nenajede ani web wedosu.
31.03.2021 14:41
2
Mám stejný problém, celý den mi dnes od nich jeden web padá a teď všechny :(
31.03.2021 14:46
3
WEDOS Status - aktuální stav služeb
31.03.2021 15:16
4
Skromné rýpnutí ...
Fakt vám to stojí za těch pár korun, mít takový "spolehlivý" hosting?
Nekamenujte mě, ale přijde mi, že to je co týden, nejaký problém.
31.03.2021 15:29
5
Smutné.
31.03.2021 17:11
6
A co čekáte od lowcostu? Za mě i kdyby měli každý týden hodinu nebo dvě výpadek, tak mi to je úplně volný. Na Wedos dám malý web, kdy pro zákazníka je podstaná hlavně cena a nebudu tam cpát aplikace, které potřebují běžet 24/7.

U Wedosu mám stovky spravovaných / dodávaných malých webů. Ještě si žádný zákazník nikdy nestěžoval. Proč asi? Nemá tam jaderný reaktor a nečeká, že to poběží ještě s podporou od rána do večera.
31.03.2021 18:16
7
Ono si stačí registrovat mail a upozornění přijde předem. Stalo se to tak poprvé za dva roky co si pamatuju, tak nevím co někteří brečíte.
31.03.2021 19:43
8
Původně odeslal petrspetla
Ono si stačí registrovat mail a upozornění přijde předem. Stalo se to tak poprvé za dva roky co si pamatuju, tak nevím co někteří brečíte.
brečí je ti, co za "levný peníz" z upřimného srdce "doporučuji" to nej :-D stačí se podívat lupa a wedos a je hned vidět kdo nejčastěji komentuje:-D asi tak
Taky nemám pocit že by to klientům vadilo
01.04.2021 07:53
9
Porad dokola, porad dokola. Vzdyt uz neplati ani to o te cene. Jsou mnohem lepsi poskytovatele i na obycejne microsite.

Wedos je proste des. Udelali jen masivni kampan, na kterou se chytli lajci a kdyz neco prebiram, bezi to na Wedosu, protoze oni jsou prece nejepsi...
01.04.2021 08:13
10
Heh, to fakt nema konce :)
01.04.2021 11:26
11
Původně odeslal Spouter
A co čekáte od lowcostu? Za mě i kdyby měli každý týden hodinu nebo dvě výpadek, tak mi to je úplně volný. Na Wedos dám malý web, kdy pro zákazníka je podstaná hlavně cena a nebudu tam cpát aplikace, které potřebují běžet 24/7.

U Wedosu mám stovky spravovaných / dodávaných malých webů. Ještě si žádný zákazník nikdy nestěžoval. Proč asi? Nemá tam jaderný reaktor a nečeká, že to poběží ještě s podporou od rána do večera.
Srovnávat kritické aplikace s "běžnými" webovkami je docela zcestné. Je jasné, že když na tom webu/aplikaci závisí moje podnikání, tak to nebudu cpát na sdílený hosting, bez ohledu na jeho cenu, ale zajistím adekvátní podmínky pro jeho provoz. Ale pak jsou weby, pro které by vlastní HW, cloud nebo jen VPS byl ekonomický nesmysl a jsou přijatelná i rizika, že web bude mít výpadky, ale ty by i tak neměly být často a trvat řádově hodiny.

Takže od lowcostu ve zkratce očekávám, že ta základní služba bude běžet s co možná nejméně problémy, ale vše ostatní oželím a nebo příp. extra připlatím, ale zcela rezignovat na to, že je to lowcost, tak přece výpadky X hodin týdně jsou v pohodě, to by mě štvalo i u nějakých webů co běží "jen tak", natož u webů, za které jsem si nechal zaplatit a takový špatný hosting jim doporučil.
01.04.2021 14:19
12
Původně odeslal quinux
Srovnávat kritické aplikace s "běžnými" webovkami je docela zcestné. Je jasné, že když na tom webu/aplikaci závisí moje podnikání, tak to nebudu cpát na sdílený hosting, bez ohledu na jeho cenu, ale zajistím adekvátní podmínky pro jeho provoz. Ale pak jsou weby, pro které by vlastní HW, cloud nebo jen VPS byl ekonomický nesmysl a jsou přijatelná i rizika, že web bude mít výpadky, ale ty by i tak neměly být často a trvat řádově hodiny.

Takže od lowcostu ve zkratce očekávám, že ta základní služba bude běžet s co možná nejméně problémy, ale vše ostatní oželím a nebo příp. extra připlatím, ale zcela rezignovat na to, že je to lowcost, tak přece výpadky X hodin týdně jsou v pohodě, to by mě štvalo i u nějakých webů co běží "jen tak", natož u webů, za které jsem si nechal zaplatit a takový špatný hosting jim doporučil.
A kdo srovnává kritické aplikace s běžnými? Asi jsem je omylem seřadil abecedně... Jasně jsem napsal, že nic kritického na Wedos nepatří, potažmo na žádný lowcost bez záruk. Je nevím, co zde všichni mají ve zvyku řešit cokoliv za někoho jiného. Prostě někomu vyhovuje Wedos a někomu ne. Když ti nevyhovuje, tak já ti to rozhodně neberu, ať si pod lowcostem představuješ co chceš.

Já nikomu Wedos nevnucuji. Většina zákazníků příjde už s tím, že mají doménu i hosting a to právě u Wedosu. Mám zákazníky, kteří provozují na Wedosu i e-shopy s tisíci produkty. Pokud by po mě chtěli hosting ohodnotit nebo vybrat jiný, tak bych jim Wedos pro e-shop nedoporučil. Kdyby ale po mě chtěl např. malíř pokojů web a bude tam mít jen stránky úvod, služby, reference, galerie, kontakt apod., tak mu Wedos doporučím jako méně spolehlivý avšak pro mě s dobrou administrací a správou, která mi usnadní práci. Je na něm co si zvolí.
01.04.2021 18:45
13
Je to plánovaný výpadek a ještě ranní. Nechápu, kde je problém, navíc se netýká všech webů. Pokud to někom vadí, ať si zaplatí lepší hosting. Však je to skoro zadara.
02.04.2021 08:08
14
Plánovaný? Pak píšou, že měli problém s clusterem a dávají lidem kompenzace wtf?
Plánované odstávky se snad dělají mimo špičku a provoz ne?
Tohle je jen další ukázka amatérismu od Wedosu.
02.04.2021 10:13
15
Původně odeslal Wladass
Plánovaný? Pak píšou, že měli problém s clusterem a dávají lidem kompenzace wtf?
Plánované odstávky se snad dělají mimo špičku a provoz ne?
Tohle je jen další ukázka amatérismu od Wedosu.
V čem je to amatérismus? Víš kolik na jejich hostingu běží webů? Pokud si zaplatím nejlevnější variantu, nemohu očekávat 100% fuknčnost. Eshop mi běží na dražší a výpadek jsem neměl ani jednou. Na levnější variantě, které se to dotklo, mám pár webů a hodinový výpadek mě fakt nezabije.
A jinak co bys doporučil jako alternativu?
02.04.2021 10:24
16
Cena ale nemá odrážet kvalitu služeb, však za to celou dobu Wedos promuje přece. Nebudu tady nic doporučovat, protože tady 99% stejně kouká jen na cenu a ne na kvalitu.
02.04.2021 10:59
17
Původně odeslal Wladass
Cena ale nemá odrážet kvalitu služeb, však za to celou dobu Wedos promuje přece. Nebudu tady nic doporučovat, protože tady 99% stejně kouká jen na cenu a ne na kvalitu.
Promují Garance dostupnosti 99,99 %. Když vezmu v potaz, že to byl u mě jediný výpadek za dva roky, tak to sedí. Navíc se stále bavíme o hostingu za 33Kč měsíčně.
A samozřejmě, že cena odráží kvalitu služeb. Když si připlatíš, dostáváš lepší služby. Proto bych případně hosting porovnával při stejné nebo podobné ceně.
02.04.2021 13:23
18
já myslím, že poslední dobou cena nevyjadřuje naprosto nic akorát schopnost obchodníka to za tu cenu prodat:)
05.04.2021 14:08
19
Dnes jim to zas nejede, ani hlavní wedos web, mé stránky taky ne.
05.04.2021 14:11
20
Smutné 😀 hlavně že dělali aprílový vtípky.
05.04.2021 14:13
21
A už to rozjeli, super.
05.04.2021 16:42
22
Původně odeslal Wladass
Smutné 😀 hlavně že dělali aprílový vtípky.
U Wedosu je aprílový žert celý rok a tou dostupností.
06.04.2021 12:52
23
Zas nejde? :D
06.04.2021 13:00
24
Ne, nejde...
Tady je opět super odpověd z Wedosu, mám pocit že si z nás dělají legraci, když nabízejí 60korun...
Dobrý den,

Dochází k opakovaným útokům i dnes, nejedná se o standardní situaci. Prosíme o trpělivost, pracujeme na odlazení.Lze zažádat o kompenzaci formou měsíce zdarma.

S přáním hezkého dne,

Lukáš Bukovský

WEDOS Internet, a.s.
Masarykova 1230
373 41 Hluboká nad Vltavou
Česká republika
06.04.2021 16:24
25
Ale aspoň komunikují. Já už jsem trpělivej po tom, co měl gransy měsíc výpadek :))

Původně odeslal VerunS
Ne, nejde...
Tady je opět super odpověd z Wedosu, mám pocit že si z nás dělají legraci, když nabízejí 60korun...
Dobrý den,

Dochází k opakovaným útokům i dnes, nejedná se o standardní situaci. Prosíme o trpělivost, pracujeme na odlazení.Lze zažádat o kompenzaci formou měsíce zdarma.

S přáním hezkého dne,

Lukáš Bukovský

WEDOS Internet, a.s.
Masarykova 1230
373 41 Hluboká nad Vltavou
Česká republika
07.04.2021 16:20
26
hosi, hosi, hosi,

kdybyste nepili ty plechovky energy-drinku, nejste tak "naspeedovany" a tyhle banality zaspite :-)
07.04.2021 16:34
27
jo jo taky mě náš IT konejšil, že nikdo další z jeho klientů výpadky ani nezaregistroval a kdybych mu to neřekl ani o tom neví, tak nevím jestli ho nemám vyměnit, když emaily chodili s půldenním zpožděním. Ale můžu si za to asi sám, když pracuji o svátcích:)