Zadejte hledaný výraz...

Hledáme kdo má zkušenosti s Měsíčním reportingem – Servicedesk, monitoring infrastruktury

Potřebovali bychom vzor měsíčního reportingu máte nějaké zkušenosti, které bychom chtěli následně implementovat.
Bodově:
A) Servicedesk:
počet uzavřených/otevřených incidentů za dané období, jejich závažnost, doba od vzniku do odstranění incidentů;
počet uzavřených/otevřených požadavků za dané období, doba od přijetí požadavku do ukončení realizace požadavku;
počet uzavřených/otevřených změn za dané období, doba od nahlášení do provedení změn,
B) Monitoring infrastruktury, vykazování a způsob sledování:
dostupnosti infrastruktury;
výsledků zálohování;
kriticky vytížených prvků.
V případě dotazů mě neváhejte kontatktovat.
Jiří Jiráček
jiracek@adwell.cz
92 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
5 hodnocení
členem od 7. 11. 2012
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
ikona hodnoceni
od Karel Benáček (37 hodnocení)
7. 10. 2021

Obchod dokončen rychle a bez problémů. Doporučuji.

ikona hodnoceni
od MO (0 hodnocení)
2. 12. 2020
Excelentní spolupráce! S uživatelem proběhlo vše v naprostém pořádku a jsem spokojen.
ikona hodnoceni
od SaraG00 (5 hodnocení)
21. 12. 2018

Super spolupráce. Určitě bych pro pana Jiřího pracovala opětovně!

Další poptávky Více