logo
04.02.2021 19:23
1
Ak by sa niekto chcel rozhodnúť medzi vytvorením Dropshipping a Affiliate eshopu, čo považujete z vlastných skúseností ako eshopára a z pohľadu zákazníka za výhodu a čo za nevýhodu týchto rôznych riešení eshopu?

Co se právě děje na Webtrhu?

04.02.2021 20:21
2
Z definice těch dvou pojmů to není jasné? :-)
05.02.2021 08:10
3
dropshipping e-shop - zákazník dokončí objednávku na vašem e-shopu a ta se automaticky přepošle partnerovi
affiliate katalog - zákazník klikne na tlačítko např. koupit a je přesměrován na e-shop partnera, kde dokončí objednávku
přeposílání - zákazník dokončí objednávku na vašem e-shopu a vy jí musíte manuálně přeposlat partnerovi.

Nejvýhodnější je dropshipping, tedy za předpokladu, že partner odesílá objednávku vaším jménem.
05.02.2021 09:22
4
Původně odeslal Josef Budka
dropshipping e-shop - zákazník dokončí objednávku na vašem e-shopu a ta se automaticky přepošle partnerovi
affiliate katalog - zákazník klikne na tlačítko např. koupit a je přesměrován na e-shop partnera, kde dokončí objednávku
přeposílání - zákazník dokončí objednávku na vašem e-shopu a vy jí musíte manuálně přeposlat partnerovi.

Nejvýhodnější je dropshipping, tedy za předpokladu, že partner odesílá objednávku vaším jménem.
Ďakujem, ale ja teóriu ovládam. Otázka nebola o definícii. Moja otázka je o vašich skúsenostiach, aké máte.
05.02.2021 09:31
5
Ani v jednom prípade nič rozumné nezarobíš (lokálne). Na tovare máš buď mizivú maržu a veľký trh, alebo veľkú maržu a malý trh. Takže buď to mať ako jeden z kanálov (affil) pre obsahový web, alebo na získanie skúseností.
05.02.2021 13:10
6
Tak zkušenost bude dost inviduální, zaleží na spousty věcech od marketingu, přes niku až po technické řešení. Výhodou affiliate je jeho bezúdržbovost. Jestliže dokážeš přivést lidi, tak se o nic víc starat nemusíš. Jeho nevýhodou je nižší konverzivost. Přeci jen, docela dost lidí zavře okno jakmile zjistí že koupě produktů se mu zobrazuje na jiné stránce než kde si ho našel. A pak jsou tu samozřejmě provize, u affiliate jsou nižší než u dropshippingu. Už jenom proto, že si jejich výši nemůžeš nastavit. Výhody dropshippingu jsou zjevné. Budování brandu, komunikace se zákazníkem a větší loajalita kupujících.