logo
02.12.2020 19:16
1
Ahojte,

dnes mi přistál ve schránce email od netio.cz. Píšou tam kluci nenažraný, že když si u nich nabijete kredit, a do deseti měsíců ho nevyčerpáte, automaticky jim propadne. Co na takové v mých očích šmejdské chování říkáte??

Hezký den,

tímto si vás dovolujeme informovat, že s účinností od 1. 1. 2021 dochází k zavedení platnosti kreditu na kreditovém účtu. Každý kladný pohyb kreditu na kreditovém účtu bude mít platnost 10 kalendářních měsíců a pokud nebude v této lhůtě jakkoli uplatněn, automaticky propadne. Platnost se bude týkat všech kladných pohybů kreditu (i zpětně), přičemž kredit se bude čerpat vždy od nejstaršího kladného pohybu k nejnovějšímu. Pokud tedy kredit aktivně využíváte, neměla by Vás tato změna ovlivnit. V případě, že se bude blížit vypršení platnosti neuplatněného kreditu, upozorníme Vás na to e-mailem a nebudete to tak muset složitě počítat.

Níže Vám ještě zasíláme dva příklady, jak to bude v praxi fungovat.

Příklad 1 (bez propadnutí kreditu)
20.12.2020 – kladný pohyb: 1000 CZK (zůstatek 1000 CZK)
02.03.2021 – kladný pohyb: 500 CZK (zůstatek 1500 CZK)
03.03.2021 – úhrada služeb: -900 CZK (zůstatek 600 CZK)
05.07.2021 – úhrada služeb: -300 CZK (zůstatek 300 CZK)
13.12.2021 – úhrada služeb: -300 CZK (zůstatek 0 CZK)

Příklad 2 (s propadnutím kreditu)
20.12.2020 – kladný pohyb: 1000 CZK (zůstatek 1000 CZK)
02.03.2021 – kladný pohyb: 500 CZK (zůstatek 1500 CZK)
03.03.2021 – úhrada služeb: -900 CZK (zůstatek 600 CZK)
20.10.2021 – propadnutí kreditu: -100 CZK (zůstatek 500 CZK)
13.12.2021 – úhrada služeb: -300 CZK (zůstatek 200 CZK)
02.01.2022 – propadnutí kreditu: -200 CZK (zůstatek 0 CZK)

Budete-li mít k tomuto nějaké dotazy, neváhejte se na nás obrátit.

S přátelským pozdravem
za NETIO Solutions s.r.o.
Automat - odesílatel automatických zpráv
Kontakt: (+420)777226588, www.netio.cz
02.12.2020 19:19
2
nejlepší je přejít ke konkurenci
02.12.2020 19:23
3
Původně odeslal tallpa
nejlepší je přejít ke konkurenci
Tak já přešel před několika měsíci. Nechal jsem si tam kredit jen na prodlužování domén. Snad to klukům pomůže. Bohužel dělají kroky které je rychle vedou do záhuby. Byl to skvělý nástupce Angel hostingu, teď je to v mých očích jen podprůměrný poskytovatel služeb kde lehce přijdete o peníze.
02.12.2020 19:38
4
Podle me to delaj proto, aby si u nich firmy nedelali nadmerny naklady tim ze si nabijou kredit na roky dopredu... Co je na tom kdyz o tom dopredu informuji? Proste vis ze si nemas nabijet vic nez na pul roku...

Zase hysterceni pro nic :)

---------- Příspěvek doplněn 02.12.2020 v 19:53 ----------

Btw tohle je jednostranna zmena obchodnich podminek, takze pokud se te to nejak dotyka, muzes jiste nesouhlasit a nejak se s nima domluvit. Jestli se te to nedotyka a zadny kredity v ohrozeni nemas, tak te fakt ani trochu nechapu...
02.12.2020 20:04
5
Však to dělají i mobilní operátoři s kreditem.
Přesně jak píše Aleš, proč někomu umožňovat nadměrný náklady touto formou.
Byl tady i týpek, kterýmu vadilo u Tele3 že mají kreditní systém.
Vždycky se najde někdo, komu to bude vadit.
Mě se naopak Netio líbí i kvůli tomu, jak se postavili k tomu problému nedávno.
Komunikují a to je důležité.

Si to hoďte třeba na hosting, jehož majiteli se hnusí český trh a nechce tu podnikat, když si myslíte, že to bude lepší.
02.12.2020 20:11
6
Mají nyní i akci 50% sleva na 1 rok. Jelikož mám u nich 9 VPS a prvni, které jsem bral bylo před min. 4-5 roky a jsem nad míru spokojen s podporou a jednoduchou administrací tak zakupuji další. Vím jistě, že ikdybych tam zavolal na štědrý večer v 19 hodin tak se dovolám.

Dobitý kredit? => Tak samo to dělají operátori u předplacených karet a ví proč.

To zda-li mají a nebo nemají prachy? Je tam markatní sleva (nyní snad první), ale zase si tím dělají další možné období na 100% ceny a to jako v mém případě x let.
02.12.2020 22:18
7
Původně odeslal Aleš Jiříček
Podle me to delaj proto, aby si u nich firmy nedelali nadmerny naklady tim ze si nabijou kredit na roky dopredu... Co je na tom kdyz o tom dopredu informuji? Proste vis ze si nemas nabijet vic nez na pul roku...

Zase hysterceni pro nic :)

---------- Příspěvek doplněn 02.12.2020 v 19:53 ----------

Btw tohle je jednostranna zmena obchodnich podminek, takze pokud se te to nejak dotyka, muzes jiste nesouhlasit a nejak se s nima domluvit. Jestli se te to nedotyka a zadny kredity v ohrozeni nemas, tak te fakt ani trochu nechapu...
Tak u skutečných firem s podvojným účetnictvím tímto nabitím na roky dopředu žádné náklady v roce platby nevzniknou, jsou to náklady příštích období, uplatní si leda DPH z nabití. U OSVČ s daňovou evidencí pokud to bude do očí bijící to taky nemusí projít. Jinak přece poskytovatel kreditního systému nechce mít pasívního zákazníka.
02.12.2020 22:45
8
NETIO.CZ ->> Nemá prachy
Ako mi dokážeš, že NETIO nemá prachy?
Ja by som ťa dal na ich mieste rovno na súd za poškodzovanie dobrého mena.

Bulvárne slepice patria na trocha iné weby. Kreditný systém a expirácia kreditov je úplne bežná vec a aspoň to komunikujú otvorene.
03.12.2020 00:18
9
Původně odeslal Wladass
Byl tady i týpek, kterýmu vadilo u Tele3 že mají kreditní systém.
Nepište o mně v minulém čase, jsem tady stále ;)

Nemám problém s kreditními systémem jako takovým, mám problém s nejasnými podmínkami takového systému, u TELE3, jsem žádné podmínky nenašel a když se dívám na NETIO, tak vidím stejný problém. Ten nejzásadnější problém pak vidím v tom, když není alternativa, u TELE3 nelze využít některé služby, bez kreditního systému a to je špatně, u NETIO nevim, tam jsem nikdy nic neměl, ale pokud je to stejné, tak propadnutí kreditu je zlodějina.
03.12.2020 01:36
10
Původně odeslal quinux
Nepište o mně v minulém čase, jsem tady stále ;)

Nemám problém s kreditními systémem jako takovým, mám problém s nejasnými podmínkami takového systému, u TELE3, jsem žádné podmínky nenašel a když se dívám na NETIO, tak vidím stejný problém. Ten nejzásadnější problém pak vidím v tom, když není alternativa, u TELE3 nelze využít některé služby, bez kreditního systému a to je špatně, u NETIO nevim, tam jsem nikdy nic neměl, ale pokud je to stejné, tak propadnutí kreditu je zlodějina.
Mno asi jako letos stravenky...Mnoho povyku pro nic, zákazníka si to najde.
03.12.2020 07:41
11
Každej takovej systém odfiltruje blbečky, kterým pořád něco vadí a ti pak skončí u Wedosu.

PS: na webtrhu si tykáme ':)
03.12.2020 10:59
12
Původně odeslal Wladass
Každej takovej systém odfiltruje blbečky, kterým pořád něco vadí a ti pak skončí u Wedosu.

PS: na webtrhu si tykáme ':)
Aha, takže jsem blbeček, protože mi pořád něco vadí. Můžu vědět co všechno mi vadí, protože řeč je pouze o kreditním systému? Urážím já snad tebe za to, že ti nedochází, že aby jsi mohl využít některé služby u TELE3, tak jim MUSÍŠ poskytnout bezúročný úvěr? Že když ho z nějakého důvodu nestihneš celý vyčerpat, tak ti ty peníze NETIO prostě sebere bez náhrady? Že ani jedna z těch firem nemá nikde uvedeny podmínky, takže ti klidně můžou stáhnou pětikilo a nazvat to třeba poplatkem za vedení účtu, protože to mají tady v těch podmínkách, které jsi nikdy neviděl?

Já kreditní systém chápu a věřím, že pro někoho, kdo má třeba stovky domén nebo prostě větší a častější obraty, je přínosem a šetří čas, ale pro ty menší resp. pro mne, tam žádný přínos nevidím a stejně tak nevidím nic špatného na tom, že každý máme jiné potřeby a není nutně potřeba, aby zvítězilo ANO nebo NE pro kreditní systém, protože existuje konkurence, která nabízí alternativy (a Wedos to není). Takže já ti nebudu říkat, že jsi blbeček, já ti řeknu, že své peníze dej komu chceš a používej si jaké služby chceš, protože každý si vybereme co chceme a se svými penězi naložíme jak chceme.
03.12.2020 11:15
13
Aby tady nevznikali opět konspirační teorie, rádi bychom se k tomu vyjádřili.

Kreditový účet u nás slouží pouze jako jedna z platebních metod, které u nás zákazníci mohou využívat. Není tedy podmínkou tento kreditový účet využívat pro hrazení služeb. K úhradě služeb může každý zákazník použít další metody jako zrychlený převod, platba kartou nebo standardní bankovní převod s QR platbou, a to u všech námi nabízených služeb.

O zavedení platnosti kreditu jsme řádně informovali všechny zákazníky v dostatečném předstihu a tak, aby byl prostor řešit případné nesouhlasy ze strany zákazníků.

K zavedení platnosti kreditu jsme přistoupili z důvodu hromadících se finančních prostředků na kreditových účtech, které nejsou zákazníky využívány, přestože hradí služby jinými platebními metodami. Nutno podotknout, že nejsme banka, aby si k nám zákazníci mohli odkládat finanční prostředky a po dobu 5 let je ani jednou nevyužili.

Jak bylo zmíněno v informačním e-mailu, který jsme zasílali "Pokud tedy kredit aktivně využíváte, neměla by Vás tato změna ovlivnit.", tak 10 měsíců je dostatečně dlouhá doba na to, aby každý zákazník svůj kredit od dobití využil.

---

Nyní odpovědi na některé vaše příspěvky.

Původně odeslal gostrider
Ahojte, dnes mi přistál ve schránce email od netio.cz. Píšou tam kluci nenažraný, že když si u nich nabijete kredit, a do deseti měsíců ho nevyčerpáte, automaticky jim propadne. Co na takové v mých očích šmejdské chování říkáte??
Místo veřejného pomlouvání byste nás mohl nejprve kontaktovat, abychom mohli Vaší situaci řešit. Doposud jste tak neučinil a nejsme Vám tedy schopni jakkoli pomoci. Pokud u nás máte kredit na kreditovém účtu, kterého se to týká, tak nemáme sebemenší problém Vám jej vrátit.

Původně odeslal gostrider
Tak já přešel před několika měsíci. Nechal jsem si tam kredit jen na prodlužování domén. Snad to klukům pomůže. Bohužel dělají kroky které je rychle vedou do záhuby. Byl to skvělý nástupce Angel hostingu, teď je to v mých očích jen podprůměrný poskytovatel služeb kde lehce přijdete o peníze.
Nejprve napíšete že nemáme peníze a poté, že u nás zákazníci přijdou o peníze. Jak si tohle vůbec můžete dovolit? Peníze máme, protože počítáme s tím, že je naopak budeme vracet z nevyužitých kreditů a co se týče kvality poskytovaných služeb, tak je dále porovnávejte podle toho, jestli Vám vyprší platnost kreditu nebo ne. Zajisté Vám to zaručí dostupnost Vašich webových aplikací.

Původně odeslal matus-x1
NETIO.CZ ->> Nemá prachy
Ako mi dokážeš, že NETIO nemá prachy?
Ja by som ťa dal na ich mieste rovno na súd za poškodzovanie dobrého mena.
Co bychom si na panu neznámém (gostrider) vzali? Doposud nás ani nekontaktoval a rozhlašuje samé lži. Raději se budeme věnovat ostatním zákazníkům a partnerům než panu neznámému.

Původně odeslal quinux
Nemám problém s kreditními systémem jako takovým, mám problém s nejasnými podmínkami takového systému, u TELE3, jsem žádné podmínky nenašel a když se dívám na NETIO, tak vidím stejný problém. Ten nejzásadnější problém pak vidím v tom, když není alternativa, u TELE3 nelze využít některé služby, bez kreditního systému a to je špatně, u NETIO nevim, tam jsem nikdy nic neměl, ale pokud je to stejné, tak propadnutí kreditu je zlodějina.
Původně odeslal quinux
Že když ho z nějakého důvodu nestihneš celý vyčerpat, tak ti ty peníze NETIO prostě sebere bez náhrady?
Jak jsme již zmínili výše, kreditový účet a kredit je u nás pouze jedna z platebních možností a zákaznici jej využívat nemusí. Všechny služby lze uhradit i jinými platebními metodami. Pokud nás navíc zákazníci kontaktují, nevyužitý kredit jim vždy vracíme. Pouze chceme do budoucna předejít hromadění finančních prostředků na kreditových účtech, které nejsou dlouhodobě využívány.

---

Pokud byste se nás chtěli ještě na něco zeptat, rádi vám zodpovíme vaše dotazy.
03.12.2020 11:27
14
Mně ten e-mail take dorazil do schránky. A popravdě mě taktéž nenadchnul. Nevím jak to mají udělané nyní (hosting jsem si předplatil na tři roky před dvěma lety), ale hosting se platil tak, že se dobil kredit a z kreditu se platilo za služby/domény. Mně by vyhovovalo více (po té včerejší rozeslané informaci) pro prodloužení služeb (webhostingu) zaplatit fakturu na dané období - bez dobíjení kreditu.
Tak v průběhu psaní tohoto příspěvku to zde bylo vysvětleno NETIEM.
03.12.2020 13:18
15
Za me tohle ukazuje jednoznacne na jednu vec - kdyz delate jakoukoliv zmenu a informujete o ni zakaznika, je vazne dobrej napad rovnou u toho i vysvetlit proc tu zmenu delate...
03.12.2020 13:37
16
V emailu mají:
Budete-li mít k tomuto nějaké dotazy, neváhejte se na nás obrátit.
Za mě tedy dostačující.
03.12.2020 13:46
17
Za tebe mozna jo, ale obecne to je malo. Proste je jasny ze je tu spousty lidi co nedokážou nikdy za ničím vidět dobrý nebo aspoň neutrální úmysly a okamžitě vymýšlí dvacet různých konspiračních teorií jakymkoliv směrem. Dobře provedený je to prostě rovnou s dobrým vysvětlením.
03.12.2020 13:48
18
Tak oni nemají povinnost něco vysvětlovat, že jo.. Proč by měli.
Pokud mi to vadí, tak to nevyužívám a je to. Mají x dalších platebních metod.
03.12.2020 13:53
19
Původně odeslal Wladass
Tak oni nemají povinnost něco vysvětlovat, že jo.. Proč by měli.
Pokud mi to vadí, tak to nevyužívám a je to. Mají x dalších platebních metod.
Tady nejde o povinnosti, tady jde o to jaky to vyvolava v lidech pocity a duveru v tvoji firmu. Proste transparentni firma ma automaticky lepsi PR. Na to nepotrebujes mit zadny povinnosti aby sis uvedomoval ze by sis mel mezi zakazniky budovat nejakou duveru. A transparentnost je proste duveryhodnejsi nez zavest kontroverzni vyprseni kreditu a nic dalsiho k tomu nenapsat...

Sam vidis k cemu to vede tady :) Ted si k tomu uvedom, ze 99% lidi se vubec neozve, jenom si mysli svoje...
03.12.2020 14:08
20
Původně odeslal NETIO
Jak jsme již zmínili výše, kreditový účet a kredit je u nás pouze jedna z platebních možností a zákaznici jej využívat nemusí. Všechny služby lze uhradit i jinými platebními metodami. Pokud nás navíc zákazníci kontaktují, nevyužitý kredit jim vždy vracíme. Pouze chceme do budoucna předejít hromadění finančních prostředků na kreditových účtech, které nejsou dlouhodobě využívány.
V pohodě, ale to jsou informace, který měly jít v tom e-mailu nebo lépe, mají být na webu i pro nové zákazníky, ale to by měly být i VOP a ty jsem taky nenašel.
Tomu hromadění peněz rozumím, ale nemyslím si, že je propadnutí kreditu ten nejlepší způsob jak tomu zabránit. Šel bych spíše formou automatického upozorňování na nevyužitý kredit (při tom se dají nabízet doplňkové služby), automatického vracení přebytku na účet/kartu a nebo když už "propadnutí" tak v tom smyslu, že zbytkem bude uhrazena třeba část služby, kterou daný zákazník využívá. Pravdou je, že to všechno znamená práci pro vás, kdežto hrozba propadnutí kreditu je na odpovědnosti zákazníka.
03.12.2020 15:38
21
To je spravny krok.

PayPal taky zavedl poplatek za neaktivitu uctu (tj nepouzivani).

Jsou to penize, ktere lze opravnene, legalne ziskat od zakazniku a zvysit si tak zisky. Udelal bych to stejne, kdybych mel nejakou sluzbu s kreditnim systemem.

Jak jsem psal vloni, drtiva vetsina firem poskytujici online sluzby rusi nebo extremne omezuji bezplatne ucty a zavadi vyssi ceny za premium ucty. Proste je to super trend, ktery trva uz minimalne rok a pul a lidi pak nebudou mit na vyber.

Vubec se divim, ze webtrh zrusil poplatek za nabidku/poptavku do konce roku. Naopak jsem doufal, ze poptavku zdrazi 20x a nabidku 50x a registracni poplatek bude stat 1000,- bez DPH rocne.
03.12.2020 15:44
22
Netio má super vyladěný servery a asi jednu z nejlepších administrací co jsem viděl, a že jsem jich viděl už hodně. Ovšem jejich cenová politika, dá se říci až chladný odstup od zákazníků (aspoň takový mám z nich pocit) z nich dělají hosting pro specifickou skupinu užvatelů. Ale bůhví, třeba je to záměr.
03.12.2020 15:57
23
Oleg: no jako... co si budem povidat, davat nekomu neco zadarmo neni moc dobrej business model (krome veci kde umis ty free ucty zpenezit efektivne jinak). Je to sice mrzuty, ale kdyby to bylo tak super rozdavat veci zdarma,tak by proste prisla konkurence a dal to rozdavala zdarma, vstup casto vyzaduje relativne maly investice (pisu relativne - jakoze par mega to vzdycky hodi, ale to ma kde kdo)... Ale asi to nebude takovej trhak, kdyz se ty konkurence neobjevujou po tom co sluzba omezi free...
03.12.2020 16:18
24
Původně odeslal Aleš Jiříček
Oleg: no jako... co si budem povidat, davat nekomu neco zadarmo neni moc dobrej business model (krome veci kde umis ty free ucty zpenezit efektivne jinak). Je to sice mrzuty, ale kdyby to bylo tak super rozdavat veci zdarma,tak by proste prisla konkurence a dal to rozdavala zdarma, vstup casto vyzaduje relativne maly investice (pisu relativne - jakoze par mega to vzdycky hodi, ale to ma kde kdo)... Ale asi to nebude takovej trhak, kdyz se ty konkurence neobjevujou po tom co sluzba omezi free...
Jak kde a jak v cem.

Napriklad Google i kdyby nezavadel omezeni na Google Photos, porad na tom rok od roku rejzuje jinde. Nektere sluzby jsou proste "renome" spolecnosti. Google Photos zna snad kazdy androidak i uzivatele jinych OS.

Divim se proc nezavede omezeni na Google Mail, respektive, zpoplatnil bych ho taky, alespon 1$ mesicne. To uz by bylo na poradny balik.

PayPal nema zadny naklad, predpokladam, s virtualnim zapisem udaju o acc uzivatele. Takze nema realny duvod zpoplatnovat neaktivitu na ucte. Jednak z ulozenych penez muze vydelat tak jako tak (pochybuji, ze to nedela) a za druhe na poplatcich, ktere davno nejsou konkurenceschopne.

Toz, zalezi jak co. Ale chapu. Chtel bych taky rok od roku vyssi a vyssi devidendy :)
03.12.2020 16:20
25
Původně odeslal Oleg
Vubec se divim, ze webtrh zrusil poplatek za nabidku/poptavku do konce roku. Naopak jsem doufal, ze poptavku zdrazi 20x a nabidku 50x a registracni poplatek bude stat 1000,- bez DPH rocne.
Protože to už tu není tak zajímavé. Dříve se tu docela dražilo, ale poslední měsíce je to špatné. Můžeme se tu bavit o ne/kvalitě nabídky, ale fakt je ten že je přihozeno pouze na 3 aukce z 2 stránek nabídky. Je možné, že to vlastník Webtrhu vyhodnotil tak, že to nažene kvantitou a proto jsou nabídky free.

Je to prostě to co se tu řešilo několikrát, novému vlastníkovi se nepodařilo zastavit odliv lidí co jsou ochotni zde utrácet peníze a zároveň mu odešlo obchodování jinam. Koneckonců já již zde též neprodávám a prodeje dělám pouze přes svojí platformu.
03.12.2020 16:59
26
Oleg: njn kapitalismus - nikdy to prece nebylo jinak... to tu pises skoro jak kdyby to bylo nejak prekvapivy...
03.12.2020 23:08
27
Původně odeslal Aleš Jiříček
Oleg: njn kapitalismus - nikdy to prece nebylo jinak... to tu pises skoro jak kdyby to bylo nejak prekvapivy...
Ne, jen reaguji na zakladatele topicu, ze se Netio nedivim.

Proste penize jsou bozi a krasne voni. Rozhodne bys delal podobne kroky.
03.12.2020 23:27
28
Kazdy nema ochodni etiku stejnou... Nekdo svoje kroky nedela jen pro zisky. A rozhodne si nemyslim ze to jen pro zisky delalo netio s temi kredity... To se tu jen zbytecne prekrucuje. Je to moc jednotvarnej pohled na svet. Spousta velkych firem ruzny kroky pro zisky delaj, proste tak to v kapitalismu je. Nicmene nejde zobecnovat. Podle sebe soudim tebe... Ale bohuzel to neni objektivni.
04.12.2020 07:59
29
Nezlobte se, ale nějak tedy některým osobám nerozumím. Nepsali NETIO náhodou, že kredit v případě zájmu komukoli vyplatí a v případě dotazů může kdokoli napsat? Není už jen to dostatečný důkaz o tom, že fakt nejde o peníze? A že NETIO nemá nebo chce peníze? Vždyť jsou dostupné účetní závěrky na justici, kde lze poznat, jak na tom firma je, nebo ne? NETIO je všechny, na rozdíl od mnoha jiných firem, posílá.

Pokud se někomu nějaké kroky nelíbí, tak si může svůj názor přeci aplikovat a prezentovat na své firmě aneb nejde myslet na všechno a všichni mají své práce dost. V napsání názoru nevidím problém, ale konspirace a obviňování firmy, která za celou historii nikdy neměla žádnou kauzu? A když, tak jen smyšlenou obdobně, jako má být toto?

Skutečně bych nejprve služby NETIO vyzkoušel a pokud něco kritizoval, tak snad jen klasicky po česku cenu, kterou NETIO nemá nejnižší, ale za to výtečně funguje, a to jak služby, tak podpora. Za mé přítomnosti to byla priorita a ne jinak je tomu i dnes. Je mi líto, co tady musím od některých lidí číst, ovšem na druhou stranu mne to samozřejmě nepřekvapuje. A teprve ne od některých konkrétních jmenovek... Doporučuji začínat u sebe.
04.12.2020 13:25
30
Původně odeslal Aleš Jiříček
Za me tohle ukazuje jednoznacne na jednu vec - kdyz delate jakoukoliv zmenu a informujete o ni zakaznika, je vazne dobrej napad rovnou u toho i vysvetlit proc tu zmenu delate...
Snažíme se informační e-maily zbytečně nenatahovat, protože je pak nikdo nečte. A pokud jeden zákazník e-mail pochopí po svém, nic s tím bohužel nenaděláme. Kredit u nás používá cca 5 % zákazníků, takže jsme ani s takovou reakcí nepočítali. Nicméně děkujeme za tip do budoucna.

Původně odeslal quinux
V pohodě, ale to jsou informace, který měly jít v tom e-mailu nebo lépe, mají být na webu i pro nové zákazníky, ale to by měly být i VOP a ty jsem taky nenašel.
Tomu hromadění peněz rozumím, ale nemyslím si, že je propadnutí kreditu ten nejlepší způsob jak tomu zabránit. Šel bych spíše formou automatického upozorňování na nevyužitý kredit (při tom se dají nabízet doplňkové služby), automatického vracení přebytku na účet/kartu a nebo když už "propadnutí" tak v tom smyslu, že zbytkem bude uhrazena třeba část služby, kterou daný zákazník využívá. Pravdou je, že to všechno znamená práci pro vás, kdežto hrozba propadnutí kreditu je na odpovědnosti zákazníka.
Co se týče podmínek, tak ty jsou uvedeny přímo v zákaznickém účtu u kreditu. Na nevyužitý kredit budeme samozřejmě upozorňovat. O zavedení platnosti kreditu jsme se rozhodovali 3 roky, kdy jsme brali v potaz mnoho různých verzí. Nicméně děkujeme za tip na další možnosti.

Původně odeslal Mirek Novotny
Netio má super vyladěný servery a asi jednu z nejlepších administrací co jsem viděl, a že jsem jich viděl už hodně. Ovšem jejich cenová politika, dá se říci až chladný odstup od zákazníků (aspoň takový mám z nich pocit) z nich dělají hosting pro specifickou skupinu užvatelů. Ale bůhví, třeba je to záměr.
Necílíme na zákazníky, kteří hledají nízkou cenu. S každým zákazníkem řešíme jeho požadavky individuálně podle toho, co zrovna potřebuje. Naší prioritou je především starání se o stávající zákazníky. Nepotřebujeme "přeběhlíky", kteří řeší pouze cenu služeb a po roce jdou zase dál.

Původně odeslal Aleš Jiříček
Kazdy nema ochodni etiku stejnou... Nekdo svoje kroky nedela jen pro zisky. A rozhodne si nemyslim ze to jen pro zisky delalo netio s temi kredity... To se tu jen zbytecne prekrucuje. Je to moc jednotvarnej pohled na svet. Spousta velkych firem ruzny kroky pro zisky delaj, proste tak to v kapitalismu je. Nicmene nejde zobecnovat. Podle sebe soudim tebe... Ale bohuzel to neni objektivni.
V našem případě to pro zisky skutečně neděláme, to bychom neumožňovali navrácení kreditu. Dokonce je nyní i hodně pravděpodobné, že nikdo o nic nepřijde, protože hodně kreditů už postupně vracíme.
Pivo Sněžka

Malý dar z Krkonoš

Pecký Pivovar vám přeje klidné prožití Vánočních svátků - jako malou pozornost si dovolujeme nabídnout všem uživatelům slevu 10% na nákup dárkové krabice "Na vrcholu".