Sháníme investora pro výrobu Vánoční velkoobchodní zakázky
29.01.2021 12:47
61
se mi podařilo odeslat balík...a už to zase neběží.... ale i tak je to oproti Gclientu na hovno... ten byl user friendly i bez 20 strankoveho navodu....
29.01.2021 12:49
62
Původně odeslal dave67
Jak vám jde přechod na nový systém DPD Shipping? 27.1. večer přišli přihlašovací údaje a od 29.1. se na nový systém má najet. Původní GClient nebude fungovat. Hodně času nechávají na přípravu :-) Na dotazy neraegují, tak jsem zvědavý. Podařilo se někomu nastavit šablonu pro import?
Hahaha!!! :-(((

- nepřehledný, složitý a kostrbatý systém

- občas se tam něco objeví v angličtině (ňamka pro starší osoby ve skladu, co připravují zásilky, co se ledva naučili s PC)

- import adresáře ze starého Geisu nelze, neb Geis vyimportoval soubor v jednom formátu, ovšem u nového DPD tento není podporován (tak to je vrchol diletantismu)

- defaultně je posílání balíků nastaveno na "Classic". Pro volbu "Private" (aby odeslali příjemci SMS nebo (obojí naráz zvolit nelze) email, se to musí navolit ručně - pokud dáváte balík zjednodušeně (tedy neproklikávat se různými stránkami), tak máte myslím smolíka

- momentálně systém navíc vůbec nefunguje, nikdo dnes nemohl podat jediný balík, ačkoli ráno slibovali, že to bude do hodiny spravené

- dozvěděl jsem se, že systém nebyl vůbec otestovaný, hlavně na zátěž, nebyly doladěny chyby, prostě byl převzatý a hned ostře nasazený a přitom ten starý od Geis zároveň zrušili - prý už ho nelze použít jako náhradní řešení

- zlaté online podávání u všech ostatních dopravců (vč. ČP)!
29.01.2021 12:54
63
Přesně, tak nám nejen že vůbec nejede API, ale už se nepřihlásíme ani do aplikace, což včera šlo.
29.01.2021 13:36
64
To je komedie - takhle funguje řešení problémů s nefunkčním napojením: "vzhledem k přeplnění poštovní schránky budu schopen reagovat na Vaše emaily s několikahodinovým zpožděním.."
29.01.2021 13:41
65
Původně odeslal beraniste
To je komedie - takhle funguje řešení problémů s nefunkčním napojením: "vzhledem k přeplnění poštovní schránky budu schopen reagovat na Vaše emaily s několikahodinovým zpožděním.."
Ráno tam prý bylo cca 4 tisíce požadavků. Takže je potřeba počítat ne s hodinami, ale se dny, týdny, anebo vůbec ne..

Právě přišel email:

Vážení zákazníci,

dnes ráno jsme bohužel zaznamenali neočekávaný technický výpadek aplikace DPD Shipping. Na vyřešení tohoto problému intenzivně pracujeme a očekáváme, že závada bude odstraněna nejpozději během nadcházejícího víkendu.

Uvědomujeme si však, že využívání této aplikace je pro Vás kritické. Za způsobené potíže bychom se Vám rádi omluvili. Jelikož nedokážeme v tuto chvíli odhadnout délku dnešního výpadku aplikace, veškerou dnešní a pondělní (1. 2.) přepravu balíků vygenerovanou přes aplikaci DPD Shipping Vám nebudeme fakturovat a budete ji tedy mít zdarma.
Balíky plánované k dnešnímu svozu budou tedy bezplatně svezeny společně se zásilkami v pondělí (1. 2.).

Přijměte prosím tuto kompenzaci jako omluvu za způsobené komplikace. Prosíme zároveň o trpělivost při kontaktování technické podpory (mojedpd@dpd.cz), která je vzhledem k výše uvedené situaci velmi vytížena.
sledujte prosím i naše webové stránky, kde zveřejňujeme aktualizace.

Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže!

Vaše DPD
29.01.2021 14:13
66
Sem ještě nežral, včera večer se povedlo rozchodit skrz vzdálené připojení aspoň import objednávek z CSV (přes den to nešlo), a dnes jim to definitivně lehlo. Ten systém neviděl testera ani z rychlíku. Natož někoho z UX. Nekoupil to náhodou náš stát? Bych se v takovém případě nedivil...ale takhle...
29.01.2021 21:37
67
On se bude muset každý balík přeměřovat a zadávat nejen váhu, ale i rozměry?...

Název:  rozmery.jpg
Zobrazení: 733
Velikost:  65,6 KB
30.01.2021 10:48
68
Původně odeslal Standa63
On se bude muset každý balík přeměřovat a zadávat nejen váhu, ale i rozměry?...

Příloha 33207
Mě to pustilo dál bez zadání.....
30.01.2021 11:03
69
Na co jsem mezitím ještě přišel a co mi vadí:

- nemožnost jakéhokoli nastavení (hlavně "Informace o odesílateli" - aby tam byl pouze název firmy a ne ještě jméno a příjmení nějaké konkrétní osoby)

- nastavit, aby defaultní (a stálé) odesílání zásilek (a to vč. Jednoduchého zadání) bylo v režimu "DPD Private"

- export Adresáře ze starého Geis nepodporuje nové DPD, i když v instrukcích zaslaných emailem tvrdí opak ("V případě, že jste v aplikaci GClient používali vlastní adresář, můžete si ho vyexportovat a po obdržení přístupu i nahrát do aplikace DPD Shipping.")
30.01.2021 11:04
70
Hele, jak u DPD funguje kontrola dat? U Geisu když nastala technická chyba a oni měli balík, ale nepřišla data, tak nám psali, volali že k té události došlo, ať je dopošleme, jinak že nebude vybrána dobírka. Nestávalo se to často, ale občas se to tam prostě nesešlo.

A ještě dotaz, oni nedovolí vytisknout nový štítek a přegenerovat data pod stejným VS. Takže když se zabalí zásilka, hodí se na expedici a zákazník si vzpomene, že to chce nakonec poslat jinam, tak u Geisu jsem jen přegenerovali data a vytiskli nový štítek. U DPD to prý nejde, říkal programátor.
01.02.2021 13:01
71
Hahaha, to je legrace... :-( Už jim to zase nefunguje... Neustálé odpojování, nutnost se znovu přihlašovat... ach jo...
Navíc tam nikde zřejmě nemají volbu umístnění tisku štítku na A4, u jednotlivé zásilky to tiskne natvrdo pořád jen na 1. pozici.
01.02.2021 13:03
72
Pořiďte si termo-tiskárnu Zebra a budete mít klid. Já jsem s tím naprosto spokojený. Právě řešit to pozicování štítků a neustálé dokupování toneru bylo fakt otravné. My jsme tu tiskárnu dostali do zápůjčky od Geisu, ale prý nám ji chtějí vzít, tak jsem zvědavý, zda nám dají něco náhradního, protože tohle je fakt bomba.
02.02.2021 08:59
73
Další věci:

- doplňkovou službu "Výměnná zásilka" nelze zvolit u "DPD Private"

- neumožňuje defaultní nastavení "DPD Private" (vč. Jednoduchého zadání) a to vč. zaškrtnutí SMS a Emailu - nyní je to třeba volit vždy při každé zásilce ručně, to jsou celkem tři zbytečné kroky

---------- Příspěvek doplněn 02.02.2021 v 12:19 ----------

Tak bohužel, tristní situace stále pokračuje.
A nyní přišel email:


Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás informovali, že momentálně evidujeme krátkodobé výpadky aplikace DPD Shipping. Na vyřešení tohoto problému intenzivně pracujeme.
V případě, že se Vám do aplikace nepodařilo přihlásit, prosíme, zkuste se po krátké době opakovaně přihlásit znovu.
Zároveň Vás žádáme o strpení před tím, než budete kontaktovat zákaznickou péči, která je v tuto chvíli vzhledem k výše uvedené situaci nadstandardně vytížena.

Omlouváme se Vám za způsobené komplikace.

Vaše DPD
03.02.2021 08:07
74
Za kolik s nima vůbec posíláte? :-) Není to pak lepší přes tu Zásilkovnu, která normálně funguje?
03.02.2021 18:29
75
Původně odeslal haxorson
Za kolik s nima vůbec posíláte? :-) Není to pak lepší přes tu Zásilkovnu, která normálně funguje?
Kolem 85,- za balík...přes zásilkovnu to není lepší..je to plus den navíc.... a už si tam nejde vybrat dopravce, takže balík klidně může jít nakonec přes Ex Intime….
04.02.2021 05:29
76
Zásilkovna má omezení: svoz jen když je více jak 12 zásilek denně, žádné těžké balíky, dobírka max. do 20t. Kč, dopravce je loterie.
09.02.2021 16:36
77
Funguje už vám někomu ten automatický import?
10.02.2021 08:13
78
Nám napojení přes API funguje. Programovali jsme to minulý víkend.
10.02.2021 09:54
79
Přišly už někomu na účet dobírkové peníze?
Nám tedy ne, ani od balíků poslaných 1.2., ačkoli na to mají 6 dnů.

A druhá věc: funguje někomu import objednávek ze Shoptetu?
10.02.2021 12:09
80
No vážení , děsíte mě . Leden , únor nám e-shop stojí tak jsem to nějak neřešil , ale je pravda , že první přihlášení nefungovalo a odpověď až druhý den , pouze e-mail , žádný telefon.......a do dnešního dne ani nevím kdo je náš obchoďák ( to byl i u Geis problém , stále se to měnilo). Váš názor na ČP jako alternativu ? Potřebujeme doručení d+1
10.02.2021 20:39
81
Původně odeslal POU1
No vážení , děsíte mě . Leden , únor nám e-shop stojí tak jsem to nějak neřešil , ale je pravda , že první přihlášení nefungovalo a odpověď až druhý den , pouze e-mail , žádný telefon.......a do dnešního dne ani nevím kdo je náš obchoďák ( to byl i u Geis problém , stále se to měnilo). Váš názor na ČP jako alternativu ? Potřebujeme doručení d+1
pravděpodobně žádný obchoďák není, jen call centrum...
pošta je nevyzpytatelná...hlavně tam nikdo nevydrží rozvážet balíky dlouho....

myslím, že už mi nějaké dobírky došly tento týden...
14.06.2021 15:32
82
Funguje vám aplikace pro podání zásilek? Nemohu se celé odpoledne přihlásit...
14.06.2021 15:33
83
Ano funguje. Tedy pokud máš na mysli MojeDPD.
14.06.2021 15:44
84
Myslím shipping.dpdgroup.com. Podle obchoďáka ráno v 9 nasadili nějaký upgrade a mělo to fungovat... Jenže je to DPD.
14.06.2021 21:47
85
Původně odeslal dave67
Myslím shipping.dpdgroup.com. Podle obchoďáka ráno v 9 nasadili nějaký upgrade a mělo to fungovat... Jenže je to DPD.
upgradujou to od zacatku a furt to stoji za ....... mne to kolem 4 dnes fungovalo...