logo
25.11.2020 16:01
1
Dobrý den,
prosím, je zde někdo, kdo má v e-shopu jako přepravce DPD a byl již kontaktován ze strany DPD, že mu od zítřka omezí počet zásilek na den? Nás dnes kontaktovala obchodní zástupkyně z DPD, že od zítřka nám vezmou jen omezený počet zásilek, dali nám limit na den. Nejprve jsme si mysleli, že jde o nějaký vtip, ale bohužel nejde. Nyní to řešíme s DPD, ale asi marně. My navíc máme DPD jako jediného přepravce (zcela záměrně, dosud spokojenost, nyní však obrovská chyba), takže musíme urychleně řešit. Bohužel v nejméně vhodné době. Je na tom s DPD někdo stejně, že mu limitují od zítřka počet zásilek na den? Děkuji.

Co se právě děje na Webtrhu?

25.11.2020 16:03
2
Nasaďte si Zasilkovnu a problém dál neřešte. DPD je tuším taky pod Zasilkovnou :)
25.11.2020 16:20
3
Přesně tak, využívají jejich služeb přes původní Geis.

---------- Příspěvek doplněn 25.11.2020 v 17:21 ----------

Pokud je problém nasadit Zásilkovnu nebo nechcete přidávat další variantu přepravy, což je myslím u Zásikovny škoda, tak můžete podávat zásilky co nevezme DPD přes Zásilkovnu, ideálně přímo na depo.
25.11.2020 16:47
4
Původně odeslal investercz
Nasaďte si Zasilkovnu a problém dál neřešte. DPD je tuším taky pod Zasilkovnou :)
Na Zásilkovnu jsou neustále stížnosti v eshopářských komunitách ne? Nebo se už zlepšili?
25.11.2020 16:50
5
Nevšiml jsem si, že bych měl problém, naopak, na těch fórech to jsou placení "trolové" :)
Je jasné, že teď nastává období, kdy velké množství zásilek si vybere svou malou daň, problémy menší či větší budou řešit všichni.
25.11.2020 17:01
6
Původně odeslal maxbonetti
Dobrý den,
prosím, je zde někdo, kdo má v e-shopu jako přepravce DPD a byl již kontaktován ze strany DPD, že mu od zítřka omezí počet zásilek na den? Nás dnes kontaktovala obchodní zástupkyně z DPD, že od zítřka nám vezmou jen omezený počet zásilek, dali nám limit na den. Nejprve jsme si mysleli, že jde o nějaký vtip, ale bohužel nejde. Nyní to řešíme s DPD, ale asi marně. My navíc máme DPD jako jediného přepravce (zcela záměrně, dosud spokojenost, nyní však obrovská chyba), takže musíme urychleně řešit. Bohužel v nejméně vhodné době. Je na tom s DPD někdo stejně, že mu limitují od zítřka počet zásilek na den? Děkuji.
řekl bych, že tě nikdo nevezme, všichni jsou na tom stejně špatně, navíc pošta už zkolabovala, takže možná zítra toto omezení zavedou všichni. Letmým pohledem už nikdo nedoručuje ani do druhého, ani do třetího, možná tak v průměru 3-6 den. Všechno stojí na třídících linkách, které nejdou nastavit na vyšší rychlost. Depa jsou naplněné k prasknutí. Zajímavé je, že nepřevzaté balíky jsou zpátky za den i když k adresátovi šly 5 dnů.
25.11.2020 17:06
7
Na zásilkovně už mi 5 dní stojí balíky na podacím místě, teď to bude všude bída.
25.11.2020 17:51
8
https://twitter.com/Koci_David/statu...15775354925057
25.11.2020 18:35
9
Zásilkovna byla top, dokud nezrušila DPD, resp. z opačné strany došlo k omezení, takže to háže na ČP a kohokoliv dalšího. A že to stojí na podacím místě není vina Zásilkovny, ale podacího místa ... Zásilkovna tohle vždy řešila pohotově a klidně volala konkrétní místo, aby vše vyřešila. K DPD ...omezuje to, nestíhá. Aspoň vám to sdělí narovinu, ne že to vezmou a pak to týden stojí na depu. Jinak doporučuji PPL a Zásilkovnu na výdeji místa, rozhodně ne ČP.
25.11.2020 18:52
10
[center]Toto jsem dnes obdržel mailem od Zásilkovny.
Doručení na adresu a kapacity přepravců

Aktuální situace dopravců na trhu


[justify]Vážení klienti,[/justify]
[justify]jak dobře víte, Zásilkovna Vaše zásilky v rámci služby Doručení na adresu předává spolupracujícím kurýrům DPD, Geis a WeDo (dříve Intime).[/justify]
[justify]Jaká je aktuální situace?[/justify]
[justify]PPL a GLS s námi odmítli v roce 2020 spolupracovat. Kurýrní společnosti DPD, Geis a WeDo (dříve Intime) nás již v první pandemické vlně omezili maximálním počtem zásilek, které jim můžeme denně předat. Proto jsme byli nuceni zavést Vámi nepopulární kroky, kdy jsme museli zrušit přímé podání na konkrétní kurýry. S těmito limity pracujeme celý rok 2020 a bohužel jsme aktuálně od DPD a Geis (stejný majitel) opět obdrželi limitaci, a to o další 50% snížení stávajících limitů s okamžitou platností. Tento postoj zdůvodňují situací na logistickém trhu a náročnou vánoční sezónou. [/justify]
[/center]
[justify]Zásilkovna v přípravách pro letošní sezónu nic nepodcenila. Žel naši partneři z řad kurýrů se nás jako velkého zákazníka rozhodli omezit v počtu zásilek, které od nás přezmou. Ujišťujeme Vás, že se budeme maximálně snažit předat těmto dopravcům Vaše zásilky. Na druhé straně, denní limit, který můžeme těmto kurýrům předat, je jasně stanovený a nejsme schopni jej navýšit. Rozhodnutí kurýrních společností nejsme schopni jakkoli ovlivnit, je pro nás velmi nepříjemné, o to více, že se nacházíme v náročné vánoční sezóně.[/justify]
[justify]
Dočasné automatické přesměrování zásilek na nejbližší výdejní místa

Z výše uvedených důvodů jsme museli přistoupit k procesu automatického přesměrovávání některých zásilek, které budou nad limity kurýrů,  na nejbližší vhodná výdejní místa Zásilkovny. Předpokládáme, že se bude jednat o nižší jednotky % všech zásilek k Doručení na adresu. Vaši zákazníci o tom budou řádně informováni pomocí e-mailů, SMS a push notifikací v mobilní aplikaci Zásilkovna. Dozví se tedy konkrétní informace k cílové adrese výdejního místa i důvody přesměrování. Následně pak standardně obdrží hesla k výdeji zásilek.  


Vážení eshopaři, žádáme Vás o dvě věci:
[/justify]
  • v případě, že se rozhodnete službu Doručení na adresu dále využívat, prosíme vás o komunikaci na Vaše klienty, že zásilka může být, v případě vyčerpání maximálního denního limitu kurýrů a nemožnosti předání zásilky k Doručení na adresu, doručena na nejbližší výdejní místo.
  • pokud by Vám výše popsaný postup měl způsobovat komplikace a nevyhovoval Vám, tak prosím službu Doručení na adresu ve svém e-shopu dočasně vypněte. 

[justify]Snažíme se v Zásilkovně udělat maximum pro to, abychom všechny Vaše zásilky a vánoční dárky doručili včas. Na standardní službu Doručení na výdejní místa nebude mít tato změna žádný vliv.[/justify]
[justify]Děkuji Vám za spolupráci a přeji mnoho zdraví a úspěchů ve vánoční sezóně.[/justify]
[justify]Simona Kijonková[/justify]
Zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta 
25.11.2020 19:07
11
Hlavně že přebrali GEIS, když nemají kapacity na to to zvládnout. Alespoň víte, kam se bude ubírat cenotvorba a kvalita služeb.
25.11.2020 19:17
12
Původně odeslal altman.lukas
Zásilkovna byla top, dokud nezrušila DPD, resp. z opačné strany došlo k omezení, takže to háže na ČP a kohokoliv dalšího. A že to stojí na podacím místě není vina Zásilkovny, ale podacího místa ... Zásilkovna tohle vždy řešila pohotově a klidně volala konkrétní místo, aby vše vyřešila. K DPD ...omezuje to, nestíhá. Aspoň vám to sdělí narovinu, ne že to vezmou a pak to týden stojí na depu. Jinak doporučuji PPL a Zásilkovnu na výdeji místa, rozhodně ne ČP.
Zasilky pred par dnama odesly hned, ze stejnyho mista, takze mozna maj na miste plno, ale kdo nestiha odvazet? Zasilkovna.
26.11.2020 08:01
13
Dnes zpráva ze Zásilkovny:

Vážený zákazníku,

máme pro Vás důležitou zprávu k Vaší zásilce č. xxxx od odesílatele yyy. Externí dopravci nás výrazně omezují s denními limity zásilek na českém trhu, proto jsme museli z kapacitních důvodů externích dopravců přesměrovat Vaši zásilku na nejbližší vhodné výdejní místo Zásilkovny.


Opravdu mě jako zákazníka potěší, když si objednám doručení na adresu a v den doručení mi přijde, že si pro to musím někam jet... A pěkný podraz na e-shopy, kteří s ní zasílají.
26.11.2020 08:22
14
Původně odeslal ramix
Dnes zpráva ze Zásilkovny:

Vážený zákazníku,

máme pro Vás důležitou zprávu k Vaší zásilce č. xxxx od odesílatele yyy. Externí dopravci nás výrazně omezují s denními limity zásilek na českém trhu, proto jsme museli z kapacitních důvodů externích dopravců přesměrovat Vaši zásilku na nejbližší vhodné výdejní místo Zásilkovny.


Opravdu mě jako zákazníka potěší, když si objednám doručení na adresu a v den doručení mi přijde, že si pro to musím někam jet... A pěkný podraz na e-shopy, kteří s ní zasílají.
za to může DPD/GEIS. Viz TZ od Zásilkovny
26.11.2020 08:50
15
Poděkujte téhle vládě, když zavřela většinu obchodů...jak se mají dopravci připravit na +80% meziročně ? To prostě nejde...
26.11.2020 08:53
16
Původně odeslal colbi
za to může DPD/GEIS. Viz TZ od Zásilkovny
Dobrá, ale jako zákazníka je mi jedno, jaký jejich dodavatel za to může. Měli doručit zásilku na moji adresu a doručí ji úplně někam jinam, což je u doručení na adresu trochu podstatná změna...

Docela jsem Zásilkovně fandil, ale trochu se obávám, že se brzy utopí ve své velikosti a příliš rychlém růstu.
26.11.2020 09:42
17
Dnes kamarádce řekli, že jí omezují max. na 2 balíky denně, víc ji z firmy neodvezou :-)
26.11.2020 09:52
18
Tak se to dá dovézt na depo ne? tam to vezmou...
26.11.2020 10:01
19
já myslím, že vozit na depo je už není povoleno.
26.11.2020 10:08
20
Vozit na depo je povoleno naprosto normálně, nevím kde tyhle urban legends vznikají...

---------- Příspěvek doplněn 26.11.2020 v 10:09 ----------

Já jsem úplně ten koncept zásilkovny nikdy nepochopil. Proč přesně by s ní měli nějací normální přepravní firmy vůbec spolupracovat ? Co by z toho měli ? Je logický, že v době průserů budou ti, co je odříznou jako první...
26.11.2020 10:20
21
Třeba na dveřích kanceláře. V Ostravě od jara DPD i PPL na depech nebere.

Zásikovna - jejich vlastní vozová kapacita přepravě mezi depy už na začátku nestačila, tak prostě několik menších balíčků dali do jednoho a poslali to na počátku i Českou poštou. Ted se zavedením doručování na adresu je to to samé, jak by to dělali sami, když na to nemají prostředky.
26.11.2020 10:45
22
Aha tak pokud máš pár balíků a jedeš s nima do kanceláře tak tam možná držkovat mohou, ale každá normální firma to snad jede vyložit tam, kde to vykládají i samotní řidiči a tam teda úplně nevidím problém.
26.11.2020 11:52
23
Původně odeslal cz_mawa
Aha tak pokud máš pár balíků a jedeš s nima do kanceláře tak tam možná držkovat mohou, ale každá normální firma to snad jede vyložit tam, kde to vykládají i samotní řidiči a tam teda úplně nevidím problém.
ne to ne, u nás mají hned na kraji přepážku a ještě to chtějí kontrolně převažovat. A je jim úplně jedno, že do těch 4m2 nedáš padesát balíků. K rampě ani lince tě nepustí. Ale jak píši od jara neberou, že to máš nanejvýš dát na ty jejich podací místa, ale to neřeší, když to potřebuješ odeslat ten samý. Ale to už je dnes taky jedno, když doba doručení je neznámá.
26.11.2020 11:53
24
Jestli tě dál nepustí tak doporučuji rozhovor s tvým obchodním zástupcem. Obzvláště jestli tam vozíš jak píšeš větší množství...
26.11.2020 16:23
25
Tak PPL už nepřijela pro svoz dnes a jako omluvu poslala email.

Vážení obchodní partneři,

obracíme se na vás v této nelehké době s informací o aktuální situaci v PPL. Až do minulého týdne se dařilo zásilky doručovat v téměř standardní kvalitě, a to i přes vysoké nárůsty. Tento týden se bohužel situace zhoršila a v důsledku opatření v souvislosti s koronavirem a tzv. Black Friday jsme nuceni požádat vás o součinnost a pomoci nám současnou situaci zvládnout. Věříme, že následující opatření pomohou situaci zlepšit:

 V sobotu 28. 11. 2020 připravujeme maximálně možné kapacity pro rozvoz zásilek.
 Abychom v sobotu rozvezli opravdu maximum, jsme nuceni zrušit jak sobotní, tak i nedělní svoz (28 - 29. 11. 2020). O režimu během dalších víkendů vás budeme informovat.
 Doba doručení u části zásilek je prodloužena o 1-3 dny.
 S okamžitou platností zastavujeme svoz veškerých zásilek v rámci produktů atyp balík a balík max. Více zde.

Tato opatření jsou prozatím v platnosti do středy 2. 12. 2020. Věříme, že plánované rozvolnění v ČR a každoroční pokles po Black Friday pomůže situaci zlepšit.

O dalším vývoji situace vás budeme informovat začátkem příštího týdne na webu www.ppl.cz nebo prostřednictvím dalších nástrojů hromadné komunikace. Pevně věříme, že společně situaci zvládneme.
26.11.2020 16:52
26
Původně odeslal láďa1979
Třeba na dveřích kanceláře. V Ostravě od jara DPD i PPL na depech nebere.

Zásikovna - jejich vlastní vozová kapacita přepravě mezi depy už na začátku nestačila, tak prostě několik menších balíčků dali do jednoho a poslali to na počátku i Českou poštou. Ted se zavedením doručování na adresu je to to samé, jak by to dělali sami, když na to nemají prostředky.
Já ti tedy nevím, ale na depu DpD sem byl za poslední mesic tak 6x a dycky bez problému v kanclu vzali.
26.11.2020 17:25
27
I GLS omezuje na průměr v předchozím období.
26.11.2020 20:05
28
Rozumim, že mají dopravci kvůli (díky) korone návaly a že třídící depa mají omezenou kapacitu, ale určitě by nešlo najmout více řidičů? V každém kraji by měl teď být někdo po ztrátě práce ...ale místo toho třeba ČP oznámila, že propustí 1 500 lidí a do roku 2024/5 až 7 000 lidí ...a to už teď nestíhají dlouhodobě zajišťovat žádné služby, které nabízí.
26.11.2020 20:32
29
altman.lukas: Roky se nezvládají adekvátně zajistit Vánoce, na které se přepravci mohou chystat rok dopředu. Takže celkem chápu že není v jejich možnostech (další řidiči + auta) zvládnout vše "ze dne na den".
26.11.2020 20:36
30
Zkoušel někdo podat více, než má "povoleno"? :-)
Pivo Sněžka

Malý dar z Krkonoš

Pecký Pivovar vám přeje klidné prožití Vánočních svátků - jako malou pozornost si dovolujeme nabídnout všem uživatelům slevu 10% na nákup dárkové krabice "Na vrcholu".