10.08.2020 08:29
1
Trápí nás velký problém a to že emaily z našich emailových adres chodí do složek "hromadné"/"promo", takže víceméně jako kdyby chodily do SPAMu (téměř nikdo si obsah těchto složek nečte). Nikdy jsme SPAM nerozesílali, vždy se jednalo buďto o systémové zprávy (expedice objednávky, přijetí objednávky, přijetí platby, apod.), zprávy z podpory napsané operátorem nebo newsletter (ale vždy po přihlášení zákazníkem).

Vyzkoušeli jsme toho už více, ale vše neúspěšně. Existují nějací specialisté, kteří se tomuto problému věnují a lze je poptat? Nikdy jsem o žádném neslyšel, ale už jsem vyčerpal možnosti.

Díky.
10.08.2020 10:11
2
Transakcni emaily by mely byt malo objemne, nejlepe jednoduche formatovani - co nejmene HTML obsahu, malo URL.
Mate u domeny nastaveno DKIM, SPF, back listy jsou OK?
10.08.2020 10:14
3
A nebude ten problém s otevřením jinde? Mě třeba na gmailu co přijde do promoakcí, tak se mi objeví i na hlavním přehledu. Typicky příklad, třeba newslettery od Marketing Mineru nebo Hlídače státu.

Co to zkusit rozesílat v menších objemech postupně? Jinak si zkuste založit poptávku tady na webtrhu.
10.08.2020 10:40
4
Původně odeslal uzivatel1
Trápí nás velký problém a to že emaily z našich emailových adres chodí do složek "hromadné"/"promo", takže víceméně jako kdyby chodily do SPAMu (téměř nikdo si obsah těchto složek nečte). Nikdy jsme SPAM nerozesílali, vždy se jednalo buďto o systémové zprávy (expedice objednávky, přijetí objednávky, přijetí platby, apod.), zprávy z podpory napsané operátorem nebo newsletter (ale vždy po přihlášení zákazníkem).

Vyzkoušeli jsme toho už více, ale vše neúspěšně. Existují nějací specialisté, kteří se tomuto problému věnují a lze je poptat? Nikdy jsem o žádném neslyšel, ale už jsem vyčerpal možnosti.

Díky.
A které emaily, běžné komunikační a nebo z newsletteru? Nebo všechny? S newslettery s tím asi moc dělat nejde.
10.08.2020 11:25
5
u kterého emailu? Seznam? Google?

Obecné typy, odstraňte trackovací kódy z emailů, odstraňte nepotřebné obrázky, udělejte více rozdílů mezi jednotlivými emaily ať nemají tolik společného textu.

Bez uvedení ukázkového emailu a hlaviček asi konkrétní odpovědi těžko dostaneš. Případně si zadej poptávku.
10.08.2020 11:37
6
Na Gmail vetsina newsletter pada do Promo, transakcni jen obcas.
10.08.2020 21:12
7
Tká se to všech, kdyby šlo pouze o newsletter, tak by to nevadilo, ale emaily z podpory, která se potřebuje domluvit se zákazníkem jsou problém. HTML podpisy atd. jsme před několika dny odstranili. Problém je převážně na Gmailu, navíc někomu to do promo spadne, někomu naopak ne. DKIM, SPF jsou nastaveny. Podpora VShosting.cz nám nedokázala pomoct, podle jejich testování mají odesílané emaily vysoké skóre.
10.08.2020 22:02
8
Původně odeslal uzivatel1
Tká se to všech, kdyby šlo pouze o newsletter, tak by to nevadilo, ale emaily z podpory, která se potřebuje domluvit se zákazníkem jsou problém. HTML podpisy atd. jsme před několika dny odstranili. Problém je převážně na Gmailu, navíc někomu to do promo spadne, někomu naopak ne. DKIM, SPF jsou nastaveny. Podpora VShosting.cz nám nedokázala pomoct, podle jejich testování mají odesílané emaily vysoké skóre.
Problém je asi v tom, že pro podporu a newsletter používáte stejný email :-) Bohužel, pak jste v pasti a jediné řešení bude - udělat nový čistý mail pro podporu a tento, co padá do "spamu" - nechat pro newslettery ;-)
Bohužel, pod doménou ale budou asi maily padat tak či tak jinam, než je třeba. Pokud to jde, udělejte si pro podporu jinou "doménu"...
Tip:
info@domena.cz - padá do spamu, nechat na newslettery
podpora@vas-domena.cz - mít čistý mail pro podporu ;-)

Pak je šance. Může pomoci o nový mail, tohle si nechte v záloze - ale bohužel jste si mail pro podporu sami zhodili rozesílkou newsletterů ;.) Stačí pár označení SPAM, pár nahlášení a jste v tom ;-)
Hodně štěstí...
10.08.2020 22:59
9
Původně odeslal ventak
Problém je asi v tom, že pro podporu a newsletter používáte stejný email :-) Bohužel, pak jste v pasti a jediné řešení bude - udělat nový čistý mail pro podporu a tento, co padá do "spamu" - nechat pro newslettery ;-)
Bohužel, pod doménou ale budou asi maily padat tak či tak jinam, než je třeba. Pokud to jde, udělejte si pro podporu jinou "doménu"...
Tip:
info@domena.cz - padá do spamu, nechat na newslettery
podpora@vas-domena.cz - mít čistý mail pro podporu ;-)

Pak je šance. Může pomoci o nový mail, tohle si nechte v záloze - ale bohužel jste si mail pro podporu sami zhodili rozesílkou newsletterů ;.) Stačí pár označení SPAM, pár nahlášení a jste v tom ;-)
Hodně štěstí...
Neni tak zcela pravda. Mame mail transakcni noreply@ pak newsletter@ a support@ kazdy z tech mailu ma svoje score. Ten gmail algoritmus je zajimavy. Takze, zmena vytvoreni noveho mailu smysl ma, alespon na zkousku.
12.08.2020 13:04
10
Mrkni jestli nemáš v hlavičce mailu políčko "precedence: bulk", pokud ano, jde to do hromadných téměř vždy.