Covistop Dezinfekce rukou Anti-Covid - 100 ml s rozprašovačem, 500 ml se stříkací vložkou, Skladem
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Ztracený balík-zasilkovna

  1. zdravím,

    mám dotaz zda už se něco podobného někomu stalo a jak jste to řešili.

    už nějakou dobu posílám balíky přes zásilkovnu, nyní nastala situace kdy balík na nějakém depu ztratili. Paní co se mnou komunikuje nyní po mě chce zaslání faktury pro adresáta a přesný popis balíku.

    Mají právo požadovat fukturu?

    Díky za odpověd

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Mají to v podmínkách. Stalo se mi to několikrát, ale vždy to nakonec našli.

  4. Citace Původně odeslal Suke Zobrazit příspěvek
    Mají to v podmínkách. Stalo se mi to několikrát, ale vždy to nakonec našli.

    Ok, Díky

  5. Zásilkovna je boží... ztratili mi balíček (já si objednával - já koncák) a týden nebyli schopni podat žádnou informaci. Pak se ozval prodejce, že se ozvala paní, že jí byl doručen balíček o kterém neví.

    Prý se zaměnily etikety.

    Já vám nevím, ale s PPL už jsem "pár" posílal i obdržel a tohle se mi fakt nikdy nestalo.

    Ale to je tak trošku mimo téma, jenom jsem dostal potřebu se vyjádřit.

    PS: Dopravce platí tvé náklady ne prodejní cenu :)

  6. Já jsem si přes zásilkovnu nechával posílat už asi 100 balíčků a zatím v pohodě. Tohle je těžké - spousta lidí si třeba stěžuje na ČP, ale já nepamatuji, že by mi někdy něco ztratili, a to jsem si přes ně nechával posílat hodně věcí. Samozřejmě že nejvíc je vidět negativní zkušenost, protože nikdo nebude psát chválu, jak mu ještě nic neztratili, takže bych to neviděl tak černě, reálně se musí ztrácet minimum zásilek a člověk pak má prostě smůlu, že to vyšlo na něj. A nebo je to výhoda malého města, že je tu menší chaos :)

  7. On není asi tak úplně problém v zásilkovně, ale spíš v obchodě, který na balíky lepí štítky. Když nestíhají, tak to nahážou na hromadu a pak neví, co je co. Tam se nám i stalo, že 1 balík neposlali, protože ho někam zašili. Kdybych neměl potvrzení, že jsem jim ho tam dones, tak se mnou ani nebavili. A to jsme tam měli nalepený vlastní štítek.

  8. Petr Široký
    Já zas stovky balíků u Zásilkovny bez ztráty
    u ČP zatím jen 1]


    kolousek
    1. štítky si snad lepím sám ne :D
    2. vždy čekám až balíky načtou (obchod i Zásilkovna)

  9. Když vezmu, jak obrovské množství balíků Zásilkovna zpracovává, tak je ta občasná chyba přijatelná. U samotné Zásilkovny jsme problém neměli nikdy - když už, tak to podělal personál na výdejním místo, kam zásilka šla - třeba ji nezadal do systému a několik dní mu tam ležela. Ale vyřešilo to.

    Častější jsou problémy s dalšími dopravci, kterým to ZS předává - ti totiž přelepují původní štítky svými, a tam už se nám taky stalo, že zaměnili zásilky s jiným e-shopem - no přeposílání tam a sem byla sranda. Ale ani jsme to neřešili s dopravcem, za tu byrokracii to nestojí.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3