Neomezený e-shopový systém s jednotnou administrací
Zobrazují se odpovědi 1 až 26 z 26

Čištění interiéru aut

  1. Dobrý den. Již nějaký ten čas čistím interiéry aut. Exteriéry nečistím, jelikož nemám čističku odpadních vod. Nehodlám se nechat udat.

    To jsem, ale odbočil od tématu.

    Od začátku bojuji s nastavenou cenou. Auta čistím průměrně sedm, osm hodin. Dělám vše poctivě a nedokážu nic odfláknout.

    Moje cena je 1 700,- až 2 000Kč

    Přesto se najde spousty lidí, kteří mě kritizují, a takové peníze by v životě nedaly.

    Pokud si spočítám strávené hodiny, chemii a amortizaci techniky. Tak ten čistý zisk není žádná pohádka.

    Konkurence čistí buď za méně=není to tak kvalitní práce. A nebo čistí za více, a dělá to podobně. Lišíme se o 300 Kč.

    Poslední dobou se mi nedaří získávat kšefty. Ten můj konkurent čistí jedno auto za druhým.

    Musím se přiznat, že mi to pěkně kazí chuť do práce. Nevím v čem dělám chybu.

    Prosím o shlédnutí mé stránky, kde naleznete nějaké ukázky mých prací.

    Jsem nakloněn všem radám i kritikám.

    https://www.facebook.com/VAPOR-%C4%8...3668266680441/

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal peater8 Zobrazit příspěvek

    Přesto se najde spousty lidí, kteří mě kritizují, a takové peníze by v životě nedaly.

    ...


    Prosím o shlédnutí mé stránky, kde naleznete nějaké ukázky mých prací.

    ....
    Ahoj,

    souhlasím s Alešem.

    Jinak osobně, pokud hledám online, tak přeskakuju firmy, co jsou jen na Facebooku a ne na webu.
    (Samozřejmě, když vlezu do kavárny, kolem které chodím, tak je mi putna, zda má stránku, FB nebo nic)
    Nevím, možná jsem atyp. Ty musíš znát Tvou cílovku, zda to vadí nebo ne. Ale pro mne "příspěvek" na Facebooku, nebo jak to nazvat, není "stránka" (přestože to jako "stránku" pojmenuje nějaký Zuckerberk - prostě není ;-) ) . Ale samozřejmě se mnou nemusíš souhlasit...


    Jinak cílení na bohatší klientelu samozřejmě vyžaduje více profesionality. Ve všech oblastech (komunikace se zákazníkem, fakturace, doby za jak dlouho odpovíš na email a další a další).

  4. Přidej si do názvu detailing, to je teď v módě
    Kup si na Aku vrtačku kartáč ručně se utrapiš
    Přidej moderní věci jako čištění ozonem, čištění klimatizace ATP.

    Dělej nějakou značku chemie tvář se důležité že je to nej co si můžou pořídit

    Zkus firemní zákazníky, autoservisy, autobazary, autosalony

    Přidej expresní služby za příplatek

    Přidej leštění interiérových části

    Udělej super easy web, ted to jde uděláme samodomo klikačkou

    Udělej vyzvednutí auta, druhý den ho máte zase doma čisté

    Kluci dělají čištění u vás doma auta, mají přívěs, přijedou k milionáři vyčistí schrabnou prachy jedou dal, tohle se líbí autosalonum

    Instagram, fotečky každý den. Ted jsou na to appky kdy jedním kljkem se to všude zkopíruje a fotečka apka sama vylepší

    Cena ok až je nízká, ale tvoje cilovka jsou lidi co si to zaplatí, protože ví že pucovat auto trvá celý boží den.

    Pro firemní zákazníky speciální tarif

    Cenove skupiny

    Přidej příplatky speciální ošetření kůže super nano difúzním polymerním krémem ATP.

    Použije superlativy

    Tvar se jako firma o 10 zamestnancich

    Tvar se jako fuckmoney člověk se sebevědomím

    Timelaps video

    Před a po pokaždé fotečka sup na instač fejsbuk

    Rouška a toaletní Role papíru zdarma

    ATP... Trochu marketingu, kvalitní práce rychla, lidi se budou vracet

    Nabídnu se taxikářům že když přijede v 4 hodiny v noci s poblitou sedačkou žádný problém

    Udělej letáky, klidně černobílé ale přehledné a osobně rozdej B2B partnerum u kterých cítíš že budou chodit, osobní kontakt.

    Objed autem rozhazuj letáky B2B

    Zedníci fajn zákazníci, zakourena dodávka s hořčicí na propocene sedačce? Žádný problém

    Ušetříme vám čas v sobotu vyzvedneme auto v neděli ho máte večer suché doma

    Poškrábané plasty? Žádný problém

    Používej na konec deodorant do auta s vůní nového auta, to lidi praští do nosu radosti. Vůně nového plastu x) vanilka je klasika co už je oňuchana. Tvl Franta my vyčistil Felicii a voní jako z fabriky! Jak to dělá?

    Dezifekce automobilů! Coronavirus je mezi námi ale stale jsme pro vás dostupni!

    Ozona mašinu si může sám udělát, jeden modul stojí 600kc, adaptér z notebooku univerzální přepnout na 12V nebo z tiskárny, za týdne ho máš doma, ebay

    Vizitky všude čirou náhodou zapomínej, nákupní vozík ATP. Kreativita. S časem si na to zvykneš a budeš automatická ty vizitky zapomínat

    Motor prostor se dá čistit bez vapky

    Fólie tónování oken
    Ochrane fólie na auto proti škrábancům
    Výměna osvětlení na led interie exteriér, ebay pár šuntů a ty kasirujem Franta vyměnil za 500kc všechny lampy na super lekdy. Náklady na ledky 200, profit 300, hodina práce když nacvicis to.

    VAG diagnostika. Delfi Čína stojí do 70€ se všemi adaptéry. Hele Lojza za 100kc mi vymazal chyby a řekl co je špatného. 15 minut 100kc profit.
    Vag aktivace skrytých funkcí

    Stěrače Čína ebay profit zase

    Nabíječky super super qc za 200kc kabely k tomu další profit. Pozor na to jaký model.

    Držák na mobil magnetický.... Hele Felicii voní jako nová a ještě jsme dostal magnetická držák zdarma... Čína kolik 20-40kc? Znova profit

    Odhlučnění další profit

    Čištění dezifekce párou. Já koupil za 500kc napařovač. Manželka to nepoužíva doma tak jsem zmenil koncovku samodomo a čokoláda jde dolů rychle dolů


    Atd... Atd...

  5. určitě www (pokud by by zájem udělám www)
    když hledám čištění jdu hledat www, ne FB

    nedělat finty jako jsem zažil. Akce na čištění a nakonec jsem platil stejnou cenu "Hodně špinavé auto"

  6. Exteriéry nečistím, jelikož nemám čističku odpadních vod. Nehodlám se nechat udat.
    diskvalifikuješ se hned na začátku. Mě nevadí když myčka nečistí interiéry, ale když u někoho kdo je čistí nemá možnost umýt celé auto, mi přijde málo profesionální. Lidi chtějí šetřit čas a ne lítat mezi myčkou a čištěním interiéru. Pokud toto nevyřešíš že budeš minimálně na místě kde se myjí auta tak se neposuneš.

  7. Exteriéry nečistím, jelikož nemám čističku odpadních vod. Nehodlám se nechat udat.

    co ruční myčky u benzinky?
    vem si kýbl, šampon, houbu a umyj auto tam. pak to vezmeš před/po vapkou za20kč ....

  8. Dekuji za komenty. Webove stranky budou nutne. Parou take cistim. Stala me ta masina pred dvema lety 60 tisic. Kartace na vrtacku mam. Nejlepsi klientela je ta na doporuceni od mych zakazniku. Pokud se na to zamerim, tak velmi mali lidi se chytlo na inzerat. Jeste jednou diky za poznatky. Mam spousty informaci.

  9. dobře umýt auto - exterier je naprostý základ při takových službách.

  10. U nás cca před 15 lety chtěl kořen za interiér 800,- plasty čistil vepřovým sádlem :D

    web si nech udělat určitě a dej prezentování víc akce ne jak máš nyní FB -- mouchy snězte si mě :)

  11. Nabízíš dárkové poukazy? Já osobně bych dvojku za vyčištění auta nikdy nedal (ne že je to drahé v přepočtu na hodinovku, ale pro mě je to zbytečnost), ale danou službu čas od času kupuju jako dárek.

  12. Jen pár konkrétních jednoduchých tipů na změnu, pro více bych musel znát víc podrobností:
    První co mě trklo na tom FB:
    Fotka Fiat, dal bych tam hezčí, oblíbenou značku, klidně auto zvenčí.
    Popis stránky, Začátky, to nikoho nezajímá, je lepší tam dát jasně a stručně co děláte, jak. Víc se zaměřovat na potřeby zákazníků než na sebe.
    Lepší fotky - i ta fotka s koberci v popisu stránky, je o ničem. Není vidět jasně rozdíl. Radši tam dát něco jiného.
    Nesouhlasím s tím, že je třeba ze sebe dělat velkou firmu. Osobní přístup je taky fajn, jen je třeba budovat osobní brand a zvolit tón komunikace napříč všemi reklamními kanály.

    Dávej odměnu (slevu) za doporučení/referenci na soc. sítích.
    Cenu drž tak aby se to vyplatilo.
    Častější příspěvky na FB.
    Do tvorby stránek investuj až budeš mít víc zakázek.
    Dej si dohromady všechny kritiky, dotazy, a úvahy proč někdo nenakoupí a zkus na ně vymyslet důvody proč ano.

    S texty, webem a marketingem můžu pomoct, bydlíme asi někde kousek jsem z Benátek.

  13. Čistícímu byznysu moc nerozumím, ale proč musí být jenom jedna pevná stanovená cena? I auto se přece dá vyčistit důkladněji (lepší prostředky, více času, více úkonů....) a nebo třeba jenom rychlé vyčištění od toho nejhoršího, s levnějšími přípravky apod. Proč nedáš zákazníkům na výběr třeba takto:
    Rychlé čistění (3 hodiny): 900 Kč
    Střední čistění (6 hodin): 1500 Kč
    Důkladné čistění (8 hodin): 2200 Kč
    Každý si pak bude moci vybrat svoji cenu (odpovídající kvalitě).

    Za druhé bych se podíval na tu konkurenci, kde bere zákazníky. Určitě se dá dohledat, jaký způsob oslovení zákazníků používá.

    EDIT: Teď mě díky příspěvku klavesakm trklo, že jsem taky z tvého okolí a loni jsem řešil čistění auta, takže ti můžu říct, proč jsem jako zákazník nevyužil žádnou firmu včetně té tvé: jeden čalouník v Benátkách nad Jizerou totiž půjčuje vysavač na mokré vysávání včetně náplní za cca 400 Kč na 24 hodin... Interiér auta pak byl jak nový :-) Jasně, nějaký čas jsem s tím strávil (nebo spíš manželka :-))), ale oproti ceně cca 2000 to je rozdíl... Navíc jsem si stačil ještě vyčistit koberce v domě, sedačku v obýváku a na hrubo ještě další auto. Hodně lidí z okolí to tak dělá, měl to taky zamluvené na několik dnů dopředu. Možná by tedy stálo za zvážení, zda nějaké prostředky na čištění taky nepůjčovat...
    Naposledy upravil ramix : 03.04.2020 v 12:12

  14. Já jsem se o čištění dozvěděl vždycky z lokálních médií, lokální nabídky venku, poutače, transparenty. Letáky do schránky v lokalitě, inzerce v místním plátku. Obchodní centra mají v sobě často takovou službu taky, než nakoupíš, tak ti vypucujou auto (interiér i exteriér). Ale co mě naposledy vzalo a beru to jako konkurenční výhodu je fakt, že jsi mobilní a můžeš dojet kamkoliv. Na to bych kladl důraz. Ale konkurence už je dost velká. Webovky jsem třeba při posledním hledání vůbec neřešil. Stačil mi vyladěný firemní zápis na Google a volal jsem.

    Jo a btw firmy si ty 2 litry berou za dvě hodiny práce, ne za 8 ;-) Respektive nepočítají hodiny, ale jedou dle rozsahu. A klasickou káru máš za ty dvě hodiny hotovou jak nic.

  15. ještě bych to provázal s nějakým sloganem +dezinfekce+ stopkovid+viryven no prostě znáš to:)

  16. Citace Původně odeslal ramix Zobrazit příspěvek
    Čistícímu byznysu moc nerozumím, ale proč musí být jenom jedna pevná stanovená cena? I auto se přece dá vyčistit důkladněji (lepší prostředky, více času, více úkonů....) a nebo třeba jenom rychlé vyčištění od toho nejhoršího, s levnějšími přípravky apod. Proč nedáš zákazníkům na výběr třeba takto:
    Rychlé čistění (3 hodiny): 900 Kč
    Střední čistění (6 hodin): 1500 Kč
    Důkladné čistění (8 hodin): 2200 Kč
    Každý si pak bude moci vybrat svoji cenu (odpovídající kvalitě).

    Za druhé bych se podíval na tu konkurenci, kde bere zákazníky. Určitě se dá dohledat, jaký způsob oslovení zákazníků používá.

    EDIT: Teď mě díky příspěvku klavesakm trklo, že jsem taky z tvého okolí a loni jsem řešil čistění auta, takže ti můžu říct, proč jsem jako zákazník nevyužil žádnou firmu včetně té tvé: jeden čalouník v Benátkách nad Jizerou totiž půjčuje vysavač na mokré vysávání včetně náplní za cca 400 Kč na 24 hodin... Interiér auta pak byl jak nový :-) Jasně, nějaký čas jsem s tím strávil (nebo spíš manželka :-))), ale oproti ceně cca 2000 to je rozdíl... Navíc jsem si stačil ještě vyčistit koberce v domě, sedačku v obýváku a na hrubo ještě další auto. Hodně lidí z okolí to tak dělá, měl to taky zamluvené na několik dnů dopředu. Možná by tedy stálo za zvážení, zda nějaké prostředky na čištění taky nepůjčovat...
    Take me napadlo ten stroj pujcovat. Vy jste platil kauci za stroj? Tohohle se bojim. Za takove penize nekomu pujcim stroj, ktery stal x tisic. Ten nekdo mi ho rozbije ci nevrati. Tohle neni ma cilova skupina.

    ---------- Příspěvek doplněn 03.04.2020 v 22:07 ----------

    Citace Původně odeslal Tomáš Maňhal Zobrazit příspěvek
    Já jsem se o čištění dozvěděl vždycky z lokálních médií, lokální nabídky venku, poutače, transparenty. Letáky do schránky v lokalitě, inzerce v místním plátku. Obchodní centra mají v sobě často takovou službu taky, než nakoupíš, tak ti vypucujou auto (interiér i exteriér). Ale co mě naposledy vzalo a beru to jako konkurenční výhodu je fakt, že jsi mobilní a můžeš dojet kamkoliv. Na to bych kladl důraz. Ale konkurence už je dost velká. Webovky jsem třeba při posledním hledání vůbec neřešil. Stačil mi vyladěný firemní zápis na Google a volal jsem.

    Jo a btw firmy si ty 2 litry berou za dvě hodiny práce, ne za 8 ;-) Respektive nepočítají hodiny, ale jedou dle rozsahu. A klasickou káru máš za ty dvě hodiny hotovou jak nic.
    Mobilni sem byval zpocatku. Pak jsem postupem casu sve cisteni zdokonalil, ale tim take prodlouzil cas prace. Mobilitu jsem tedy nechal byt. Nabizim, ale odvoz vozu k sobe a nasledne vraceni. Toto ovsem vyuzivaji pouze moji pratele, jelikoz zbytek se boji, ze uz auto neuvidi.

  17. Ahoj,

    hele já bych se zeptal svých zákazníků, na rovinu bych se jich zeptal, proč je pro ně služba dobrá, proč využívají tebe a ne nikoho jiného, jaká je jejich hlavní motivace, co by chtěli vylepšit, co jim vadí a tak.

    Prvotně středobodem tvého podnikání je zákazník, jeho problémy. Nějakou klientelu už asi máš, tak oni asi mají důvod, proč jezdí za tebou. Jak se o tobě dozvěděli, nějak s těmi zákazníky pracovat, dát jim třeba voucher, že když ho využije jeho kamarád, tak má 10% on i ten kamarád.

    Tvoje klientela je třeba bohatší, uvaříš jim kafe? Pečuješ nějak o ně? Máš nějakého svého ideálního zákazníka, kterého by sis představoval?

    Doporučil bych ti udělat si persony tvých zákazníků, přidat si tam fotky, napsat si zájmy, finance, atd... A pak uvažovat, jak takové lidi najít a jak pro ně být nejlepší volbou.

  18. Řeknu to krutě, ale o to víc to bude přínosné. Nemyslím to zle. Koukal někdo z vás na ten FB?
    Já ano a dle prezentace mi to přišlo jako kdyby to dělal nějaký matlal. Fotky = katastrofa:
    - nemastné/neslané
    - u některých fotek jsem si říkal, že stejný úklid si zvládnu i sám pomocí vysavače a mokrého hadru (tj. hodnota si na stejný výsledek někoho najímat 0)
    - u několika srovnání před a po, jsem měl poznat co je před a co je po; některé srovnání i měly přehozené pořadí

    Zkusil bych se zaměřit více na kontrasty, to je to co prodává. Klidně i sehnat nějaké lepší auto, obětovat odpoledne, vyhrát si s tím a udělat parádní fotky. Vizuál prodává, zapracujte na fotkách - Oct1, s všelijakým harampádím kolem auta mě opravdu nepřesvědčí, že bych vám měl svěřit dražší auto. Navíc když už bych si někam dával čistit auto, tak bych to chtěl komplet, i exteriér.

    Zkuste se nad tímto pohledem zamyslet a podívat se na to z jiné perspektivy. Možná, že tohle bude ten důvod, proč přitahujete jen méně bonitní klientelu. Zaměřujete se totiž na cenu, ale to není ta správná cesta.

  19. Ten FB, fotky a dvorek jsou opravdu špatné a nelákající využít tvých služeb. Druhá katastrofa je cena 2000 Kč/8h., když se asi odečte materiál, tak ti zůstane asi tolik to má pokladní v obchodě, takže bych se zamyslel zda to má opravdu cenu dělat. Ale je také možné, že děláš opravdu pomalu, zkus se zamyslet, zda by to při stejné kvalitě nešlo trošku přidat, ale na druhou stranu, když nečeká další auto, tak to je jedno. Jinak to, že neděláš exteriér je dost mínus, ale v tvých podmínkách bys dělal obojí tak 16 hodin a na to se nebude nikomu chtít čekat, prostě by to chtělo k sobě někoho dalšího.

  20. Citace Původně odeslal peater8 Zobrazit příspěvek
    Take me napadlo ten stroj pujcovat. Vy jste platil kauci za stroj? Tohohle se bojim. Za takove penize nekomu pujcim stroj, ktery stal x tisic. Ten nekdo mi ho rozbije ci nevrati. Tohle neni ma cilova skupina.
    No, pokud vám stávající cílová skupina moc nefunguje, tak je možná čas myslet na obměnu cílové skupiny...
    S kaucí už si to nepamatuju, ale myslím, že to byla tisícovka. Normální člověk s kaucí nemá problém. To je riziko podnikání, ale dá se určitě vhodně ošetřit nebo snížit. V Česku funguje x tisíc půjčoven všeho možného, půjčují se i několikanásobně dražší věci, tak nevím, proč by to nemohlo fungovat vám. A než se vám to stane, tak se vám ten stroj třeba několikanásobně zaplatí. Minimálně jako doplněk k vašim službám by to podle mě fungovat mohlo.
    Navíc si příště ti samí zákazníci můžou to auto nechat vyčistit od vás, když zjistí, jaká je to práce. A naopak na těch, kteří remcají nad vysokou cenu vašich služeb, můžete vydělávat na půjčovném.

  21. Nebaví mě číst celou diskuzi, ale poradím ti jedno, běž do firem. Buď drzej, natiskni si nějaké vizitky nebo něco podobného, dej to do obálek a na recepci v office centrech nech dodat jednotlivým firmám. Já jezdím hodně po velkých korporátech a už delší dobu potkávám v garážích týpky jak jsi ty. Vozejk s chemií a pucujou managerům Superby, Meďáky a Báva. V garážích je zásuvka na každým rohu a maňasové tam mají většinou více práce. Co jsem si všiml, tak jedno auto tak 2 hodiny. Detailing je asi zajímavý, ale nebudeš mít co žrát.

  22. Ja mam pohled ze strany zakaznika. My ve firme tyhle sluzby vyuzivame. Na objednavku prijede typek a jako podminku ma elektrickou zasuvku 230V a vodovodni priprojku.

    Zakladni udrzba zahrnuje luxovani komplet interieru a kufru, vyprani calouneni a pripadnejch fleku, vycisteni oken a kobercu, udrzba vsech plastu a dreva uvnitr, omyti auta zvenku a vycisteni disku. Borec to dela sam a trva to cca 2,5 h. jedno auto. Cena je 1500 bez dph. K tomu ma dalsi moznosti jako nano osetreni interieru i kastle, hloubkovy cisteni, ruzny vune, ochrany skel apod. Cena pak je trena i 3500 za auto.

    Na zacatku jednou prijel a jako soucast nabidky vycistil jedno auto zdarma. Libilo se nam a uz jezdi pravidelne 1x za 14 dni a je tam celej den, nekdy dva dny po sobe, nez to dodela.

  23. tak úplně nejlepší je firemní zákazník, využívající vůz i k osobním účelům, z firemního krev neteče:) ale teď asi budou firmy šetřit i na tomto.

  24. Eastwood potvrzuje moje slova. Navíc si to ty firmy hodí do nákladů a ne jako obyčejný koncák, který pak přemýšlí, za co koupí domů pivo.

    ---------- Příspěvek doplněn 04.04.2020 v 19:45 ----------

    Citace Původně odeslal rooibosman Zobrazit příspěvek
    tak úplně nejlepší je firemní zákazník, využívající vůz i k osobním účelům, z firemního krev neteče:) ale teď asi budou firmy šetřit i na tomto.
    To je úplně každý auto ve flotile. Mám dojem, že podle zákona ani není možný dát zaměstnanci auto a nestrhávat mu prachy z platu za benefit.
    Akorát že v sociálních firmách máš jako běžný otrok povolené jedno základní mytí měsíčně v Globusu, protože tam to mají nejlevnější. :D

  25. Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Řeknu to krutě, ale o to víc to bude přínosné. Nemyslím to zle. Koukal někdo z vás na ten FB?
    Já ano a dle prezentace mi to přišlo jako kdyby to dělal nějaký matlal. Fotky = katastrofa:
    - nemastné/neslané
    - u některých fotek jsem si říkal, že stejný úklid si zvládnu i sám pomocí vysavače a mokrého hadru (tj. hodnota si na stejný výsledek někoho najímat 0)
    - u několika srovnání před a po, jsem měl poznat co je před a co je po; některé srovnání i měly přehozené pořadí

    Zkusil bych se zaměřit více na kontrasty, to je to co prodává. Klidně i sehnat nějaké lepší auto, obětovat odpoledne, vyhrát si s tím a udělat parádní fotky. Vizuál prodává, zapracujte na fotkách - Oct1, s všelijakým harampádím kolem auta mě opravdu nepřesvědčí, že bych vám měl svěřit dražší auto. Navíc když už bych si někam dával čistit auto, tak bych to chtěl komplet, i exteriér.

    Zkuste se nad tímto pohledem zamyslet a podívat se na to z jiné perspektivy. Možná, že tohle bude ten důvod, proč přitahujete jen méně bonitní klientelu. Zaměřujete se totiž na cenu, ale to není ta správná cesta.

    Drsný, ale něco s tím provedu :-)

  26. K tomu mytí exteriéru - neexistuje něco jako suché mytí? Problém s čističkou by byl vyřešen?

  27. Citace Původně odeslal Michal Motl Zobrazit příspěvek
    K tomu mytí exteriéru - neexistuje něco jako suché mytí? Problém s čističkou by byl vyřešen?
    Existuje. Ovsem to aby jste pouzil stovky hadru.

    Je to kravina. Konkurence, ktery myje vozy a nema cisticku. To zkratka ojebava. Ovsem jsme v Cechach a ja nehodlam platit nemale castky, za to, ze to leju do kanalu.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3