Značkový eshop - Hilfiger, Boss, Gant aj.
Zobrazují se odpovědi 1 až 16 z 16

Objednávka,jak dlouho kontaktovat

  1. Zdravím,
    zákazník provede objednávku,ale záda špatně adresu,ale už ji neopraví.Nase kontrola přes Google mapy.Kontaktujeme zákazníka emailem žádná reakce,voláme,ale mobil vypnutý.Jak dlouho se snažit o kontakt?Nebo objednávku stornovat?Dekuji

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. 2x

  4. Citace Původně odeslal colbi Zobrazit příspěvek
    2x
    A pak objednávku zrušit a informoval zákazníka?Mobil stále nedostupný(viz nedoručena SMS).

  5. Citace Původně odeslal tarif Zobrazit příspěvek
    A pak objednávku zrušit a informoval zákazníka?Mobil stále nedostupný(viz nedoručena SMS).
    Mám wordpress. Ten odesílá automaticky že objednávka je zrušena.
    Třeba já mám aktuálně objednávku, kde si paní objednala zboží které už nemám.
    Psal jsem ji mail a ona neodpověděla. Je to cca. týden. Nereaguje, zruším.
    Kdo chce ozve se ihned .... Stalo se několikrát.

    Může to být faik objednávka od nějakého zmetka, co se baví tím že objednává zboží. Stalo se mi to několikrát.
    2x na vietnamské jméno
    od té doby, kdy vidím vietn. jména píšu mail, když nikdo nereaguje, neposílám

  6. Citace Původně odeslal colbi Zobrazit příspěvek
    Mám wordpress. Ten odesílá automaticky že objednávka je zrušena.
    Třeba já mám aktuálně objednávku, kde si paní objednala zboží které už nemám.
    Psal jsem ji mail a ona neodpověděla. Je to cca. týden. Nereaguje, zruším.
    Kdo chce ozve se ihned .... Stalo se několikrát.

    Může to být faik objednávka od nějakého zmetka, co se baví tím že objednává zboží. Stalo se mi to několikrát.
    2x na vietnamské jméno
    od té doby, kdy vidím vietn. jména píšu mail, když nikdo nereaguje, neposílám
    Počkám ještě dneska,pokud se neozve, objednávku zrušit a email si uložím,pro případné negativní hodnocení na Heurece.

  7. Máme limit stanovený na 14 dní. Snažíme se podle možností kontaktovat alespoň 2x SMS i e-mail. Pokud se nezdaří, posíláme informace, že objednávku stornujeme.

  8. Jako první telefon, pak 2xemail, 2x SMS, další email a SMS, že pokud se neozve tak stornujeme a po odeslání storna do 15 minut je na Heuréce negativní recenze:)

  9. Píšeme email, kdo se neozve do dvou dnů, tak storno. Cca 50 % zákazníků si do pár hodin udělá objednávku znovu.

  10. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Jako první telefon, pak 2xemail, 2x SMS, další email a SMS, že pokud se neozve tak stornujeme a po odeslání storna do 15 minut je na Heuréce negativní recenze:)
    konkurence?
    lidi jsou fakt dementi :(

  11. Pošleme ještě dneska email,zkusíme znova zavolat a pokud nebude kontakt tak objednávku stornujeme. Děkuji za reakce.

    ---------- Příspěvek doplněn 13.03.2020 v 08:22 ----------

    Citace Původně odeslal colbi Zobrazit příspěvek
    konkurence?
    lidi jsou fakt dementi :(
    Spíš fake objednávka.

    ---------- Příspěvek doplněn 13.03.2020 v 08:48 ----------

    Citace Původně odeslal Chingischan Zobrazit příspěvek
    Píšeme email, kdo se neozve do dvou dnů, tak storno. Cca 50 % zákazníků si do pár hodin udělá objednávku znovu.
    Jak řešíte nepřevzaté zásilky? Myslím tím zbytečně zaplacené poštovné+dobírka?

    ---------- Příspěvek doplněn 13.03.2020 v 08:48 ----------

    Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Jako první telefon, pak 2xemail, 2x SMS, další email a SMS, že pokud se neozve tak stornujeme a po odeslání storna do 15 minut je na Heuréce negativní recenze:)
    Jak řešíte nepřevzaté zásilky? Myslím tím zbytečně zaplacené poštovné+dobírka?

  12. Nijak. Do nákladů

  13. Citace Původně odeslal tarif Zobrazit příspěvek
    Jak řešíte nepřevzaté zásilky? Myslím tím zbytečně zaplacené poštovné+dobírka?
    Nejprve nabídneme opětovné zaslání, ale za platbu předem a potom vymáháme poštovné + dobírku jako škodu způsobenou porušením smlouvy, někteří zaplatí sami, někteří po dopisu od právníka, ten ale už píše, že pokud nezaplatí, tak můžeme vymáhat skutečnou škodu, která je podstatně vyšší.

  14. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Nejprve nabídneme opětovné zaslání, ale za platbu předem a potom vymáháme poštovné + dobírku jako škodu způsobenou porušením smlouvy, někteří zaplatí sami, někteří po dopisu od právníka, ten ale už píše, že pokud nezaplatí, tak můžeme vymáhat skutečnou škodu, která je podstatně vyšší.
    A ten zbytek?

  15. Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    A ten zbytek?
    co myslíš zbytkem?

  16. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    co myslíš zbytkem?
    Někteří zaplatí sami, někteří po dopisu od právníka... co ten zbytek, co je víc nepoctivý a s výhružkami si nic nedělá?
    A jinak - to opravdu po svých zákaznících vymáháte náklady poštovného? Jako na jednu stranu jo, někteří to potřebují jak koza drbání, ale takového si poštvete proti sobě, ne?

  17. Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Někteří zaplatí sami, někteří po dopisu od právníka... co ten zbytek, co je víc nepoctivý a s výhružkami si nic nedělá?
    A jinak - to opravdu po svých zákaznících vymáháte náklady poštovného? Jako na jednu stranu jo, někteří to potřebují jak koza drbání, ale takového si poštvete proti sobě, ne?
    co je elektronický platební rozkaz tak jsme ho ještě na toto nepoužili. Ono většinou jsou slušní a zaplatí. O poštvání bych nehovořil tito lidé a jejich objednávky většinou nestojí za řeč. A řeči různých radilů o 100% prozákaznickém chování i nad rámec práva jsou jenom řeči ničím nepodložené. Prostě beru to tak, já jsem povinen dodat a kupující je povinen převzít a zaplatit. Ono už ty jejich výmluvy mluví za vše. I když v recenzích píší všelijaké výmysly, to že jsme po nich chtěli poštovné, když nevyzvedli a ani neodstoupili od smlouvy to tam ještě nikdo nenapsal.

Spolupracujeme: Jooble.org Hostujeme u Server powered by TELE3