Redaktoři pro novou sekci Webtrhu - magazín o podnikání, IT a marketingu
Zobrazují se odpovědi 1 až 21 z 21

Stavební firma - reklama

  1. Dobrý den,
    jakou reklamu by jste doporučovali pro stavební firmu (s.r.o, 20 let na trhu, primárně stavby RD).
    cca 1 rok jsme na seznamu (sklik) a i na několika placených serverech (katalogy), stálo nás to x desítek tísíc, ale zatím to nepřineslo žádné ovoce. Děkuji za jakékoliv rady a nápady, případně návrh spolupráce.
    Děkuji.

    M.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Andrea Vyhnalíková nabízí: Vuoi parlare italiano?
    Simona M. nabízí: Nabízím služby copywritera
    Homeboy prodává: Prodám domény zasilkomat.cz a zasilkomat.sk
  3. Zkouseli jste reklamni kampan na Facebooku? Da se tam vcelku snadno zacilit cilova skupiny.

    Nyni zkousime pro jednu firmu z Tabora, tak uvidime, jake budou vysledky.

  4. Citace Původně odeslal musil.david Zobrazit příspěvek
    Zkouseli jste reklamni kampan na Facebooku? Da se tam vcelku snadno zacilit cilova skupiny.

    Nyni zkousime pro jednu firmu z Tabora, tak uvidime, jake budou vysledky.
    Sociální sítě nemáme zatím vůbec vyzkoušené, nevím jestli se pro náš obor (výstavby RD), úplně hodí?

  5. Za zkousku to mozna stoji. Zvlast, pokud to vubec nemate ozkousene.

    Ale to by chtelo probrat podrobneji na zaklade lokality, apod. a zkusit neco vymyslet.

  6. Citace Původně odeslal musil.david Zobrazit příspěvek
    Za zkousku to mozna stoji. Zvlast, pokud to vubec nemate ozkousene.

    Ale to by chtelo probrat podrobneji na zaklade lokality, apod. a zkusit neco vymyslet.
    A vy by jste dokázal pomoci?

  7. Pro sluzby tohoto typu je hlavni Google Ads, zbytek je doplnek napr. na remarketing.

    Jestli vam jde o privadeni leadu na stavbu RD, tak to je ale velice uzke cilove publikum a za takovy kontakt si ty radove desitky tisic Kc stejne muzete dovolit zaplatit?

  8. Citace Původně odeslal monikasar Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,
    jakou reklamu by jste doporučovali pro stavební firmu (s.r.o, 20 let na trhu, primárně stavby RD).
    cca 1 rok jsme na seznamu (sklik) a i na několika placených serverech (katalogy), stálo nás to x desítek tísíc, ale zatím to nepřineslo žádné ovoce. Děkuji za jakékoliv rady a nápady, případně návrh spolupráce.
    Děkuji.

    M.
    na katalogy se vykašlat a neplatit!! on tam někdo chodí?
    nejlepší reklama/reference jsou spokojení zákazníci, kamarádi, známí

    doporučuji YT, viz co aktuálně sleduji https://www.youtube.com/user/nezavislydozor
    Začal jsem ho sledovat a už jsem chtěl dřevostavbu a jeho jako stavební dozor :D :D
    Možná bych to zkusil, náklady minimální, začít natáčet videa jak stavíte od A až po Z, pokud na to nikoho nemáte tak si někoho zaplatit.

    Rada začít na FB?? Spíš bych šel na instagram!

  9. Vyhodnocujete dobře kampaně? U vás nebude klasická objednávka po mailu, ale proces.

    Facebook ani insta bych nedoporučil, reference , časopisy o bydlení, Blog, udělat semináře jak stavět nový dům nebo podobnou tematiku nebo yt kanál. Koupě či stavba nemovitosti je asi nejvíce zvažovaný krok v životě po manželství a tak k tomu musíte přistupovat.
    Naposledy upravil Hagen : 04.02.2020 v 07:56

  10. Myslím, že dobré stavební firmě dnes stačí šeptanda a pěkný web:)

  11. Citace Původně odeslal OndrejDyrka Zobrazit příspěvek
    Pro sluzby tohoto typu je hlavni Google Ads, zbytek je doplnek napr. na remarketing.

    Jestli vam jde o privadeni leadu na stavbu RD, tak to je ale velice uzke cilove publikum a za takovy kontakt si ty radove desitky tisic Kc stejne muzete dovolit zaplatit?
    Přesně tak, a to ještě navíc nesmíte na stránky tahat nerelevantní návštěvnost - např. ze zmiňovaného FB, protože pak se vám to ještě jednou sakra prodraží přes ten remarketing. Pokud to chcete jen šolichat, aby něco bylo, tak cílená vyhledávačka v kombinaci s rozumným remarketingem.

    Jinak by mě také zajímalo, jak vyhodnocujete. Protože mnohdy se ty konverze nikde jako číslo neukáží.

  12. Delame v oboru, za dva roky jsme nedali do Google nebo FB ani korunu, staci nam pekne dva weby a obcas placeny zapis na firmy.cz. Vsechno ostatni, co jsme zkouseli, bylo paleni penez, respektive ozyvali se jenom srovnavaci cen. Kdyz jsem jel naposledy na poptavku z FB ad pres messenger, kde mi pak borec poslal mail s dotazem, jestli jsme se uplne neposrali s cenou, jsem si rekl, ze to nemam zapotrebi, a cas a penize investujeme do privadeni zakazniku z organicu, kteri opravdu vi, co hledaji.

  13. Taky me to zajima, kolega chce taky na stavby delat reklamu - zatim jen na ty komercni, na RD az pozdeji, uvidime jak to dopadne, az to cele da do kupy.
    Uz ted vim, ze jen web potencialni zakazniky moc nepritahne, prevazne to jde na doporuceni od predchozich investoru a zakazniku. Na web lidi prijdou zjistit cenu projektu, orientacni cenu stavby a napisi mail s nezavaznou poptavkou. Je to tak 1 ze 100 ktery vazne jedna. Lidi si dnes mysli, ze postavit RD je do 2M - ano, z nejlevnejsich materialu s max zivotnosti 10-15 let.

    Jinak zajimave tema, budu sledovat.

  14. Jinak já tu teď poslední dobou řešil organiku ... jo, rád bych to raději hrnul přes ni, ale ne vždy to jde. Jakmile je nabídka komerční a inzerenti jsou ochotni za ni platit, tak jak Seznam, tak Google udělá vše proto, aby ten traffic šel přes placenku. Vadí mi to, protože také jsme na webu pracovali na obsahu, ale teď to vypadá tak (jelikož máme shop), že veškeré konverze-schopné výrazy požrala placená reklama. Naše organika co se návštěvnosti týče roste o stovky procent. Zdvojnásobíme jednou za 2,5-3 roky, ale konverze jdou do háje. Vše máme očištěné o brand a o návštěvy na homepage. Takže jak to vypadá? Za zkoumané období nárůst návštěvnosti o 500%, pokles objednávek o 90%. Takže z toho také plyne to, kam peníze posíláme.
    Já dělám třeba PPC pro návrhy interiérů a tam je to jednodušší v tom, že to je lokální záležitost, ale i tak ta konkurence tam tlačí na pilu. Naštěstí služby se zatím nezobrazují tak okatě jako když vám nákupy zaplácnou půl stránky a pod tím dlouho nic.

  15. Toto mě jako majitele menší firmy také zajímá. Zatím jsme do ničeho na internetu neinvestovali. Jednou mě ukecali na poptávkový server kde poptávájící by chtěl vše zdarma ideálně a firmy aby zakázku dostali tak podlézají a nacenují nesmyslně a pak cena stejně jiná a o kvalitě ani nebudu mluvit. To jsme potom zjistili když se nám ty zákazníci kteří si vybrali levnějšího začali ozývat jestli bychom to nechtěli předělat. Vzešel z toho vlastně jediný pořádný kontakt se kterým ted spolupracujeme dlouhodobě. Takže celková investice se vrátila už. Každopádně dál nehodláme využívat. Čas který se tím stráví nad nabídkou, cesta zaměřit atd.. A pak zjistíme, že potávájící takhle nechal zaměřit 20 firem.

    Za mě asi reklama na internetu jen na google. Ale nevím, my jsme ještě nezkoušeli. Každopádně to se chystáme vyzkoušet. Máme nějakou nabídku na vytvoření kampaně tak ji pravděpodobně brzy využijeme.

    Jinak nejlepší reklama jakou jsme kdy měli byla reklama na autě. Jen zadní sklo. Auto jezdí všude, stojí u stavby. Reklama je krásně vidět. Taky občas někdo zavolá, že koukal na reklamní plachtu na rekonstruovaném domě a líbí se mu to atd..

  16. A to je další věc. Když někdo dělá takovou zakázku, tak si vždycky obejde všechny firmy v okolí. Takže sebelepší reklama může být k ničemu, když nemáte šikovné lidi. Stavět, nebo navrhovat, tam se dají vytvářet unikátní věci, ale musí z hotového díla lidem vypadnout oči. Pak budou zakázky a pak třeba má smysl ta reklama.

  17. Citace Původně odeslal monikasar Zobrazit příspěvek
    Pokud se zaměřuješ na určitý region, ta využij reklamu v místních tiskovinách. Můj příbuzný měl stavební firmu a tak se udělal web, kde bylo hlavně hodně fotek z realizací staveb. A potom jsme se zaměřili na místní tisk v regionu, včetně novin co vydávají samotná města, nebo radnice. Vždy to byl inzerát s obrázkem. Někdo se ozval přímo na tel., někdo přes email. Po každém inzerátu se návštěvnost webu zvedla, za ty peníze co stál inzerát bych tam tolik cílených návštěvníků přes PPC reklamu asi nedostal. Jinak reklama na FB pro regionální stavení firmu je ztráta času a hlavně peněz. Stavebnictví je specifický obor, to není prodej např. elektroniky po celé ČR.
    Pak příbuzný odešel do důchodu, jeho děti nechtěli ve stavebnictví pokračovat a s.r.o. se zrušilo. Ale tento koncept reklamy fungoval dobře. Samozřejmostí je pak dodržování termínů a kvalita práce.

  18. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Jinak já tu teď poslední dobou řešil organiku ... jo, rád bych to raději hrnul přes ni, ale ne vždy to jde. Jakmile je nabídka komerční a inzerenti jsou ochotni za ni platit, tak jak Seznam, tak Google udělá vše proto, aby ten traffic šel přes placenku. Vadí mi to, protože také jsme na webu pracovali na obsahu, ale teď to vypadá tak (jelikož máme shop), že veškeré konverze-schopné výrazy požrala placená reklama. Naše organika co se návštěvnosti týče roste o stovky procent. Zdvojnásobíme jednou za 2,5-3 roky, ale konverze jdou do háje. Vše máme očištěné o brand a o návštěvy na homepage. Takže jak to vypadá? Za zkoumané období nárůst návštěvnosti o 500%, pokles objednávek o 90%. Takže z toho také plyne to, kam peníze posíláme.
    Já dělám třeba PPC pro návrhy interiérů a tam je to jednodušší v tom, že to je lokální záležitost, ale i tak ta konkurence tam tlačí na pilu. Naštěstí služby se zatím nezobrazují tak okatě jako když vám nákupy zaplácnou půl stránky a pod tím dlouho nic.
    Tohle je zajímavé- nechodí ti lidi spíš na články, nebo do nějakých nezajímavých koutů webu? (tzn. za účelem zjistit informace, ale ne nakoupit), nebo co já vím čím by to mohlo být? Schválně jsem na to koukal a přes růst organiku za poslední 3 roky o nějakých 200% se mi konverzní poměr ze seznamu i googlu drží pořád na prakticky stejných hodnotách.

  19. A odečetl jste vstupy na homepage a klíčová slova s brandem? No, já měl nejvíce objednávek z organiky přes optimalizované stránky na brandy a těch značek prodáváme dost. A právě teď když takové výrazy napíšete do vyhledávače, tak to je produktovka, placené pozice, zboží, mapy, a další chujoviny, pak 3 největší weby v ČR a pak možná se dostane na vás. Google to nemá tak zaprasené vším možným, ale Seznam se snaží z toho teď vytřískat co nejvíc peněz to jde, takže tam to je hodně znatelné.

  20. Vstupů na homepage je pořád přibližně stejné %, takže jsem s tím nekalkuloval (neprodávám produkty, které by lidi běžně nakupovali opakovaně). Prakticky to samé platí pro vstupy s brandem (tím myslím můj brand- tzn. název eshopu.). Na názvy prodávaných značek se vůbec nezaměřuji (u mě na shopu jsou nepodstatné) a vlastně je ve většině případů ani nemám nikde uvedené. Návštěvnost ze seznamu postupně padá- ale ono je to hlavně tím, že seznam přišel za těch cca 5 let, co se okolo eshopů motám o víc než polovinu jeho původního podílu na trhu ve prospěch googlu.

  21. To mě nenapadlo, že by mohl přijít o takový podíl. Tak to je souhrn těchto faktorů.

  22. Krom reklamy je důležitá i důvěryhodnost. Když vidím, jak některé firmy staví, tak mám chuť si dům postavit sám. Chce to fotky a videa již hotových prací, interview se spokojenými zákazníky apod.

Spolupracujeme: Jooble.org Hostujeme u Server powered by TELE3